Geplaatst door: Irene
Datum: 26.05.2009 17:15
Er zijn goede tips voorbij gekomen, waarvoor dank!
Leuk, dat solexen! Wordt hier in de buurt (Peel) ook nogal wat gedaan.
Geplaatst door: frank
Datum: 26.05.2009 21:20
Zo dat was nog eens een dolle boel hier vannacht.
Ik loop nou al aardig wat jaartjes mee maar zo'n bak water heb ik nog nooit naar beneden zien komen, keek naar buiten midden in de nacht en het was gewoon wit/licht van de regen, weet niet precies hoe ik het moet omschrijven. Ook nog nooit zoveel bliksem aan een stuk gezien.
Tuin verzopen, gorgelende afvoeren, kleine lekkage, volgens mij voor het eerst door het weer een onrustige kat en een vrouw die er niets van heeft gemerkt.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 26.05.2009 22:12
Nou ja zeg, kom ik op de nieuwe website van Mas des Chenes in Lezan 2 van mijn eigen foto's tegen. Hebben ze gepikt van de site van Frankrijkgek.
Eens even overdenken of ik daar op moet reageren, vind het in elk geval niet netjes.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 26.05.2009 22:22
welke van de 7 ;-)
Datum: 26.05.2009 22:32
emplacements ombragés was ons uitzicht en emplacements camping is onze auto, caravan en hele uitstalling.
http://www.frankrijkgek.nl/dep/30/Lezan%20-%20Camping%20le%20Mas%20des%20Chenes.php
Geplaatst door: mar
Datum: 26.05.2009 22:38
net werd de camping nog genoemd bij de laatste 50 meningen. Nu niet meer. (oude meningen zijn dan ook verwijderd)
Konden ze de bron van de foto's wel achterhalen dan?
Geplaatst door: tineke
Datum: 26.05.2009 22:59
Brenda, de glijbaan is niet meer op Mas des Chenes, die staat nu op de camping bij de buren( Chercheur d'Or in Cardet) evenals de mobilhomes.
Mar, Johan heeft alle oude meningen verwijderd, omdat die nu niet meer van toepassing zijn. Wij zijn er dit jaar in de buurt en gaan er zeker even langs en kennis maken met de nieuwe eigenaars.
Datum: 26.05.2009 23:02
Lekker rustig zonder die herrie van de machine die het water over de glijbaan pompte.
Maar om zomaar 2 foto's te jatten zonder bronvermelding foei.
Mag je ze wel vertellen dan Tineke.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 27.05.2009 00:28
Visje......lekkere uitdragers winkel :-)))
Zie het als reclame, kun je misschien gratis bij hen kamperen!
Geplaatst door: Karin
Datum: 27.05.2009 07:23
Visje als je foto's op internet staan, zijn ze natuurlijk wel publiekelijk te bewonderen en niet beveiligd tegen kopiëren. Ik denk wel dat je gelijk hebt dat het niet zo netjes is maar dat is het risico van foto's op internet zetten.
Geplaatst door: ® yeoman
Datum: 27.05.2009 19:20
Hej nog wel brood op de planke Gerrit? 'k heb net op teletekst van rtv oost gelezen dat de vrijdageditie van "De Toren" wordt stopgezet.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 27.05.2009 22:57
Droog brood Henk. Maar geen centje pijn, de woensdag editie blijft gewoon bestaan.
Datum: 29.05.2009 01:18
Twee baantjes Gerrit? Ik dach da'j a genog te doon hadd'n in dat
grote gebouw! :-)
Yeo hoe geet oe dan moet oew "werkgevers"?
Het was ok 'n slim spul in Den Ham zag ik op RTV Oost.
Misschien kan Tukker oons doar meer oawer vertell'n?
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 29.05.2009 14:34
Moest woensdag met klanten naar Finland dus ik met de trein naar Schiphol en heb er bijna 4 uur over gedaan met de trein ...Noodweer ? Wij hadden alleen maar een onweersklap in Hengelo..en gisterenavond thuis gekomen.Was voor mij de eerste keer in deze periode en het wordt waar ik was in "midden " Finland niet helemaal donker (het schemerde) echte heel bizar en vroeg mij af wat de vogels doen ...zou uitgeput raken !!
Volgende week naar Corfu ..mijn vrouw heeft voor ons een reisje geboekt ...jullie weten wel Griekenland ...bij Frankrijk rechtsaf ...gaan het zien hoe dit bevalt ...heb eigenlijk alleen maar gekampeerd en het nog nooit in een appartement gezeten...een keer moet de eerste keer zijn zeg maar !!
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 29.05.2009 16:12
Wat ik vandaag schreef is en beetje een warrig verhaal maar nu even in de herkansing.
Ben dus deze week (woensdag) naar Finland geweest en gisterenavond weer teruggekomen en het was wel heel vreemd om het mee te maken dat het bijna niet donker wordt.Volgens mij gaan vogels ook slapen als het gaat schemeren worden weer wakker als het weer dag wordt maar eigenlijk blijft het daar dag.
Moet ook zeggen dat Finland niet mijn land is maar kan mij voorstellen dat indien mensen echt rust willen hebben en bv willen wandelen het echt een paradijs is ...veel water(meren) en heeeeeeeeeeel veel bos.Volgende week(Maandag) dus voor het eerst van mijn leven in een appartement op Corfu ...voor een week
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 29.05.2009 17:39
Theo, veel plezier in Corfu. Maar Frankrijk is toch de beste ;)
Datum: 30.05.2009 01:21
Alvast prettige vakantie gewenst Theo en je laat ons vast en zeker weten hoe het gegaan is in het appartement.
Hoe was het in De Lutte vorige week? Is dat goed bevallen?
Wij waren eens in Noorwegen en ik vond het juist heel prettig dat het niet donker werd,een beetje schemerig werd het wel en toen weer licht.
http://www.visitnorway.com/nl/Artikelen/Themed-artikelen/What-to-do/Attracties/Natuurlijke-attracties-in-Noorwegen-/De-middernachtzon/
Geplaatst door: mar
Datum: 31.05.2009 11:28
terwijl de meesten toch genieten van een rustige en zonnige pinksterzondag al dan niet op een NL-camping, is er nu ook een groep fanatieke sporters bezig met de RopaRun, een hardloopwedstrijd van Parijs naar Rotterdam. Gister einde middag in Parijs gestart en morgen in de loop van de dag wordt er gefinished in Rotterdam. Doel is om zoveel mogelijk geld op te halen voor Kankerbestrijding. Broer loopt ook mee dus hopelijk brengt hij het er goed vanaf! ER zijn iets van 280 teams, dus denk vandaag/vanavond ook maar eens aan hun als je een borrel pakt ;-)
Datum: 01.06.2009 00:07
Zal ik zeker doen Mar, niet niks zo'n run!Altijd weer tof dat mensen zich zo willen inzetten.In ieder geval hebben ze er wel goed weer bij.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 01.06.2009 15:52
Tour de France 2010.....
't Duurt natuurlijk nog heeeeeeeeeeeeeel lang maar ik zie nu al naar de start uit!!
Op de site letour.fr ontdekte ik het parcours in Rotterdam.
Elke rechtgeaarde tourliefhebber had 'm natuurlijk al lang ontdekt!
http://www.letour.fr/2009/TDF/COURSE/fr/grand_depart_2010.html