Geplaatst door: ® tineke
Datum: 05.05.2009 16:05
Brenda, er staat helaas nog geen enkele mening van Camping Le Club Farret mbt de meivakantie. Misschien zijn anderen daar ook benieuwd naar voor de komende jaren, bijv. de bezettingsgraad, het weer, of alles al open is op de camping én in de omgeving en of er al animatie is, enz.
Zou jij een mening willen zetten?
Alvast bedankt!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 05.05.2009 16:32
Doe ik Tineke.
Geplaatst door: Irene
Datum: 05.05.2009 22:38
we hebben er een weekje Honfleur opzitten. Zware dagelijkse beslissingen: wandelen we naar het strand of naar het dorp. Drinken we koffie voor de tent of op een terras. Kiezen we een gebakje bij de ene of de andere patissier...
Wat viel het vanmorgen tegen toen de gordijnen opengingen na een week overwegend lekker weer, een hele grijze grauwe dag waar geen einde aan kwam. Goed weer om wassen te draaien en de tuin is erg mooi in bloei gekomen. Was er toch nog iets moois aan thuiskomen. En nu natuurlijk lekker aan de Muscadet!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 05.05.2009 22:46
Haha Irene, wat hebben we het zwaar gehad he.
Viel hier vandaag erg mee, had gerekend op de hele dag regen, maar begon pas tegen de avond te miezeren. Eind van de week weer beter!
Datum: 05.05.2009 22:52
Idd Visje, zware dagen hoor ;-) Hier de hele dag miezer, maar vanavond wel de hond droog uit kunnen laten. Vanmiddag was het zand in de bossen wel lekker stevig, dat is dan wel het voordeel van een buitje (dat uren aanhoudt ;-))
Hoe zou digi-oma het maken? Die is ook alweer een week weg.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 06.05.2009 01:14
Leuk Irene, dat je ook langs komt met je verhaal.Ik kan me voorstellen dat het wat tegenvalt als je weer met het weer ;-)
van hier geconfronteerd wordt.Alhoewel het hier toch lang niet gek was de laatste weken.Fijn dat je zo genoten hebt en daar gaat het tenslotte om.
Wat kan jou het ....... dat er zo'n commotie was over die camping, Brenda, als jullie het maar naar de zin hebben gehad en
het lijkt me in het voorseizoen nog wel mee te vallen toch?
Ik ga de mening wel lezen :-)
Ineke wat leuk dat je met vakantie gaat.
Het zal je zeker bevallen in zo'n sta-caravan, van alle gemakken
voorzien, weer eens iets anders. Hier alles oké.
Ik was even aan het "rondstruinen" en kwam het volgende tegen:
misschien wel iets voor degene die met vakantie daar in de buurt
is. Het is een soort Venetië van Frankrijk, zal ik maar zeggen.
http://www.marais-poitevin.com/index.html
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 06.05.2009 10:23
Mooie site Lilli@n. Kan ik heerlijk van genieten. Over de sarco. Het is inderdaad heel vervelend en het is niet van buitenaf te zien. Dus ik heb geen gebroken been ofzo. En dat maakt het ook al moeilijk. Maar ik sla me er wel doorheen.Vakantie zit er dit jaar waarschijnlijk niet in. Niet naar Frankrijk in elk geval.Maar er komen vast weer betere tijden.
InekeH.Fijn dat je met vakantie gaat.
En voor iedereen die binnenkort gaat, veel plezier.
Datum: 06.05.2009 13:18
Brenda/visje? Heb je mening gelezen. Soms maak je in voor/naseizoen hele andere keuzes dan in het hoogseizoen. De kampeerfabrieken voor het hoogseizoen zijn juist in de andere seizoenen al wakker als de rest nog moet ontwaken. Wij bezochten Honfleur en ik vermoed dat het daar zomers ook bijzonder druk is. Nu was het juist gezellige levendigheid. Zo zal het met de campings ook zijn. Lekker genieten van de keuzes die je zelf maakt.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 06.05.2009 16:27
Goh Irene ...dit soort zware beslissingen hebben wij ook altijd en daarbij kan ik ook goed bv mieren tellen of kijken wat ze allemaal aan het doen zijn ed....en Honfleur ....volgens mij een hele leuke markt om de haven.
