Geplaatst door: oude getrouwe
Datum: 29.04.2009 20:25
Waar is Annechie, ik mis haar , niet alleen hier, maar op deze hele site.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 30.04.2009 00:44
Nou jij niet alleen hoor "ouwe getrouwe", ik mis haar ook hier op
dit forum! Hopenlijk ben jij die ouwe getrouwe die al heel lang
niets van zich heeft laten horen en waar ze vreselijk benieuwd
naar is, hoe het toch met je gaat! Stad en land is afgezocht!
Gaan jullie nog leuke dingen doen op Koninginnedag? Voor de tv zitten kijken?
Cim, jij in ieder geval wel en ik denk dat Theo even door de stad
loopt en kijkt of er nog koopjes zijn :-)
Ik wens iedereen een gezellige dag!
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 30.04.2009 09:26
Ik ben er nog wel hoor.. maar soms vallen zelfs kwebbelkonten wel eens even stil... Ik volg jullie wel en wee dagelijks..
Geplaatst door: c
Datum: 30.04.2009 10:20
Koninginnedag, tja mijn man is naar de vrijmarkt. Ik zit tv te kijken en op dit forum te tikken. Vanmiddag ga ik naar de stad. Door mijn sarco ben ik gauw moe, dus ik spreid de boel een beetje.
Zaterdag wil ik nog naar de Kuiperberg, de ronde van Overijssel bekijken.
Iedereen een fijne dag.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 30.04.2009 12:08
Ik zit ook tv te kijken naar Koninginnedag en ben nu helemaal in shock van wat daar gebeurd. Vreselijk......
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 30.04.2009 14:59
Ja InekeH, vreselijk, ik ben ook helemaal van slag. Wat erg.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 01.05.2009 13:04
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 01.05.2009 19:33
Wij waren in de stad ...eerst op de markt ..en tegen elkaar gezegd dat het in Delden misschien leuker is maar even verder gelopen en toen ..gelukkig geen handelaren ed 3 LP gekocht ..lekker Turks gegeten en toen belde onze dochter dat het in Delden al afgelopen was en dat er een aanslag gepleegd was op de koningin...dacht dat het een grap was..heel erg
Geplaatst door: frank
Datum: 01.05.2009 22:00
Dachten we toch dat heel Nederland op vakantie was. In ieder geval niet in Zandvoort dan.
Prachtige dag aldaar gehad en nog rustig ook tot onze stomme verbazing. Wat er was sprak dan ook nog merendeel Duits dus het leek wel vakantie:-)
Geplaatst door: Bona
Datum: 01.05.2009 22:13
Deze tragedie die Nederland treft
En niemand die het beseft
Dat onze wereld een geschenk is
En plots veranderd in een wildernis
De waanzin die zich plots manifesteert
Maar geen ene accepteert
Laat ons hopen
Dat er niet teveel van rondlopen
Aan de families van de slachtoffers onze Belgische oprechte medeleven en denkend aan jullie verdriet
Zeggen wij vol eerbied
Aan het leed jullie aangedaan
Dat het nooit meer gebeure.
Datum: 04.05.2009 00:40
Bona dat heb je mooi verwoord!
Annechie ben jij niet benieuwd wie die "grote onbekende" en tevens fan van jou eigenlijk is?
Cim,ik heb even gekeken bij allerlei ziekten en kwalen
en daar datgene opgezocht dat jou lastig valt, maar dat is
een raar complex geheel.Dat is nogal wat. Ik wens je er alle
sterkte en kracht voor om een weg in deze te vinden.
Frank hoe is het met je rug?
Jan, kun jij hier iets van jouw wetenswaardigheden
vertellen? er is zoveel gebeurd in R'dam de afgelopen weken, of bijv.waar je dit jaar naar toe wilt met vakantie?
Het is hier zo stil op dit topic.Zelf heb ik ook niet veel
nieuws te melden.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 04.05.2009 15:30
Lilian, je kent me toch, hoe kun je dat nu vragen? Je weet toch dat ik altijd barst van nieuwsgierigheid...! Alleen denk ik dan bij mezelf.. mijn emailadres staat boven al mijn berichtjes(gelukkig nog nooit narigheid van gehad..), diegene die graag iets van me wil weten kan het dus gerust zelf vragen.. Tot op heden nog niets gehoord van de 'grote onbekende'.. nog steeds onbekend dus.. '-))
Allemaal veel liefs en groetjes van Annechie..
