Geplaatst door: Rivi
Datum: 28.07.2009 19:49
Irene,
Dit zijn inderdaad de harde werkers "achter de schermen".
Ze zijn ook nog eens een stuk vriendelijker richting publiek dan sommige tv-mensen, is onze ervaring !
Bravo voor die jongens . . . dus ook voor jouw zoon.
Geplaatst door: Irene
Datum: 29.07.2009 00:53
Vandaag en morgen werken ze alweer hard om de wagens te "ontmantelen". Idd, fijne jongens!
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 29.07.2009 12:37
Blote bast voortaan taboe in Beekse Bergen!
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1267832.ece/Blote_bast_voortaan_taboe_in_Beekse_Bergen
Kijk, dat vind ik nou een goed idee!!
Ik heb 't altijd eigenaardig gevonden dat tijdens vakanties mensen zich zo absurd kleden of beter gezegd ontkleden.
Bepaalde dingen doe je niet vind ik!
Half naakt lopen op een boulevard; op een terrasje neerstrijken met alleen een korte broek aan; idem naar een supermarkt.......
Op een naturistencamping 's avonds gaan eten in je blootje.
Heeft dus niks preutsigheid te maken maar met goede smaak vind ik.
Oh ja, nooit, NOOOOOOOIT, met een korte broek een kerk inlopen!!
Is voor mij een teken dat je geen respect hebt.
Dus niet omdat ik gelovig ben (het tegendeel!!!!) maar voor mij is gewoon een kwestie van respect.
Ssssssssssssssssst, ik geloof toch ergens in ;-)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Invisible_Pink_Unicorn
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 29.07.2009 16:57
Prima, die dresscode. Met je blote bovenlijf lopen, doe je maar thuis of op de camping. Maar niet in een dierentuin. Die arme dieren;)
Geplaatst door: Loes O
Datum: 29.07.2009 19:21
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 30.07.2009 17:37
Als gelovige wil ik iets rechtzetten.
De kerken die wij met korte broek bezocht hebben zijn niet te tellen.
Respect tonen aan wat aan de muren?De meeste kerken die ik bezocht heb in Frankrijk,maar dan moet je wel ervaring hebben en er niet alleen over praten,waren er misschien 8 a 12 bezoekers.
Geloof komt niet uit respect maar uit de ziel en het hart.
En als als ongelovige ben je een mens zoals ieder ander maar moet je geen lesjes geven aan gelovigen.
Dit is alleen bedoeld aan iedereen en is niet persoonlijk.
Maar aan het altaar knielen en een kort gebed prevelen is respect tonen aan het ware geloof.En niet aan de medekerkgangers dit is de show willen stelen.
Vergeef mij,van dezez onzin wordt ik kwaad,als is dit ook niet de juiste aanpak.,Aan de andere kant Jezus joeg ook de Farizeërs uit de kerk.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 31.07.2009 08:43
Ga ff iets vieren op de camping!!!Heb een roze tramkaart gekocht ;-))
Datum: 31.07.2009 09:11
Connie,Gefeliciteerd!!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 31.07.2009 11:09
Connie, alvast een voorproefje op je verjaardag, gereduceerd tarief met de strippenkaart?
Geplaatst door: Rivi
Datum: 31.07.2009 19:16
Brenda, zijn jullie startklaar ?
Een hele fijne vakantie toegewenst, ben benieuwd waar julie terechtkomen !
Geplaatst door: ® visje
Datum: 01.08.2009 00:36
Nee morgen pas pakken. Kan me er niet toe zetten nog om het beetje bij beetje te doen. Liever morgen in 1 keer. Vandaag wasdag. Zondag vertrekken ivm zwarte zaterdag, vanaf Nancy binnendoor.
Plan is toch richting Drôme te gaan ivm de iets warmere avonden.
Loire blijft er vast wel liggen voor een volgende keer.
Tot over een week of 3 (of eerder bij wifi op de camping :-))
Geplaatst door: lili@n
Datum: 01.08.2009 02:11
Brenda een hele fijne vakantie gewenst, geniet ervan en de Drôme
is een droom, lekker met de voetjes in het water en een boek!
Niet té overwerkt raken hè morgen.Veel plezier en geniet ervan!
Datum: 01.08.2009 09:19
Brenda, een fijne vakantie. Geniet er van en tot over 3 weken.
Datum: 01.08.2009 11:23
Brenda, goede reis en fijne vakantie.
Geplaatst door: Irene
Datum: 01.08.2009 12:14
Visje/Brenda, wie weet zien we elkaar nog (zonder dat we het weten). Wij vertrekken maandag richting Drome. Niets geboekt, waar het leuk is stoppen we.
Goede reis!!
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 01.08.2009 18:29
Dit jaar zonder caravan op reis ,pas in october weg.
Voor de eerste maal een gite gehuurd.Reden bij leven en welzijn wordt ik voor de derde maal Opa.Oef mijn zenuwen worden met de dag onhandelbaar.Daarom die rare opmerkingen op sommige topics,ik moet mij ergens af reageren hé hahahahahhaah.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 01.08.2009 19:16
Wat een heerlijkheid zonder kinderen weg. Scheelt een dag in voorbereiding en pakken. We waren zo klaar. Nog kastjes leeg in de caravan.
Het zou wat zijn Ineke! Wij hebben ook niks besproken, zien het wel. Straks staan we naast elkaar op de enige camping in de Drome die nog plaats heeft. :-)
Lilian, zo zie ik het zeker voor me! Stoeltje, boekje, watertje en roseetje!
Bedankt voor alle goede wensen en tot later. Ga zo op tijd tukken.
Bona, vraag de volgende keer even of ze het niet in je vakantie willen plannen? ;-))
Datum: 01.08.2009 22:05
Nou het voetbalseizoen is ook weer begonnen. Zit je rustig in je achtertuintje,knalt het in het Polmanstadion. Pff 3-2 tegen AZ.
En elke keer als er n doelpunt voor Heracles viel, dan knalde er iets, vuurwerk o.i.d.Maar t geschreeuw bleef doorgaan, bijna doelpunt, gele kaart, 2x rode kaart, tegendoelpunten wat n kabaal. Ik kon ze horen stampen op de tribune.
Ik woon er dan ook 900 meter vanaf. Maar ik vond het wel spannend;)
Datum: 01.08.2009 23:18
Brenda, ik denk dat je Irene bedoelt;-) Ik ben wel vaak in de Drôme geweest, maar dit jaar ga ik wat zuidelijker.
Nogmaals veel plezier. Goed dat je vandaag niet bent gegaan met al die files.
Cimeroni: gefeliciteerd met de overwinning op AZ
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 02.08.2009 01:57
"Maar aan het altaar knielen en een kort gebed prevelen is respect tonen aan het ware geloof."
Gut, Bona, het ware geloof????? Miljoenen andere christenen zijn het absoluut niet met je eens!
Voor vele fundamentalistische protestanten is de roomse kerk een soort Babylon!! Zondig tot en met!
En die korte broek geldt niet alleen voor katholieke kerken maar ook voor protestantse godshuizen.
Ik heb ook enkele synagoges bezocht en ook daar draag ik een lange broek!
Maar goed, we verschillen op dit punt van mening en zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen: Never the twain shall meet!