Sluiten

Camping des Gorges in Saint Marcel d'Ardeche

Camping des Gorges

Camping des Gorges ligt in Saint Martin d’Ardèche, aan het begin van het beschermde natuurreservaat van de Gorges van de Ardèche, en op slechts 800 m van het dorpje. Direct aan het strand van Sauze gelegen, kan men naar hartelust zwemmen in de Ardèche, vissen, kanovaren, wandelen of eenvoudig profiteren van de schoonheid van de natuur.

+ Campinggids
Plaats mening
Meningen Foto & Video
Top van de pagina

Meningen over Camping des Gorges

Camping des Gorges
Laatste mening

Mooie plaats, vlakbij de rivier

badgebouw redelijk ver weg van onze plaats en bereikbaar via een steile weg.

Wij zijn hier met vier volwassenen (rond de 50) drie weken geweest met een caravan + tent. Wij vonden het een heerlijke camping, omdat hij niet ál te groot is en veel mooie plaatsen heeft. Van het zwembad hebben alleen onze vrouwen gebruik gemaakt om 's ochtends onder begeleiding aan aqua-joggen te doen. Het sanitair is prima, al moesten wij daar best ver voor lopen, via een steil weggetje. Voordeel van onze plaats was dan weer dat we vlakbij de rivier stonden, met een fijn strandje. De receptie is tussen 12.00 u en 15.00 uur dicht en dat is wel een nadeel. (Wij kwamen om 12.10 uur aan op de camping en moesten toen 3 uur wachten voordat we naar onze plaats konden). We hebben vanaf de camping prachtige uitstapjes gemaakt...De zee (bij Le-Grau-duRoi) is 1,5 uur rijden, maar bekijk ook zéker de Cascades du Sautadet en het prachtige Bois de Païolive.. Het restaurant op de camping stelt niet veel voor, maar als je naar de rivier loopt, zitten daar twee uitstekende restaurants. Het terras op de camping is 's avonds best gezellig, met vaak live-muziek, al hebben pubers er denk ik niet zo veel te zoeken.. Als je wat foto's wil zien, mail me maar!
Dhr. Peer57 - Tilburg  31-07-2016
Plaats mening
Mening nr: 65388
Datum: 31-07-2016
Dhr. Peer57 - Tilburg
juli - augustus 2014
(Echt)paar
Algemene indruk: 8| Hygiëne sanitair: 8| Faciliteiten: 8| Comfort: 7| Prijs/Kwaliteit: 7|

Mooie plaats, vlakbij de rivier

badgebouw redelijk ver weg van onze plaats en bereikbaar via een steile weg.

Mening nr: 59035
Datum: 18-06-2013
Dhr. Johan
april - juni 2013

Algemene beoordeling

Foto's van de camping: klik hier voor foto's
Mening nr: 57212
Datum: 06-08-2012
Fam. Hillianne
juli - augustus 2012
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Mooi gelegen aan de rivier de Ardeche. Zwemmen, vissen, luieren, prima plek hiervoor. Plekken op de camping varierend van klein tot groot. Sommige plekken vol in de zon, andere lekker onder de bomen. Geen urinoirs, en geen wc-brillen en geen gescheiden sanitair. Dit had tot gevolg, dat je meestal niet droog kon zitten. Schoonmaak matig, en het rook er niet altijd even fris. Zeker niet slecht hoor, maar kon beter. Bij aankomst meteen afrekenen en je paspoort inleveren!! Zie ook forumdiscussie hierover. Om de avond werd er op het terras iets georganiseerd (goochelaar, bandje etc,) verder niets voor de jeugd. Prettige sfeer onder alle aanwezige nationaliteiten. Franse, Engelse en Nederlandse jeugd zocht elkaar op en trokken samen naar de rivier of naar het dorp. 's Avonds op tijd rustig, geen geschreeuw op de camping. Prima zwembad, maar om af te koelen was de rivier aangenamer. Geschikte camping voor zowel gezinnen met kleine kinderen als oudere jeugd. Ook prima voor senioren. Prima camping voor het geld in een mooie omgeving.
Mening nr: 56601
Datum: 11-07-2012
Fam. Joyce
juli - augustus 2011
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Heerlijke camping, niet te groot. Leuk en lekker zwembad met toezicht. Sanitair vonden wij wat minder maar zeker niet slecht. Ligging aan de rivier was heerlijk. We zijn er nu 3 keer geweest en gaan zeker nog een keer terug.
Mening nr: 53460
Datum: 16-07-2011
Mevr. roos hout
juli - augustus 2011

