Geplaatst door: Rivi
Datum: 20.07.2009 13:34
Theo,
Je hebt het dus hélemáál niet getroffen, niet met het weer en niet met het kamperen.
We hebben aan jullie gedacht toen we de Tour zaten te kijken en medelijden gehad. . . . . !
Dat weer hebben we zelf (gelukkig) niet in de hand, maar wat die kampeerplaats betreft:
Eigenlijk hadden die kampeerders gelijk, de eigenaar moet er op toezien dat jullie gereserveerde plekkie vrij is. Maar desalniettemin kunnen ze wel vriendelijk blijven, want het was ook jullie schuld niet.
Wij hebben hetzelfde een keer meegemaakt en daar is de eigenaar toen ook zelf achteraan gegaan. Hij kwam bij ons om te vragen of het goed was dat wij één nachtje op een andere plek overnachtten, omdat die mensen de volgende dag weggingen óf dat we er op stónden dat zij verhuisden. Die mensen waren n.l. langer gebleven dan gepland. Wij hebben toen voor het eerste gekozen, denkend "als het ons eens overkwam".
Jullie zullen ontzettend gebááld hebben, maar hoe vond je de Tour ??
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 20.07.2009 15:33
Zo we hebben de tarp en de beide Quechua`s weer droog alleen de "grote" tent nog maar het begon weer te regenen dus hij ligt weer even in de schuur.Ondanks dat het echt vies weer was hebben we toch weer genoten van de tour happening maar natuurlijk met mooi weer is het altijd wat prettiger ..maar de dames en hun vrienden (23 en 20 jaar )hebben genoten en Wilna (Mijn vrouw)en ik......ook maar dit keer in lange broek,flech en regenjas onder de paraplui.Wat ook leuk was dat een van "onze" jongens had dit nog nooit meegemaakt en hij ondanks dat hij het niet zo toont heeft hij zijn ogen uitgekeken.Geef ook wel toe dat de campingbaas dit had moeten voorkomen en hij vertelde mij wel dat ze voor 1 of 2 nachten zouden blijven staan maar het zijn er 4 geworden maar ach het was maar voor 1 nacht alleen vond ik de reactie van die vrouw nogal bot ...en misschien was ik het zelf ook wel
Geplaatst door: Mar
Datum: 21.07.2009 21:01
Loes van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik heb je tijden niet gezien op het forum! Maar wellicht heb ik de reden daarvan volledig gemist.
En wie moeten er een bloemetje krijgen voor de bijdragen ;-)
Er zouden teveel leutertopics zijn op het forum die hier thuishoren...en aangezien dit topic alweer ver afgezakt was...wat is dan een betere manier om 'm boven te krijgen?
En het gekke voor mij is dat er plots (voor mij plots, sinds enkele weken) nog een "mar" is die heel actief is op het forum. Soms denk ik "he dat zijn mijn teksten niet" of ik profileer me maar als "andere mar". Ik word er zelf in ieder geval minder actief door... Had toch beter ooit na moeten denken over mijn naam toen ik hier begon. Bonesera, Cimeroni..dan ben je uniek;-)
(sowieso als mens uiteraard..maar in forumland ligt dat anders toch?)
Geplaatst door: visje
Datum: 21.07.2009 21:11
Helemaal mee eens Mar, leuteren doen ze maar lekker hier!
Toen iemand een opmerking maakte over een camping waar ik heen zou gaan heb ik ook maar een nickname aangemaakt. Ik ging helemaal niet met 2 kleine kinderen naar die Nldse enclave. ;-) Er waren nog 2 Brenda's actief hier.
Loes al gefeliciteerd op het andere topic, zal het ook even op haar Hyves doen.
Had ik me laatst helemaal verteld. Was deze hele week vergeten!
Begin nu maar opnieuw met aftellen naar de vakantie, viel even tegen hoor.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 21.07.2009 21:20
Mar, ik zat verhalen van Mar 2 te lezen en vond ze niet op jou lijken.Ik dacht, dat je behoorlijk was veranderd:)
Dan noem jij je toch mar de 1e. Dat was je toch ook. En mijn nickname gebruik ik voor alles op t internet.
