Geplaatst door: InekeH
Datum: 20.05.2009 16:41
Zo, mijn koffertje is inmiddels gepakt voor een paar dagen Parijs. Ik ga er de verjaardag van mijn neef vieren, hij wil studenten uit allerlei landen laten zien hoe Nl-ers hun verjaardag vieren, dat wordt dus zaklopen, koekhappen, spijkerpoepen etc....
Ik zorg voor de jute zakken :-)))
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 20.05.2009 17:25
InekeH, hééél vééél plezier. Geniet ervan.
Geplaatst door: tineke
Datum: 20.05.2009 18:11
Ineke, fijne vakantie in Parijs!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 20.05.2009 23:52
Wat leuk Ineke! Veel plezier, laat je nog even horen hoe het was?
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 21.05.2009 11:02
Morgen dus met 3 gezinnen naar Camping de Bergvennen in Lattrop en eeeeh Lilian wij wonen echt in Hengelo maar doen dit voor de grap wel eens vaker...kamperen in de buurt.
Debankt voor de lijst met campings
Datum: 21.05.2009 13:14
Fijne vakantie, Theo!
Camping ziet er goed uit:
http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=232931
Enne....wil je ook een mening zetten?
Datum: 21.05.2009 14:33
Theo veel plezier in Lattropia.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 24.05.2009 16:07
Zo weer terug in Hengelo en we hebben veel plezier gehad ...was een hele leuke camping en stonden op een groot veld bij elkaar.Gisteren in Ootmarsum geweest ..was een braderie om de kerk ..
Verder de tent uitgeprobeerd...makkelijker als de Brixen die we hadden en weer echt een voorproefje kamperen gehad ..heerlijk !
Tineke ik heb onze mening op de site gezet
Geplaatst door: InekeH
Datum: 24.05.2009 23:14
We hebben leuke dagen gehad in Parijs. Fantastisch weer. En het verjaardagsfeestje gistermiddag was een succes. We hebben heel relaxt een halve dag op een grasveld bij de Universiteit gezeten, met o.a. zelfgemaakte couscous, mooncake, door ons meegenomen stroopwafels. Twee meisjes uit Hongkong lagen helemaal dubbel bij het zaklopen. Een Amerikaans meisje dat "nailpooping" het einde vond:-))
En uiteraard hebben we ook tijd gehad om te shoppen.
Wel een dure stad hoor, gisteravond nog even op een terras gezeten en voor 2 (grote) cappucino's en 2 redelijk grote glazen rosé bijna 30 euro neergeteld.
Tijdens de terugvlucht was het heel helder weer. Over de Zeeuwse eilanden gevlogen, prachtig om te zien. En als klap op de vuurpijl zie je, als je bijna bij Schiphol bent, in een weiland de tekst staan: Unox, welkom thuis
Datum: 25.05.2009 08:37
Geweldig Ineke dat je het zo leuk hebt gehad. Daar kun je mooi weer n poos op teren.
Theo, de omgeving van Lattrop is inderdaad schitterend. Maar ik neem aan, dat je als Hengeloër daar toch wel vaker bent geweest??
Ik had gisteren, een familiedag. We zijn naar de twentse welle geweest en aansluitend lekker uit eten bij de Lutscher Alm.Goed en niet al te duur. Ik hoef vandaag niet te eten ;)
Geplaatst door: Irene
Datum: 25.05.2009 10:45
Mag ik hier even mijn hart luchten? Mijn pc is te grondig opgeschoond en daarmee ben ik veel gegevens kwijt, ondanks regelmatig back-uppen. Met name alle campings die in mijn favorieten stonden, werk van een klein jaar voorpret. Zo'n 100 campings waren als favoriet opgeslagen om nader bekeken te worden voor de zomervakantie. Ik baal als een stekker! Met een goede vriend ben ik nu allerlei directories die gered zijn aan het nazoeken waar ze eventueel weggeschreven kunnen zijn. Mocht iemand weten hoe Mozilla favoriete pagina's wegschrijft, dan zou ik het dolgraag horen.
