Eenouder camping 750 km (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ® Wilfred 
, Datum:
18.06.2015 21:44
Hoi Allen,
Als ervaren kampeerder ben ik al in vele landen op mooie campings geweest maar nu zoek ik toch wat anders omdat we nu voor het eerst als "eenouder gezin" op vakantie gaan.
Voor de zomervakantie (3wk in augustus) zoek ik een leuke camping die niet al te groot is maar toch een zwembad en/of meertje heeft en verder wat speel mogelijkheden. Het hoeft zeker niet al te veel animatie te hebben maar wat activiteiten is wel leuk.
Wel gaat mijn voorkeur uit een camping waar ook meerder eenouder gezinnen staan omdat ik in het voorjaar heb ervaren dat als er meer alleenstaande ouders zijn dat dit gemakkelijker is in de omgang met elkaar en het opvangen van de kinderen met bijvoorbeeld boodschappen doen.
Ongetwijfeld zullen er vele personen zijn die als alleenstaande toch de gezelligheid van "normale" campings opzoeken en dat is ook oke, ik oordeel niet over de verschillen tussen gezinnetjes en singles. Het is ook geen oproep om met iemand samen op vakantie te gaan, ik zoek gewoon iets wat me leuk lijkt.
Helaas kan ik het met zoeken niet vinden dus wie heeft er tips voor een camping binnen ongeveer 750 km afstand van Utrecht, graag jullie hulp c.q. tips!!!
Groeten,
Wilfred
Geplaatst door: marian
, Datum:
18.06.2015 22:51
Geplaatst door: ® wilfred. 
, Datum:
19.06.2015 21:46
Bedankt voor je reactie, daar heb ik in het voorjaar gestaan en dat was inderdad heel leuk. Nu opzoek naar iets anders/nieuws
Geplaatst door: Peetje
, Datum:
20.06.2015 00:02
Kijk eens op: www.estivant.nl.
Zij verhuren tenten op diverse campings speciaal voor 1-ouder gezinnen. Mss vindt je daar iets.
Geplaatst door: ® Liane 
, Datum:
21.06.2015 19:39
Je kunt ook nog kijken op: www.ouderalleen.nl of bij www.Labyrinth.nl
Geplaatst door: kiki
, Datum:
02.07.2015 22:21
Hi Wilfred,
ik was ergens anders hier begonnen over als 1 ouder gaan kamperen in Frankrijk...toen zag ik jouw bericht.
Ik ga als alleenstaande ouder door Frankrijk touren, op de bonnefooi langs campings. Doe ik elk jaar, kan wel wat tips geven, maar niet specifiek voor alleenstaanden.
Heb je al wat gevonden?
Kiki