Geplaatst door: frans
Datum: 19.05.2007 14:32
Ik mis Jan van Iersel al een tijdje , jullie ook?
Wie weet er wat vanaf.
Mis zijn bijdrages aan dit forum zeer.
Geplaatst door: Helene
Datum: 19.05.2007 17:53
Misschien op vakantie?
Geplaatst door: lili@n
Datum: 20.05.2007 00:14
Hallo Frans,
Onlangs had Jan problemen met zijn computer.Blijkbaar niet opgelost
tot op heden.
Mailtjes worden ook niet beantwoord.
Datum: 20.05.2007 12:14
Ik heb nog wel een tweedehandsje voor `m staan.
Bedankt voor de info Lilian.
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 20.05.2007 12:32
Ik heb op 22 april een mail gehad van Jan, waarin hij zei dat hij problemen met zijn computer had en naar een nieuwe op zoek was.
Op 9 mei en op 16 mei heb ik hem weer gemaild, maar hij geeft geen antwoord terug.
Mijn dochter had ook problemen met haar computer, zij kon erg moeilijk op internet komen. Bleek uiteindelijk niet aan haar computer te liggen, maar aan de provider.(die zeer moeilijk te bereiken was op een duur telefoonnummer, waarbij je ook nog eens heel lang in de wacht werd gezet. Het was niet mogelijk om via email haar abonnement bij die provider op te zeggen, dat kon alleen telefonisch. Bovendien gaven zij eerst aan, dat het aan haar computer lag). Ze heeft nu een andere provider, maar het heeft zeker 2 maanden geduurd voordat zij weer verbinding had met internet, wat voor haar erg vervelend was ivm haar werk.
Misschien dat Jan ook problemen met z'n provider heeft.
Geplaatst door: K@rin
Datum: 20.05.2007 13:37
Ik dacht dat we hier een apart topic voor hadden of komt er nu een rubriek "vermist" bij? ;-)
Waar is W!m, waar is Kees, waar zijn ze gebleven?
Geplaatst door: Res
Datum: 20.05.2007 14:38
Hij doet vast ergens op een franse camping (zonder Nederlanders) een wedstrijdje tent-opzetten tegen zijn zwager+caravan.
Als ie terug is dan horen we wel, dat hij weer veel sneller was ;-))
Geplaatst door: annoniem
Datum: 31.05.2007 17:47
He is back.
Geplaatst door: ® Jan
Datum: 01.06.2007 22:50
Leuk is dat......!!!
Ben je effe weg en wat gebeurt er???? Er wordt over je "gepraat"!!!! Geintje ;-) !!!!!!!!!!!
't Heeft zolang geduurd omdat ik inging op een aanbod van UPC: PC van Dell, telefoon, internet etc. Niet doen als je haast hebt!!
Zit je wachten op een monteur en d'r komt niemand!! Waarom??
Ze hadden de verkeerde postcode!! XR i.p.v. XA.
En op ALLE papieren stond toch erg duidelijk XA!!!!!!
Geplaatst door: ® Doortje
Datum: 01.06.2007 22:52
Arme Jan, en nu denk je "klaar" te zijn ??????????
Wij liggen met UPC regelmatig 'uit de lucht' zowel met
internet als ook met de telefoon.
Drama in 3 bedrijven !
Datum: 01.06.2007 23:02
Fijn Jan dat je er weer bent.
Begon me toch wat zorgen te maken.
Geplaatst door: ® Jan
Datum: 01.06.2007 23:03
Nou, Doortje, ik heb nu eigenlijk al spijt!!
De PC zou bezorgd worden. Is gelukt.
Maar ook 'n prachtige Philips-telefoon zou opgezonden worden. Niet dus. Bellen naar de helpdesk. Sorry, meneer, maar daarvoor moet u in de UPC-winkel zijn. OK, naar de winkel (op loopafstand gelukkig) voor de telefoon. Gelukkig geen probleem: kreeg zo een een telefoon mee.
Maar.....d'r zit een Franstalige gebruiksaanwijzing bij!!!
En met Franstalig bedoel ik dus ALLEEN Franstalig!!!!
En 't toestel zelf?? Een stukje weggooiplastic t.w.v 59,99 Euro.
Het schermpje met bijna onleesbare letters/cijfers. Wat 'n rommel!!!
Proberen al een paar dagen de voicemail in orde te krijgen.
Is nog niet gelukt!! Aan de helpdesk heb je uiteraard niks.
Geplaatst door: ® Doortje
Datum: 01.06.2007 23:28
Tja, wij zitten nu 1 jaar bij UPC.
Kan er inmiddels een encyclopedie vol over schrijven i.p.v. een boek .............
Ik wens je veel sterkte en GEDULD !!!
Geplaatst door: Hans
Datum: 02.06.2007 09:04
Heel vervelend allemaal als je zulke problemen ondervindt met telefoon, PC etc. Wij zijn al jaren de lachende derde. Met de telefoon zitten wij nog gewoon bij KPN, voor internet al 8 jaar bij Planet en de elektriciteit hebben wij gewoon nog via Eneco (wel inmiddels de 3e fusie achter de rug). Misschien niet altijd de goedkoopste keuze, maar nog nooit ook maar 1 probleem met deze zaken gehad. Terwijl collega's en kennissen die voor € 2 per maand verschil overstappen naar een goedkoper merk elke keer extra grijze haren krijgen t.g.v. de lawine aan problemen die dit oplevert (zowel met rekeningen die ten onrechte worden afgeschreven, maar ook met de techniek).