Wij willen begin juni ook nog een weekje weg tenminste heb een weekje vakantie opgenomen ....gaan welliswaar een kleine verbouwing doen .....die stomme aannemer meldt zich niet maar toch even lekker weg en na All inclusive of fly drive in Spanje,Turkije,Portugal,Engeland en Malta ...niet te vergeten bootje varen op de franse rivieren komt toch nog weer een weekje camperhuur om de hoek kijken ...wie weet Normandie
Datum: 06.05.2009 23:28
camperhuur Theo. In Honfleur stond het zo vol campers dat wij in de veronderstelling waren dat er een stalling ter plekke was. Ik schat dat er minstens 300 stonden.
Ook de camping zag er wel brood in en op 1 mei (feestdag) werden er per kampeerplek 2 campers geplaatst.
In het blaadje van ABP pensioenfonds stond toevallig ook een foto van het haventje daar. Leuk met alle terrassen.
Succes met je verbouwing!
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 07.05.2009 12:52
Datum: 07.05.2009 14:21
Leuke link Tineke!!
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 08.05.2009 01:51
Wisten jullie dit?
Er zijn op onze aardkloot 214 scholen die genoemd naar Anne Frank.
Heel veel in Frankrijk trouwens!
http://www.annefrankboom.nl/SchoolsIntro.aspx
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 08.05.2009 11:05
Bedankt wat een leuke site !!
Datum: 08.05.2009 20:10
Jan en Tineke bedankt voor de sites!
Wij hadden zelf vroeger een HY bus,veel mee gereisd destijds.
Zag gisteren ook nog zo'n oldtimer aan de kant van de weg staan
in de stad. Brengt mooie herinneringen naar boven.
Geplaatst door: Mar
Datum: 09.05.2009 15:27
Hallo ben er ook weer na een weekje in de Gard, en een weekje in de vaucluse. Nadat we vorig jaar in oktober op z'on megacamping waren besloten nu toch maar voor kleinere campings te kiezen (dan hoeven we niet mee te lopen naar de speeltuin ;-)) op hoop van zegen dat er dan ook nog wat te doen was in de meivakantie.
En ik vond het "druk" op beide campings; maw veel mensen, veel kinderen genoeg gezelligheid. Viel me helemaal mee.
Veel kleding niet gedragen, want met al die voorspellingen had ik veel lange broeken, regenkleding, en warme shirts bij. Niks van nodig gehad. Gelukkig maar!
Dag na koninginnedag keek ik wel even op internet het nieuws. Schrok me ook helemaal suf. Vond een filmpje van waarbij ik de mensen over de grond zag rollen!! Was er echt toch wel stuk van. De kranten van afgelopen 2 weken moet ik nog lezen. Gisteren in onze krant zag ik wel een stuk van de ouders van de dader. Zo sneu ook voor die mensen, die snapten er ook helemaal niks van.
Nu ruimen en wassen, wassen, wassen...dat weer wel!
Enne ik zal nog een mening schrijven Tineke! ;-)
Geplaatst door: tineke
Datum: 09.05.2009 21:14
Bedankt, Mar, voor het plaatsen van je meningen met zeer veel nuttige informatie!
Brenda en Irene, jullie ook bedankt en verder iedereen die een mening heeft gezet.
Datum: 12.05.2009 01:13
Toch niet naar de 3e pagina.
Ria of Jan als jullie hier af en toe kijken willen jullie dan een kort verslag van jullie mooie omgeving doen? Of misschien hebben jullie wel iets leuks beleefd dat je met ons wilt delen.
Datum: 14.05.2009 00:32
Rivi en Javi:Ben vanmiddag dicht in de buurt van jullie huisje geweest, het stond er nog keurig :-)
Waar is toch iedereen? Allemaal te druk? Geen zin, beroerd, zwak en misselijk? :_)
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 14.05.2009 06:14
Iedereen is waarschijnlijk druk met de caravan van stal te halen.
Of met de tent na te kijken. Of met kilo's aardappels in te slaan, of met.....
Ik ben bezig met de praktische verkeersproef. Vandaag alweer de laatste dag.Waarom kinderen door t rode verkeerslicht fietsen is mij n raadsel.Dat ze geen hand uitsteken, dat doen ouderen ook niet.En voorrang verlenen?? Daar hebben ze nog nooit van gehoord.
Ik ben benieuwd wat er vandaag weer gebeurd...