Ervaring met automatisch betaal kastje achter je raam (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: Monique
, Datum:
15.01.2017 22:15
Wie heeft al meegemaakt dat de baterij van het apparaatje wat je achter het raam plak voor doorrijden bij tolhuisjes leeg is? Geeft het signaal of gaat slagboom bij tol ineens niet meer open? En blijkt baterij dan leeg?
Geplaatst door: Colinda
, Datum:
17.01.2017 11:12
Daar ben ik ook benieuwd naar....wij hebben hem nu 4 jaar. Hij doet het nu nog prima, maar eens komt het moment dat hij ermee stopt inderdaad. Zou niet graag willen dat je in zn achteruit moet omdat de badge het niet doet....
Geplaatst door: ® johann
, Datum:
17.01.2017 11:42
Indien je voornoemde problemen wil voorkomen, zou ik adviseren om de batterij preventief te vervangen. De kosten kunnen dit niet zijn en het voorkomt een hoop vakantiestress.
Geplaatst door: ® Richard3
, Datum:
17.01.2017 12:25
Je kunt de batterij niet zelf vervangen.
Inloggen bij APART en je kunt een vervangend badge aanvragen.
Wij waren m afgelopen zomer kwijt en VI de site laten blokkeren en een nieuwe aangevraagd en toe gestuurd gekregen. Je kon ook een nieuwe aanvraag in dienen voor een nieuwe IBM batterij meen ik.
Later vonden we m terug en opgestuurd en ons geld terug gekregen.
Geplaatst door: Stori
, Datum:
17.01.2017 12:48
Je hoeft geen bang te hebben om achteruit te moeten rijden, hoor. Wij hadden een badge die defect ging na minder dan een jaar. Ofwel gebruik je dan de Help-knop en komt er assistentie en krijg je handmatig een ticket ofwel gebruik je terug je creditcard om te betalen. Ik ga ze gebruiken tot de batterij het opgeeft. Veel kan er immers niet gebeuren, alleen moet je dan een vakantie op de "oude" manier verder.
Je kan ze ook ruilen in de kantoren van LiberT, maar die zijn in het weekend niet meer open.
Geplaatst door: ® Peter van Het Hurktoilet, Frankrijkgids
, Datum:
17.01.2017 13:58