Camping-Frankrijk.nl

Camping-Frankrijk.nl

Forum - Reacties

banner    Yelloh! Villages

(Dit onderwerp is gesloten voor reacties)
boerencamping aan de kust van Normandië
Geplaatst door: R. de Vries , Datum: 1-7-2003 14:19  
Wij zoeken een boerencamping of kleine camping (<75 plaatsen) in het hoogseizoen aan de kust van Normandië met rust en ruimte, maar ook leuk voor jeugd van 14 tot 17 jaar. We reserveren liever niet. Suggesties?
Geplaatst door: siggy , Datum: 2-7-2003 0:10  
Hallo, ik ken een erg leuke boeren-camping in Normandie ik kom niet op de naam maar het is in/nabij het dorpje grand-Camp Maisy. dit plaatsje ligt aan zee tussen de invasie-stranden Omaha en Utah beach. Erg interessant en erg mooie omgeving! Voor de jeugd is het ook leuk althans als je niet alleen bent. De boulevard daar is klein maar gezellig en op camping is er een kleine 'open' kantine waar tv gekeken kan worden en een tafeltennistafel staat, misschien komen jullie hier verder mee?

Geplaatst door: Robert Jan Prins , Datum: 2-7-2003 13:28  
Ik heb medelijden met uw kinderen.. een boerencamping leuk voor senioren maar ik weet nog een suggestie.. deze camping is wel heel rustig maar heeft wel meer plaatsen dan 75 (+/- 120 ofzo)met klein zwembad tafeltennistafel.. leuke jeux de boules baan en mooi sannitair.. grote plaatsen.. vlakbij Omaha Beach en genoeg jeugd voor uw kinderen (ook van hun leeftijd).
voor meer info mail me of bekijk de site:http://www.campingreinemathilde.com

alvast su6

gr. Robert Jan Prins

Terug naar het overzicht  (Dit onderwerp is gesloten voor reacties)