Algemene beoordeling

Begin juli 2011 een week op deze camping doorgebracht. Grote terrassen-camping met zeer wisselende formaten plaatsen, een leuk verwarmd zwembad, redelijk campingwinkeltje, schoon sanitair en een restaurant met beperkte afhaal mogelijkheid. Camping heeft een goede ligging en het is leuk om 's avonds nog even naar de rivier achter de camping te wandelen. Grond is erg hard en de haringen van de tent gingen er met moeite in. Nadeel bij het sanitair: douches met blauwe deuren werken slecht en gaan snel uit, de andere werken prima, verder werd er goed schoon gemaakt, maar helaas niet nagewist met een trekker, waardoor de vloer vochtig en spekglad bleef. Prima uitvalsbasis voor uitjes in de Ardeche.
Mening nr: 48744
Datum: 24-01-2010
Mevr. van Genderen
juli - augustus 2009
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Er goed naar ons zin gehad. Vriendelijke personeel,schoon sanitair. Na 12 uur rustig op camping. mooie ruime plaatsen. Leuk zwembad en heerlijk dicht bij de rivier.
Mening nr: 40918
Datum: 05-08-2008
Fam. smit
juli - augustus 2008
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 5|

Algemene beoordeling

We hebben hier twee nachten gestaan. De plekken zijn heel erg klein. Met onze bungalowtent was de plek ook gelijk vol. We konden geen slaaptentje meer kwijt en de aanhanger hebben we tijdelijk op een andere plek gezet. Om de avond live-muziek. Erg hard. Ons zoontje van anderhalf was daar niet blij mee. Zwembad was heerlijk. Hutje mutje stond je daar en daarom zijn we weggegaan. Niet voor herhaling vatbaar.
Mening nr: 35116
Datum: 06-08-2007
Fam. remerij
juli - augustus 2007
Algemene indruk: 4| Kwaliteit Sanitair: 4|

Algemene beoordeling

Wij hadden gereserveerd voor 5 nachten. Al in januari geboekt voor een plaats 100m2 met vouwcaravan auto en trekkerstentje. Aangekomen kregen we een plaats toegewezen van hooguit 60m2 onze vouwcaravan kon er net staan maar meer ook niet! Na hier iets van te hebben gezegd (onze schoondochter en zoon waren ook mee zij spreekt vloeiend frans) was er wel een alternatief. Ja ja nog een kleinere plaats We hebben er 1 nacht gestaan en zijn toen vertrokken. Ook het sanitair vonden wij smerig. Voor ons nooit meer deze camping.
Mening nr: 27152
Datum: 11-07-2006
Mevr. Elfriede
april - juni 2006
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Dit is een terassencamping met ook de nadelen hiervan. Op sommige lekken lastig plaaten van de caravan omdat het pad aan weerkanten bomen staan. Plaatsen vond ik aan de krappe kant. Als je bovenaan bij de weg staat, heb je vooral 's middags tot in de avond geluidsoverlast van de busjes met kanoaanhangers, die de mensen van het eindpunt weer ophaalt. Zal verder naar beneden op de camping misschien meevallen. Modern, goed onderhouden en schoon sanitair en een klein maar fijn zwembad. Voordeel is dat de camping dicht bij de rivier ligt. Wij zijn hier 1 nacht gebeven omdat we de plekken te klein vonden en de weg langs de camping hinderlijk. Je hebt eigenlijk nergens mooi uitzicht op de natuur. Camping is aan de prijzige kant.
Mening nr: 23226
Datum: 27-08-2005
Mevr. b roeloffzen
juli - augustus 2005
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Een prima camping als je nog geen eisen hebt t.a.v.animatie of disco,s. Wij waren er met 2 kinderen van 4 en 8 jaar. Het zwembad is keurig schoon niet groot maar het is er ook nooit erg druk. Heerlijke watertemperatuur. De ligging is ook perfect, direct aan de ardeche en slechts 30 km van de snelweg. Vanaf de camping rij je zo de gorges van de ardeche inrichting het mer touristische gedeelte. Leuke plaatjes genoeg in de omgeving. Wij huurden er een mobil home, met lekker veel schaduw. Kortom een aanrader voor degene die niet perse in het drukste gedeelte wil zitten van de ardeche en die zichzelf goed kan vermaken.
Mening nr: 22560
Datum: 20-08-2005
Mevr. R. Peeters
juli - augustus 2005