Geplaatst door: ® visje
Datum: 04.05.2009 21:44
Zo, we zijn er weer. Vorige week zondag van Dijon tot 5 min. voor aankomst op de camping regen gehad. Waarschijnlijk dezelfde regen die Rivi had ;-). Daarna zou het eerst slecht zijn tot donderdag, maar gelukkig kloppen de voorspellingen vaak niet. 1 Buitje gehad in de nacht en verder 1 dag met veel bewolking. Mooi om Carcassonne te bekijken.
Bruin geworden, zelfs op het strand kunnen liggen. We zijn weer heerlijk bijgetankt.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 04.05.2009 21:46
lekker Brenda dat je hebt genoten..
Geplaatst door: frank
Datum: 04.05.2009 22:43
@Lilli@n,
Rug gaat goed, voet nog niet zo. Verbazingwekkend op hoeveel plaatsen je opeens pijntjes, halfdooie of afgeknepen tenen en dergelijke kan voelen. Iedere keer denk ik dat ik aan het laatste stukje ellende begin en dan verzint het gewoon weer iets nieuws als het andere wegtrekt. Maar volgens de deskundigen is het een prima teken dat de klachten zich blijven verplaatsen dus we trekken ons er maar niet te veel van aan en gaan binnenkort toch maar eens fijn op vakantie voor het eerst sinds tijden. Ben wel benieuwd hoe lange zit in auto gaat.
@Connie,
vanavond weer de eerste asperges van het jaar genuttigd, was weer uitermate smakelijk en het waren hele goeie, weinig moeten schillen.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 04.05.2009 23:36
Ook wij zijn terug van een weekje weg. Onze nieuwe caravan uitgeprobeerd. Week op de camping aan de Weser in Bodenwerder, Duitsland. Hamalen bezocht (gelukkig waren er geen ratten meer) en Bad Pyrmont. Bij vertrek prachtig weer, midden in de week een paar koude en één zeer natte dag en daarna weer droog en lekkere temperaturen.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 04.05.2009 23:38
lekker Frank ik kwijl een beetje ;-))
Datum: 05.05.2009 00:12
Heerlijk die asperges, als je ze lekker klaar kunt maken tenminste,mij is dat tot op heden niet gelukt.Connie is daar een kei in!!
Brenda wat ben je toch een bof.... je was een behoorlijk eindje
zuidwaarts als je die mooie ommuurde stad bekeken hebt.
Waar zat je op de camping?
Ben blij te horen Frank dat het tenminste toch wat vooruit gaat.
Alsvast een prettige vakantie gewenst en neem een kussentje mee
voor op de stoel onderweg!:-)
Annechie het is dat je het zelf zegt.......:-)die grote onbekende
zal dan toch wel niet zo onbekend zijn, ik ben trouwens ook wel
nieuwsgierig of hij of zij zich nog "bloot" geeft.
Gerrit wat leuk dat je ook even iets van je liet horen.
Wat is het lastig dat je een paar dagen geen auto hebt,(allemaal luxe problemen) die van ons heeft de laatste tijd kuren, was hij net bij de garage geweest en waren we 400 euro lichter, begeeft de benzinepomp het dus weer richting de garage. Het is dat je zo'n ding af en toe dringend nodig hebt, maar anders vind ik het de slechtste investering die een mens doen kan.:-)
Geplaatst door: ® visje
Datum: 05.05.2009 00:22
Ik durf het bijna niet te zeggen Lilian na alle commotie op t forum, maar we zaten op Le Club Farret in Vias. Geef ons voor het hoogseizoen maar een simpelere municipal. Veel meer sfeer.
Als je niet ver hoeft is de brommobiel wel zo handig (en een stuk goedkoper dan de auto lijkt me).
Geplaatst door: InekeH
Datum: 05.05.2009 11:31
Brenda in het voorseizoen is zo'n camping als Club Farret toch wel te doen, belangrijkste is dat julle het naar de zin gehad hebben.
Ik moet ook bekennen dat ik voor september een weekje geboekt hebt bij een megacamping : la Sirene in Argeles sur Mer. Ben heel benieuwd hoe dit zal bevallen, voor het eerst in een mobil home, dat dan heel deftig "cottage" heet.....
En over twee weken, met Hemelvaart, ga ik met mijn zus een paar dagen naar Parijs.
Zo heeft een mens nog iets om naar uit te kijken.
Ja Lilian, als je eenmaal onkosten aan je auto krijgt dan wordt het een dure grap, maar ik zou niet zonder kunnen/willen. Verder alles ok bij jullie?