Geplaatst door: Nena
Datum:
22.06.2013 20:43
Wij zijn op zoek naar kleine rustige campings zonder zwembad, animatie, disco of ander vermaak. Campings waar verder 'niets' te doen is zeg maar. Schoon sanitair is wel prettig, luxe niet nodig. Voor 2 pers. met caravan en elektra een prijs tussen de 15 en 20 euro per nacht (liever dichter bij de 15 dan bij de 20). Als je Frankrijk in vieren deelt vinden we vooral rechtsonder een mooi deel van het land, maar we toeren altijd rond dus alle tips zijn welkom. De westkust trekt ons niet zo.Dit jaar willen we in ieder geval de kant van Nice en Cannes op om die plaatsen te bezoeken. Mocht je een dergelijke camping(s) weten, leuk als je dan reageert. Alvast bedankt!
Datum:
23.06.2013 14:22
Wat leuk al die reacties!! Ik ga alle tips uiteraard bekijken en een lijstje maken met adressen die geschikt zijn voor ons. De foto's van Tineke heb ik al even bekeken, leuk hoor! Zo krijg je echt een goede indruk. De foto's van het meer zijn echt prachtig, dat lijkt me een heel mooi gebied waar we zeker van zullen genieten. En de lavendel is ook schitterend! Ik krijg steeds meer zin in de vakantie, ben al aan het aftellen (nog 4,5 week!).
Datum:
04.07.2013 20:54
Ik heb al heel wat leuke campings ontdekt hier op het forum, in dit onderwerp maar ook elders. Leuk hoor, dit forum. Nog meer tips zijn altijd welkom, vooral in de buurt van Nice en Cannes.