Datum: 24.07.2009 10:52
Vandaag de laatste dag vd Nijmeegse wandel4daagse.
Petje af, voor de deelnemers.
En morgen de MontVentoux voor de tourrenners.
Geplaatst door: Loes O
Datum: 24.07.2009 10:59
De reden waarom jullie mij gemist hebben is omdat ik lekker ruim 2 maanden door Frankrijk heb getoerd!
Natuurlijk had dat felicitatiegedoe beter hier kunnen staan, maar het was goed bedoeld door TS denk ik dan maar. En om daar dan zoveel heisa over te maken vind ik ook overdreven. In ieder geval iedereen hartelijk dank voor de vele leuke reacties die er toch op kwamen.
Iedereen die nog met vakantie gaat: goede reis, heel veel plezier en mooi weer!
Geplaatst door: mar
Datum: 24.07.2009 11:33
ach loes, sommigen moeten nog dringend met vakantie, anderen balen dat ze alweer terug zijn en "het erop hebben zitten"
Daarom wordt er vast zo gemopperd hier op het forum.
Morgen idd ventoux etappe. Lijkt me heerlijk om te zien. vooral omdat we in mei daar nog zijn geweest. Herkenning!!
Ben benieuwd of het gaat lukken. Het lukt me amper om een sportprogramma te zien met kleine ukken. Als ik al voor de tv ga zitten en denk "he he lekker" dan staat er zo 1 bij die zegt "wat is dat? dat is saai! Mag ik bob de bouwer/cars/dora zien" "nee waarom niet..." en dat kakelt dan zo maar door, zodat je helemaal niks van het commentaar meekrijgt en van lieve lee gaat de tv maar uit. Zo ook dit jaar geen rolland garros, geen wimbledon geen... ;-)
Vorig jaar stond ik in Cuijk de lopers nog aan te moedigen bij de pontonbrug over de maas, dit jaar is vriendin al uitgevallen en ben ik te weinig fit om allerlei toeren uit te halen om het dorp (stadje?) in te komen en ook nog op de juiste plek te komen.
Verbazing van deze ochtend: laatste schooldag en vele kleuters (moeders) hadden kadootjes bij voor de juf???? Nou begrijp ik dat nog wel als je komend schooljaar naar andere klas gaat/andere juf krijgt (die hadden ook voor een gezamenlijk kadoo gezorgd), maar de meesten komen over 6 weken weer bijdezelfde juf... Bij de avondvierdaagse zag ik ook kinderen gebukt gaan onder zakken snoep om de nek bij de intocht...de beloningscultuur lijkt beetje door te schieten. Begint al vroeg ;-)...als ze later bij een bank gaan werken en in de top eindigen dan moeten we misschien eerst de hand in eigen boezem steken..ha ha.
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 24.07.2009 13:06
Kijk, laatste Mar, daarom heb mezelf digi-oma genoemd... overigens door vrienden verzonnen hoor. Maar tamelijk uniek, al word ik er wel eens op dit forum op afgerekend, zo in de trant van "je kunt niet goed lezen, zal aan je leeftijd liggen" etc.
Nog even voor Loes... leuk gehad? Wij zijn nog naar Saumur (Cadre Noir) geweest; moet je wel bekend voorkomen want ik had de tip van jou gekregen.
Over het laatste stukje van Mar... afgelopen week was er wat gedoe over het kiezen van de juiste camping voor en door kinderen.
Ik las wat reacties van ouders in de trant van "zij mogen kiezen en doen wat zij willen, ook wat betreft eten en ze hoeven geen uitstapjes te maken etc."... ik bedoel dus de kinderen. Mag toch hopen dat deze "kids" ooit in het bedrijfsleven aan de bak komen en zich dan realiseren dat je niet altijd alleen kunt doen wat JIJ leuk vindt en ook wel eens aan dingen moet deelnemen waar je geen zin in hebt. Afgelopen week waren we door vrienden uitgenodigd voor een diner in een chique gelegenheid. De vriendin van de zoon des huizes wist niets van bestek (gewoon afkijken, viel dus mee), bestelde de duurste gerechten omdat ze niet wist wat het was en vond vervolgens alles "vies" en weigerde zelfs maar te proeven. Ook een aandachtspuntje in deze patat-, pizza- en bord-op-schoot cultuur.
