Geplaatst door: frank
Datum: 05.01.2008 14:42
Bij de laatste 50 meningen zit de volgende:
http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=300025
Tja dat Piet het slecht heeft gehad is wel duidelijk, maar ik zou nou zo ontzettend graag willen weten waarom.
Ook al omdat we er zelf lang geleden ook eens een aantal dagen hebben gestaan naar volle tevredenheid.
Nou kan er in de loop der jaren natuurlijk het een en ander veranderd zijn.....
Geplaatst door: ® Ronald
Datum: 05.01.2008 14:48
ben al van voor de kerstdagen echt zo verschrikkelijk verkouden :(
begon met snotneus, duizend keer niezen en nu al meer dan anderhalve week vette keelpijn, groene slijm ophoesten, lichte verhoging en erg slecht slapen. Snachts bezweet wakker worden en naar beneden om thee te gaan drinken in de hoop dat de keelpijn wat mindert...
er lijkt geen eind aan te komen :(
nog meer mensen last hiervan??
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 05.01.2008 14:58
Frank, als iemand een mening geeft met zulke slechte cijfers, moet hij/zij ook uitleg erbij geven, wat er dan zo slecht aan was. Dit staat ook bij de spelregels.
Meestal sturen wij een email naar de meninggever met de vraag de mening wat meer toe te lichten. Helaas staat bij deze mening geen geldig emailadres, dus is de mening verwijderd.
Geplaatst door: frank
Datum: 05.01.2008 15:05
Ik begrijp het Tineke.
Toch blijft het knagen:-)
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 05.01.2008 15:48
Ronald, ik heb er geen last van, maar wens je beterschap.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 05.01.2008 20:31
Ronald,
Als het je troost: je bent absoluut niet de enige !
Zelf heb ik (gelukkig) geen last, maar was vorige week bij iemand op ziekenbezoek met dezelfde klachten en ik was echt niet jaloers, wat was zij beroerd !!
'k Wens je dan ook van harte beterschap !
Geplaatst door: ® visje
Datum: 06.01.2008 02:43
Ach Ronald hier ook hoor. Ik begrijp wat je voelt. Voor mij al de 3e keer in 2 maanden.
Het zal wel weer eens over gaan. Hoop alleen wel de nieuwjaarsreceptie te halen van mijn werk op woensdag :-)
Hoest met je internet Lilian? Al weer een beetje tot leven gekomen?
Voor je je een beetje thuisvoelt op je nieuwe stekkie zal nog wel even duren. Succes.
gr. Brenda
Datum: 06.01.2008 10:56
Visje, ook voor jou van Harte Beterschap.
Lilli@n, hoe geet, hej de meubels e.d al op de plek stoan?Met zoiets moj al eerste oe kunnen waske, sloapen mot kunnen en dan komt de rest vanzolfs.
Ik las net in de kraant dat miene vroggere buurjong, de nieje stadsprins van Boeskoolstad is. Ik heb miene oale leu belt en die wusten t a. Want ze bint doar t hoes van den Hoogheid ant mooimaken.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 06.01.2008 12:46
Nou Ronald, in eerste aanvang doe ik met je mee, ook hier is het een gesnotter en genies dat het een lieve lust is, de inhoud van de paracetamoldoos zakt zienderogen, met de rest hoop ik je niet te evenaren... Sterkte toegewenst!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 06.01.2008 14:07
Gelukkig zijn de verkoudheidsvirussen tot nu toe aan mij voorbij gegaan. Mogen ook wel wegblijven. Voor alle zieken: van harte beterschap.
Hoe zou het Lilian vergaan met de verhuizing? Hopelijk geen tegenslagen meer. Ben benieuwd of de internetaansluiting op het nieuwe adres gladjes verloopt, daarover hoor je nog wel eens slechte ervaringen.
Iedereen nog een prettig zondag gewenst.
Geplaatst door: marcel
Datum: 06.01.2008 16:23
Wie kan mij helpen aan een soortgelijke site, maar dan van Noorwegen?
Alvast bedankt.
Datum: 06.01.2008 16:31
Marcel, ik weet niet of er een soortgelijke site is over Noorwegen. Wel kun je veel info vinden op www.noorwegen.com
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 06.01.2008 16:32
Geplaatst door: javi
Datum: 06.01.2008 16:49
Marcel, Ga naar Noorwegen.startpagina.nl
Hier heb je ook wel wat aan:
http://www.prikpagina.nl/list.php?f=2104
Geplaatst door: bonasera
Datum: 06.01.2008 17:26
Geplaatst door: Marcel
Datum: 06.01.2008 17:28
Bedankt voor de snelle reacties.
Wie is al vaker naar Noorwegen geweest en kan mij vertellen over de gemiddelde grootte van de kampeerplekken op de campings aldaar.
Het is de bedoeling dat we gaan trekken (voor het eerst), maar we vragen ons af of we moeten reserveren, aangezien we geen idee hebben hoe druk de kampeerterreinen zijn in het hoogseizoen.
Geplaatst door: ® Ronald
Datum: 06.01.2008 23:29
bedankt voor de berichtjes mensen :)
t blijkt een superhardnekkig verkoudheids-virus te zijn waar half nederland mee loopt.... hoor het sinds vandaag van alle kanten!
t gaat gelukkig al beter dan vorige week, en nu maar hopen op snel volledig herstel!
enne.... ik kan niet wachten op het voorjaar!!!
snel weg met die waardeloze winter!
geef mij maar zon en warmte :)
Geplaatst door: Rivi
Datum: 07.01.2008 21:16
Doar snap ik noe niks van, loat ze disse topic toch ma zo kukel'n noar 't volgende blad, mos toch nie moong !
't Liekt wè of ze ollomaole druk sint met 't opruum'n van de kasspull'n of schonemaak'n ??
Ja aj ziek bint köj d'r niks an doene. Lili@n zal ok wè muuite hebb'n in't nieje huus.
Mà van behang ofpeuter'n wöj toch ok nie vroluk, kriej ok nog van die ruwe kl. . hàne van !
Kom op, wie loat oons toch nie oondersneeuw'n, 't rèèngt hier trouw'ns bes !
Geplaatst door: javi
Datum: 07.01.2008 21:52
Straks op CANVAS 22.10 uur nog een stukje Alpe d Huez met van Impe en Kuiper
Datum: 07.01.2008 21:57
Rivi, neum ie dat reeg'n. t Hoost hier en t dondert ok nog eens.
Maar dat maakt nig oet. Wie hebt ja dit forum en disse topic. :)