Is klagen in dit geval redelijk of niet? (Gesloten voor reacties)
Geplaatst door: ik-jij-wij
, Datum:
03.01.2006 19:13
Geplaatst door: ® Jan
, Datum:
03.01.2006 19:22
Inderdaad, die cursus bedoel ik.
, Datum:
03.01.2006 19:39
Nog een leuk voorbeeld uit de cursus. Jij-boodschap: Jij praat te hard Ik-boodschap: Ik kan me niet concentreren als ik je hard hoor praten Weer een mogelijk antwoord: "Ja en?" "Ik zei dat ik me niet kan concentreren als ik je hard hoor praten." "??" "Ik bedoel dat je hard praat." "Maar dat zei je niet. Je zei dat je je niet kon concentreren als ik te hard praatte. Ik wist niet dat je bedoelde dat ik nú te hard praatte. Je moet wel duidelijk zeggen wat je bedoelt."
Geplaatst door: ikke
, Datum:
03.01.2006 20:39
Ik vind dat ge-emmer over de ik-boodschap erg irritant. Ik wil dat jullie daar nu mee ophouden. Ik vind het vervelend om steeds van die betweterige antwoorden te lezen. Zoiets?
, Datum:
03.01.2006 21:06
Dat vond nou ook, ikke. Mooie naam. Fries? Ikke..sorry...ik heb in het verleden te veel van die leutercursussen moeten volgen. Compleet met rollenspellen. Krijg ik nog nachtmerries van.
Geplaatst door: Anita
, Datum:
03.01.2006 21:10
Geplaatst door: ® mariët
, Datum:
04.01.2006 10:15
Als wij van zo'n cursus terugkwamen op kantoor was de enige vraag die de collega's stelden: "Hoe was de lunch?" Kun je nagaan hoeveel waarde er gehecht wordt aan de inhoud van zo'n cursus (hoewel ik de rollenspelen altijd wel lachen vond....)