Geplaatst door: lili@n
Datum: 09.06.2009 11:42
Visje, rij dan ook even de weg van Epen naar Slenaken en stop
voor hotel "Ons Krijtland" en geniet van het uitzicht.Kijk even naar foto 19!
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 09.06.2009 12:46
Hallo zijn dus met omboekingen van vluchten vanacht om 5 uur thuis gekomen vanuit Corfu.Voor het eerst hebben wij dus een reis geboekt met appartement en vluchten ed en hebben 4 dagen een auto gehuurd en bij wijze van spreken 3x het eiland rondgereden alleen ik was mijn rijbewijs vergeten dus Wilna (mijn vrouw) heeft mij alle mooie plekjes van Corfu laten zien en het hoogtepunt was natuurlijk het paleis waar Sisi een aantal jaren gewoond heeft... Niet negatief bedoeld want we wilden eens weer wat anders doen ga ik toch liever met een Camper rondtrekken ...en het rondtrekken zoiezo bevalt beter...Op na de volgende vakantie(lang weekend) op 15 tot 19 Juli naar de Elzas de tour bekijken ...met de dochters en hun vrienden ...
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 10.06.2009 11:37
Theo, ik had ook naar de tour in de Elzas gewild. Maar helaas...:((
Ik kreeg al n mailtje van t office du tourisme in Kaysersberg dat de tour daar langskomt.Maar op t schema gaan ze niet door Kaysersberg, maar ze komen er wel in de buurt. Ik wens je in elk geval veel plezier in de Elzas.
Datum: 10.06.2009 16:59
Hallo Cimeroni volgens mij en als ik het goed begrepen heb gaan ze door Munster ..dus misschien camping Parc de la Fecht ? maar misschien kan ik of wij jullie op een andere manier helpen...weet het niet zeker natuurlijk maar wij zijn waarschijnlijk met een grote groep..tukkers (familie) ..en import tukkers ...en aanhang ...O ja ook nog een Enscheder
Geplaatst door: ® cimeroni
Datum: 10.06.2009 19:41
Theo, we gaan dit jaar niet op vakantie. Tenminste niet naar Frankrijk.Als we gaan dan in Twente. Daar zijn campings genoeg.
Maar als t zulk weer is als nu... pfffff Dan speul ie ja van de camping of.
Geplaatst door: tineke
Datum: 11.06.2009 19:56
Een heel bijzonder vakantieverblijf in de Vogezen:
http://www.eurorelais.nl/vakantiehuizen/fr-88240-01.html
Zit dit jaar al nagenoeg vol, maar je kunt al boeken voor 2010 en 2011.....
Datum: 12.06.2009 00:09
Dit is helemaal te gek voor mijn zoon.Ik heb hem meteen het adres gestuurd!
Datum: 13.06.2009 09:26
Het is eens iets anders dan n bungalowtent, stacaravan, caravan of tent ;)
Geplaatst door: ® connie
Datum: 14.06.2009 15:48
Zaterdag gaan mijn zoon en ik naar zuidfrankrijk.Hoop op mooi weer en een mooi afsluiten.
groet connie
Datum: 14.06.2009 18:26
connie, ik wens jouw en je zoon alvast n goed verblijf in z.frankrijk.
Geplaatst door: ® guusje
Datum: 14.06.2009 22:38
Connie, ik hoop dat je straks met een goed gevoel kan terug kijken op deze vakantie!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 14.06.2009 23:41
Connie, ik wil je een goede reis toewensen. Het zal niet makkelijk zijn.
Datum: 15.06.2009 02:05
Connie, ik vind het dapper van je!Ik wens je, samen met je zoon een goede reis!
Datum: 15.06.2009 02:17
Datum: 16.06.2009 00:12
het onweerd hier stevig en mijn hond helemaal van de kaart
Datum: 16.06.2009 10:18
Lilli@n, ik wil me tijdens mijn vakantie niet thuisvoelen.Dan kan ik net zo goed niet weggaan.We kwamen eens op n camping in frankrijk aan en werden in het nederlands begroet.Pardon, zei ik en meteen erachteraan sorry, maar we hadden geen nederlandse begroeting verwacht.De desbetreffende dame moest er wel om lachen. Ze was met n fransman getrouwd en beheerden de camping.
Connie, is je hond alweer rustig? Hier heb ik tegen half 5 iets gerommel gehoord maar verder was alles rustig.
Datum: 16.06.2009 14:15
Ja Cimeroni nu ligt ze heerlijk in het zonnetje in de tuin ;-)
Geplaatst door: mar
Datum: 16.06.2009 16:01
ha ha cimeroni dat was ook het eerste wat ik straks dacht "hoezo moet je je thuisvoelen op een camping"
Thuis..dat is het gevoel als je NA je vakantie weer met je auto (of vouwfiets;-)) weer thuis voor de deur staat!
(op de een of andere manier denk je dan altijd weer "he weer allemaal VEILIG" thuis, misschien omdat mijn moeder dat ook altijd roept als ik bel dat we er zijn ;-)
Duim voor een rustige avond zonder regen of onweer, dag 2 van de avondvierdaagse wordt gelopen..
Datum: 16.06.2009 16:27
Hallo mar,loop je ook mee?? Dan n droge avond gewenst ;)
Datum: 16.06.2009 16:57
Kreeg een tip van onze dochter dat er zondag in Enschede bij Cineast een franse film getoond wordt en dat er wijn en Franse hapjes geserveerd worden ..zitten nog te denken....