Algemene beoordeling

Zijn hier geweest de 1e week van augustus. Eeen bijzondere winderige en stoffige periode. Aardige camping met een prima ligging t.o.v. de Ardeche. Kinderen (2 en 5 jaar) vonden het geweldig: stenen zoeken in de rivierbedding en visjes vangen in de rivier. Zwembad is prima (wel ijskoud water), ook prima kleuterbadje. Sanitair beetje Franse slag, zoals op zovele campings. Dit hoeft echter m.i. niet altijd een nadeel te zijn. Speeltuin stelt niets voor: grindbak met toestel erin.
Mening nr: 17271
Datum: 28-01-2005
Dhr. JW Scholtens
juli - augustus 2004
Algemene indruk: 6| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Wij, een gezin met 2 kinderen van 12 en 15 plus 2 honden zijn hier 3 weken geweest. De reden waarom wij hier de volle 3 weken gestaan hebben was grotendeels de ligging van de camping ten opzichte van de ardeche. Daar is niks op af te dingen. Dicht bij en toch ( gelet op de plotselinge niveaustijgingen) hoog genoeg). Wat ons tegen viel was de prijs per overnachting. Er was geen enkele reden die een dergelijke prijs rechtvaardigde. Dat klinkt natuurlijk weer typisch Hollands maar als U een beetje surft op het web dan ziet u het verschil. Deze camping kan gerust goedkoper, er was niks bijzonders of beter dan op een andere 3 sterren camping. Maar, het is misschien een richting die de eigenaar op wil. Het zwembad en terras zien er in elk geval gelikt uit en door jezelf te presenteren in een hoger 3 sterren segment trek je een ander type klanten. De omgeving is leuk maar voor een 2 de bezoek niet leuk genoeg!
Mening nr: 7538
Datum: 07-09-2003
Dhr. Fam.Straver

Algemene beoordeling

Camping leuk, maar eigenaar van de camping laat zich niet zien. Een aantal maal veel water overlast en zet dan nieuwe mensen gewoon weer op die plekken. Dus ook zij weer veel water overlast. Doe hier wat aan!!!! en laat u zelf wat meer op de camping zien en niet alleen alles aan het personeel over laten. (Een van de ouders overleden net voor wij weg gingen. Hadden gebeld dat we later 2 dagen aankwamen maar moesten de volle pond betalen, nog geen condoleance) Maar verder hebbem de jongens 14 en 15 jaar het met de andere mensen op de camping en wij het bijzonder naar ons zin gehad,. Veel van deze caming te maken, prachtige omgeving.
Mening nr: 7493
Datum: 04-09-2003
Mevr. H. Holthuijsen
Algemene indruk: 5| Kwaliteit Sanitair: 6|

Algemene beoordeling

Camping met een aantal zeer kleine plekken. Wij konden onze luifel niet uitzetten, omdat er dan geen plek meer was om je tafel en stoelen neer te zetten. Zwembadregels zeer strikt. Dochter van 1 jaar mocht niet met gietertje in zwembad spelen! Uiteraard ook geen ballen, wijde zwembroeken enz. enz. Wanneer je hier reserveert, bedenk dan goed dat je, ook al wil je toch eerder vertrekken, het volle pond dient te betalen over de periode die je hebt gereserveerd. Al met al een vrij stroeve camping. BBQ was ook niet toegestaan, wrsch wel in wat nattere periode. Positief is de Ardeche, waaraan de camping direkt is gelegen, zeer mooi strand, lekker zwemmen en de zeer schaduwrijke plekken beneden aan de camping.
Mening nr: 5980
Datum: 05-08-2003
Dhr. Rogier Smit
Algemene indruk: 9| Kwaliteit Sanitair: 8|

Algemene beoordeling

Een leuke familie camping. Niet te groot. Gezellig animatieteam voor kinderen van 5-15 jaar. Mooi zwembad en speeltuintje. Rustige rivier dichtbij. Niet erg toeristisch, hiervoor naar Vallon Pont d'Arc. Camping zit naar horen zeggen van mensen die er vaker zijn geweest duidelijk in de lift. Benedenaan mooie schaduwrijke plaatsen. Bovenaan meer zon en af en toe last van een diepe plas bij regenval.
Mening nr: 1739
Datum: 20-08-2002
Mevr. M. de Beer
juli - augustus 2002
Algemene indruk: 8| Kwaliteit Sanitair: 7|

Algemene beoordeling

Mooie rustige camping, veel schaduw, mooi (klein) zwembad met bubbelbad. Op loopafstand (over keienstrand) naar het dorpje. Mooi strand (zand en rots) bij de camping. Wel animatie voor volwassen geen animatie voor kinderen.