Geplaatst door: ® Petra4
Datum:
07.01.2011 13:15
Omdat het camping-Nederland forum volgens mij niet zo druk bezocht is en deze wel stel ik m'n vraag hier. We zijn uiteindelijk (bijna) allemaal Nederlanders, dus er zullen hier misschien ook wel mensen zijn die deze camping kennen.
We willen in de meivakantie naar camping Beerze Bulten gaan. Ik lees in een reactie (bij camping-Nederland forum) dat de speeltoestellen op de veldjes van camping Beerze Bulten nogal verschillen. Wie is op deze camping geweest en weet welke veldjes leuke speeltoestellen hebben? Onze kinderen zijn 3 en 6 jaar. De oudste kan best naar een ander veldje toe voor een speeltoestel. Bij de jongste hou ik graag nog even een oogje in het zeil. Dus ik ben op zoek naar een veldje waar speeltoestellen staan waar voornamelijk de jongste zelf 'veilig' op kan spelen.
Wie kan ons tips geven?
Geplaatst door: dj
Datum:
07.01.2011 13:18
Ik ken de camping niet, maar waarom rijd je er niet even langs?Nederland is tenslotte niet zo groot als Frankrijk.
Kan je kijken en meteen een goede plaats uitzoeken.
Datum:
07.01.2011 13:22
De afstand is voor ons (enkele reis) 300 km. Ik vind 600 km rijden om een leuk plaatsje uit te zoeken toch een beetje te veel van het goede.
Maar toch bedankt voor het meedenken!
Geplaatst door: Ed
Datum:
07.01.2011 13:56
We zijn in 2010 op BB geweest (onze dochter kreeg nog een kerstkaart van de mascotte "Bultje"!)
Je kunt op hun site naar "plattegrond" gaan, dan krijg je een 3d-view van de terreinen (een soort Google Streetview). Je kunt dan elk veld bekijken (en dus elk speeltuintje).
Datum:
07.01.2011 14:26
Ed, bedankt, ik denk dat ik daar wel wat aan heb.
De digitale 3D tour opload op dit moment niet verder dan 20 procent. Maar ik blijf het proberen.
Geplaatst door: dj
Datum:
07.01.2011 18:27
300 km is wel een eind inderdaad om even te gaan kijken ;-)
Ik hoop voor je dat de 3D-tour gaat lukken!
Geplaatst door: Len
Datum:
07.01.2011 18:34
de camping bellen en deze vraag daar stellen,weet je misschien ook direkt of er nog plaats is voor de meivakantie
Geplaatst door: marie
Datum:
07.01.2011 18:53
Ik zou inderdaad ook adviseren er even langs te gaan en mocht je de camping toch liever dan pas willen zien, 2d foto's geven goed beeld van de plekken. Wij komen regelmatig in het voorseizoen op de BB.Het c-veld (bijv. plek 205 vrij in de meivakantie) is erg leuk, genoeg te doen op het veldje,overzichtelijk, zodat de kids vast niet ergens anders heen lopen. Dicht bij het konijnenveld en bij het sanitair. Veel plezier met uitzoeken!
Geplaatst door: ® Marcella
Datum:
07.01.2011 19:10
He Petra,
Wij zijn er afgelopen zomer een dagje op bezoek geweest. Er is inderdaad veel verschil per veldje. Ik zou gewoon even bellen. Dat je op zoek bent naar een speeltoestel voor jonge kinderen, dus met zandbak en glijbaan (en geen heftig klimtoestel bv). Kom je vast een heel eind mee. Succes met zoeken en boeken in ieder geval. Enne, wel snel boeken want de camping is vroeg vol!
Geplaatst door: mar
Datum:
07.01.2011 21:34
als de beerse bulten niet lukt dan kan je nog kijken bij de Zandstuve in Hardenberg/Rheeze.(als je 300 km verderop woont dan kun je gerust zeggen dat dat vlak bij de Beerse Bulten ligt;-))
De zandstuve kent ook diverse kampeervelden met speeltoestellen. Op hun website/plattegrond staat aangegeven voor welke leeftijd die speeltoestellen zijn.
Datum:
07.01.2011 22:56
Bedankt voor de reacties! We hebben gekozen voor plaats F418. In de buurt van 3 kleine speeltuintjes en volgens de plattegrond leuk gelegen tussen de bomen.
Geplaatst door: t krol
Datum:
08.01.2011 10:09
Beerze BULTEN OP CAMPING FRANKRIJK.NL?
Geplaatst door: kaatje
Datum:
08.01.2011 10:24
wij zijn er in de herfst geweest.
Wij zaten toen aan het grote speelveld/zandbak
Heerlijke plek voor onze kids van 4 en 7
Datum:
08.01.2011 11:37
t krol, als u het eerste berichtje leest, dan kunt u zien waarom ik het oproepje hier geplaatst hebt. Als dit niet mag, dan moet het maar verwijderd worden. Geen probleem.
Degenen die zich hier niet aan gestoord hebben en mij goed geadviseerd hebben wil ik hartelijk danken!
Geplaatst door: Patricia (Nederland-Camping.nl)
Datum:
09.01.2011 13:23
Omdat ik steeds vaker het bericht zie dat Nederland-Camping.nl weinig bezoekers zou hebben, wil ik hierop toch even de bezoekersaantallen vermelden van 2010: 600.000 bezoekers en dit jaar verwachten we naar 750.000 te gaan!
Nederland-Camping.nl trekt steeds meer bezoekers.
Geplaatst door: vtje
Datum:
10.01.2011 11:10
ik heb net een plekje gereserveerd
lekker op het zuiden met een enorm speeltoestel in het zand
mijn vouwwagen staat er recht voor, goed zicht en 2 minuten van het konijnenhol