Verder eenieder een goed weekend.
Datum: 25.07.2009 12:18
Geef mij ook zo'n man!!! :-((
http://www.telegraaf.nl/vrouw/vrouwvertelt/4472160/__Ik_gilde_nog_dat_hij_moest_stoppen__maar_het_was_al_te_laat__.html?p=14,1
@Digi-oma, heerlijk rustig dagje gehad. De visite komt nl morgen! Gelukkig wordt er goed weer voorspeld dus kunnen we de hele handel in de tuin dumpen. ;-)
Datum: 25.07.2009 14:25
Zit ik naar de tour te kijken, hoor ik dat er n bosbrand is op de montventoux...Hoe dat verder gaat ze moeten nu nog 65km.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 26.07.2009 00:41
't Is eindelijk rustig!!
De zomercarnaval is voorbij.
Vreemd, tot nu toe zijn we elk jaar met de twee meiden naar buiten gegaan om de stoet te bekijken.
Maar ze hadden nu helemaal geen zin om zich te mengen in de drukte.
We zaten gezellig op ons balkonetje. De BBQ aan en grillen maar.
Sardientjes en grote garnalen.
Onze oudste kleindochter scheurde echt de garnalen uit elkaar!
Ze is daar echt gek op....
Als je niet oplet dan heb je zelf niks want 't gaat echt in sneltreinvaart.
Rustig nu???
Het is nu omgeveer half een maar ik hoor nog steeds kotsende, schreeuwende mannen/jongens langslopen.
't Feest is afgelopen maar voor sommigen is dat niet genoeg.
Gewoon doorzuipen....
Datum: 26.07.2009 00:51
Blij dat het alleen maar kotsende en schreeuwende mannen en jongens zijn Jan! ;-)
Lijkt me wel eens leuk om te zien dat zomercarnaval, maar is zo'n vreselijk eind weg van Friesland. Kom ik toch bij jou logeren (en bbqen natuurlijk!)
gr. Brenda
Datum: 26.07.2009 10:04
Of bij mij Brenda! Zet ik de caravan voor de deur voor je. ;-)
Maar mij zul je niet in die drukte vinden, is niet mijn ding. Net als carnaval, moet ik ook niets van hebben.
Jammer dat die festivals vaak verkeerd eindigen. Nu ook weer veel vechtpartijen en een dode.
Datum: 26.07.2009 16:13
Ja hoorde het Loes, zonde weer hoor. Organiseren ze iets leuks, krijg je dit weer.
Maar bedankt voor je aanbod hoor. :-)
Geplaatst door: javi
Datum: 26.07.2009 21:16
Hoezo vallen in de tour.
Rijles voor gevorderden.
http://www.youtube.com/watch?v=Z19zFlPah-o
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 26.07.2009 21:49
Je verwacht steeds dat 't fout gaat! Bijna eng om te zien!
Hier gaat het ECHT fout.....
Niet kijken als je een zwakke maag hebt!
http://www.youtube.com/watch?v=2UhmmeynxPE
Datum: 26.07.2009 22:02
Ik heb n zwakke maag, maar ben ook nieuwsgierig. Want als t over fietsen gaat is waarschijnlijk mijn favo band Queen aan t zingen. En dat klopt in dit geval.Het filmpje heb ik dus niet bekeken maar de muziek wel beluisterd;)
Geplaatst door: lili@n
Datum: 27.07.2009 02:09
Lijkt me een goed idee visje, ik sluit me er helemaal bij aan.
Gezellig bij Jan op het balkonnetje en bbq'en!
Jouw kleindochters weten wat beter is Jan: bij opa en oma bbq'en
is veel beter dan dat "gezomercarnaval" :-))
Geplaatst door: Irene
Datum: 28.07.2009 10:58
Onze zoon is terug thuis uit de tour, zie hier een leuke opname van hun thuiskomst:
http://www.omroepbrabant.nl/?news/1216861083/Ook+werknemers+Movico+terug+na+zware+Tour.aspx
Ps, die trotse knuffelaar ben ikzelf.