Geplaatst door: mar
Datum: 25.05.2009 13:31
het gatver irene daar zou ik nou ook sikkeneurig van worden.
Gebruik je ook wel eens een externe harde schijf om dingen op de slaan? Dat doen wij nog regelmatig (hoewel laatst was de externe harde schijf stuk, dan wordt je ook beetje zenuwachtig)
Maar in principe slaan we, voordat we op vakantie gaan, al ons werk/belangrijke zaken op op een externe harde schijf, die ligt dan bv bij de buren ofzo zodat we thuis niet helemaal in zak en as zitten als er brand of inbraak is...
Niet dat je nu veel aan deze tip hebt..
Datum: 25.05.2009 13:56
Ach Mar, het doet al goed om te horen dat het vervelend is, en je tip gebruikte ik al, maar om mijn fotos en documenten op te slaan. Mijn favorieten zijn echter geen document. Dus de speurtocht gaat door. Volgens de winkel (zetten morgen alles op een externe harde schijf) zou alles terug te vinden moeten zijn. Maar dan moet je wel net iets meer pc taal begrijpen dan ik op dit moment. Met de zoek functie en bestands uitgangen zoals *.xls , of *.jpg heb ik al veel gevonden, maar nu de rest nog. Achteraf kan ik er waarschijnlijk mee lachen en is de pc vast en zeker weer eens netjes opgeruimd.
Geplaatst door: mar
Datum: 25.05.2009 14:03
ik zet mijn favoriete campings met een link (bv van deze site met de meningen) in een word document. Die link kan ik ook vanuit word openen, dus da's geen extra werk. en in word kan ik ook nog even heel kort erbij zetten waarom het nou een favoriet moest worden..ik sla ze dus niet op bij de "favorieten"
Datum: 25.05.2009 15:51
Goede tip Mar!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 25.05.2009 21:27
Geweldig Ineke, welkom thuis namens Unox!
Ik heb meteen maar even nagekeken of mijn favorieten ook meegebackupd worden. Niet dus! Bedankt dus voor de tip.
Als je bij favorieten toevoegen gaat naar importeren en exporteren kun je ze daar naar een map exporteren die wel meegaat in de backup.
Helaas heb ik geen verstand van Mozilla, misschien even googlen?
Succes.
Datum: 25.05.2009 22:27
Bedankt visje, ik heb dit weleens zien gebeuren, dus die exporttip kan ik zeker iets mee!
Haha, die Unox ;-) (ben nu pas aan het teruglezen, zat even vol met dit getrubbel)
Datum: 26.05.2009 08:57
Ooit op dit topic iets gelezen over solex-liefhebbers. Misschien is dit leuk:
http://www.vakantie-midden-frankrijk.com/solex-trektocht/
Geplaatst door: lili@n
Datum: 26.05.2009 15:51
Zo weer terug van een plotseling onverwachts weekend uitstapje!
Prachtig en voor herhaling vatbaar.Zaten in de buurt van Papenburg en Leer in Duitsland. Was er nog nooit geweest. Zie je weer eens wat anders dan anders.En wat was het mooi weer!
Fijn Ineke dat je het naar je zin hebt gehad.
Irene ik kan je helaas niet helpen. Ik heb mijn favoriete camping gekopieerd naar mijn postvak en daar als het ware een briefje naar me zelf gestuurd die ik heb afgedrukt en in een ouderwetse map gedaan die vol zit met toeristische "allerlei".
Dit is mijn back-up, haha
Tineke in het verleden heb ik het al eens over oude solexen en
oude brommers gehad. Mijn man organiseert elk jaar, zo eind augustus, begin september een toertocht voor deze oldtimers door de omgeving. Het is altijd een mooi gezicht die oude "scheurijzers" weer zo goed als nieuw over de weg te zien gaan.Ze hebben altijd veel bekijks.
Datum: 26.05.2009 17:12
Alles wat ik belangrijk vindt leg ik vast met printscreen. 1x per maand zet ik alles op de externe harde schijf en ik brand het op n cd.