Geplaatst door: Anouk Hilbrink
Datum: 10.04.2011 21:55
Wij zijn opzoek naar een overnachtingsmogelijkheid net boven Lyon. Macon ook prima.
het leifs een Bed en breakfast van nederlandse eigenaren.
iemand nog tips?
Geplaatst door: tineke
Datum: 10.04.2011 22:00
Geplaatst door: Anouk
Datum: 10.04.2011 22:16
dank voor snelle reactie.
het gaat om 1 nachtje. Zijn op doorreis en zoeken zoiets als ferme robin waar je ook s, avonds kunt eten maar dan net boven Lyon/ Of dichtbij
Geplaatst door: Hans
Datum: 11.04.2011 12:22
Motel Village in Tournus.
Echt super en niet duur.
Leuk restaurant.
Wel op tijd boeken. Dit Hotel is door veel landgenoten ontdekt.
Geplaatst door: Silvia
Datum: 22.05.2011 11:30
Wij willen ook graag van 19/8 een nachtje logeren bij Village Motel Tournus. We zijn een gezin met 3 kinderen, dus ietwat beperkt in de kamer keuze.
Ik ben op zoek naar email adres of een boekingssite waar ik het motel kan boeken maar nog niet gevonden.
Weet iemand hier een site?
Geplaatst door: Niels
Datum: 22.05.2011 11:51
Geplaatst door: marcel
Datum: 22.05.2011 11:52
Als je bij google intikt: village motel tournus, heb je meteen wat je zoekt, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Anders klik maar op onderstaande link
www.village-motel.com
Geplaatst door: Silvia
Datum: 22.05.2011 11:54
Blijkbaar ben ik kippig of is het voor mij toch te moeilijk ;-))
Ik ben dus opzoek naar een EMAIL adres van het motel....
Geplaatst door: ® lijo
Datum: 24.05.2011 20:31
wie heeft er ervaring met village motel in Tournus?
Is de parking gesloten 's nachts, zodat onze aanhangwagen veilig achter de auto kan blijven hangen?
En hoe is het zwembad,schoon en lekker warm?
Ik kan n.l. nergens een beoordelijng vinden van dit motel.
Fijne vakantie allemaal!
Geplaatst door: ® Ans
Datum: 13.06.2011 19:15
Motel Tournus is alleen telefonisch te boeken.
Is niet luxe, maar prima voor een overnachting. Je kunt er 's avonds heerlijk eten voor een goede prijs. Auto staat er veilig op eigen terrein. Ontbijt is eenvoudig. Wij boeken dit er nooit bij.
Geplaatst door: Henny
Datum: 13.06.2011 20:27
Geplaatst door: natas
Datum: 19.06.2011 09:13
kijk eens op http://www.linksundrechts.com/, geweldig goede site. Je kiest de autobaan waarlangs je een hotel zoekt.
Goede ervaring mee!
Veel plezier
Geplaatst door: ® Thomas, Nuit d'un Jour
Datum: 18.08.2011 15:21
Ik ben Thomas en ik een eigen bed and breakfast "Nuit d'un Jour ', ten noorden van Lyon, ten zuiden van Mâcon, dicht bij de snelweg A6.
Aangezien meer dan 35% van onze gasten komen uit België of Nederland, kan zijn dat onze bed and breakfast is niet al te slecht voor Nederlandse ...
We zijn slechts 3 km van de snelweg A6.
We hebben een gesloten parkeerplaats en wifi. Wij accepteren huisdieren en credit cards en, soms, stellen wij 's avonds eten.
We spreken allebei goed Engels. Maar ons Nederlands is erg slecht (dank u Google!).
Have a nice trip.
Thomas.
http://www.nuitdunjour.com/nl
Geplaatst door: tineke
Datum: 18.08.2011 16:41