Geplaatst door: lili@n
Datum: 03.08.2009 00:17
Voor de liefhebbers,ik kwam deze foto's tegen en die wil ik jullie niet onthouden:http://www.abc-webart.com/fransealpenfotos.htm
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 04.08.2009 02:26
Foto's van Frankrijk daar ben ik altijd voor te porren.
Mijn voorkeur gaat uit naar deze foto....
http://webzoom.freewebs.com/janetenco/fotos%20frankrijk/oude-trap.gif
Vraag me aub niet waarom want ik weet het noet. Volkomen gevoelsmatig.
Even iets heel anders...
Ik heb net een boek uit van ene Dean Koontz: Darkest evening of the year.
Ik weet niet of iemand deze schrijver kent maar hij schrijft over het algemeen horrorboeken. Dit boek dus ook....
In zijn boeken komen zo af en toe ook honden voor en dat zijn dan altijd Golden Retrievers.
In 't boek dat ik net uit heb is een Golden Retriever bijna de hoofdpersoon.
't Verhaal en vooral het eind van het boek is compleet ongeloofwaardig maar het gaat me over de honden.
Hij beschrijft ze met zoveel liefde dat ik bijna zo'n hond zou willen aanschaffen.
Ikke!!! Een notoire hondhater!!
Volgens hem zijn de ogen en de "lach" of "glimlach" kenmerkend voor dat hondenras.
Werd dus nieuwsgierig en ging effe naar flickr...
http://www.flickr.com/search/?q=golden+retriever
Had geen idee hoe zo'n ras eruit zag maar het klopt: de "lach" is onweerstaanbaar vind ik.
Nu weet ik dus ook dat een van onze medebewoners in de flat een Golden Retriever heeft. Nogmaals, ik heb helemaal niks met honden maar bij dat beest heb ik altijd de neiging om 'm aan te halen. Raar maar waar......
Datum: 04.08.2009 02:34
Hier word je toch helemaal week van....
http://www.flickr.com/photos/photographybyrobbie/2348818924/
Ik hoop dat ik morgen weer met beide benen op de grond sta.
Dus.........:
Ik heb geen hond, ik wil geen hond, ik heb een hekel aan honden!!!!!
Datum: 04.08.2009 02:39
Geplaatst door: Mar
Datum: 04.08.2009 09:02
Jan volgens mij was het gewoon hartstikke bedtijd voor je vannacht ipv dat je "lachende" (?) en grommende golden retrievers gaat bekijken op je pc...;-)
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 04.08.2009 12:33
En heb je die 138460 Golden-Retrievers allemaal bekeken Jan????
Datum: 04.08.2009 15:46
Nee hoor, ik heb gewoon wat lukraak geprikt.......
Ik vind "lachen" eigenlijk niet het goede woord.
Grinneken lijkt me meer op z'n plaats ;-)
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 04.08.2009 16:04
Lili@an, dank voor de mooie site; staat bij m'n favorieten.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 04.08.2009 17:34
Connie is vandaag jarig. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog veel goede en gezonde jaren gewenst.
Geplaatst door: Mar
Datum: 04.08.2009 19:20
Connie gefeliciteerd!!
Vraagje voor Digi-Oma, Dik Trom of andere noord-hollanders..
Ik zoek voor vrienden een leuk strand. Is strand bij Castricum breed genoeg, of is er een ander aan te bevelen strand? Moet niet supernoord zijn, meer ergens tussen Zandvoort en Bergen.
Makkelijk met auto te bereiken, geen/weinig duinen want er moet kinderwagen mee en nog 2 ukken van 2 en 4...
Hebben jullie iets leuks?
Net wel gekeken via nederland-camping.nl en dan de foto's via een camping op Bakkum. Maar misschien heeft er hier nog iemand een goede tip.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 04.08.2009 21:51
dank jullie wel,was een leuke dag en nu nog de avond....;-))
Geplaatst door: Rivi
Datum: 04.08.2009 22:25
Connie,
Wat aan de late kant, maar daarom niet minder gemeend:
Vanuit Zwolle: Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele goede jaren toegewenst !
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 04.08.2009 22:27
Connie, vanuit Almelo mijn welgemeende felicitatie's.
Ik dacht dat je al eerder jarig was, je had het over een roze tramkaart.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 04.08.2009 22:31
ja die had ik al eerder gekocht om (zwart te rijden)hahaha
Datum: 04.08.2009 22:36
Foei Connie, zwartrijden op n roze kaart (*.*)
000
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 04.08.2009 23:05
Mar, zelf gaan we altijd naar Hargen. Dat ligt tegen Groet aan en Groet ligt weer Noordelijk tegen Schoorl aan.
In Groet zijn veel campings met en zonder verhuurmogelijkheden en ook particulieren die een losse verhuurmogelijkheid achter het huis hebben.
Hargen ligt direct bij het begin (of eind) van de Hondsbossche Zeewering aan. Erachter ligt het polderland; ook niet verkeerd.
Hargen is een heel grote (betaalde) parkeerplaats met direct aansluitend een brede afgang naar het strand (ook met kinderwagen te doen). Er is op de hoek een groot strandpaviljoen. Breed zandstrand, maar uitkijken bij de strekdammen.
Stukje terug ligt restaurant Minkema waar je ook leuk zit bij wat minder goed weer. Vanuit Groet is het goed fietsen (twee mooie fietspaden door de duinen) naar het strand (5 km.) Ook veel wandelpaden door de bossen en duinen. Je zit dicht bij Alkmaar (ook een keertje leuk om te bezoeken). Misschien kunnen je vrienden contact opnemen met de VVV te Groet. Wij komen hier - zeker 's winters - bijna iedere week. Schattig dorp (witte kerkje) en niet zo massaal met vriendelijke mensen.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 05.08.2009 01:26
Mar,kijk eens op de volgende foto's, is dit misschien een idee?
http://www.nederland-camping.nl/fotoindebuurt.asp?CampingID=506094
Connie ik ben te laat met mijn felicitaties hier, maar ik hoop dat je mijn andere felicitatiepost op tijd gekregen hebt!
Geplaatst door: mar
Datum: 05.08.2009 08:44
ha D-oma en Lilian,
Bedankt. Ik zal de tip voor mezelf noteren. Eigenlijk slaan we noord-holland altijd over voor een bezoek..(alleen de familie bezoeken we daar) (heb al eens ooit gezegd dat het zo desolaat is daar..die gele trein die het landschap doorkruist) maar er zijn toch nog wat stukjes die ik graag zou fietsen.
De vrienden heb ik nu naar bloemendaal/overveen "gestuurd". Niet het drukke "hippe" bloemendaal, maar het stillere gedeelte (strandtent zonder muziek!)
En ik ga straks ook maar eens een vijvertje zoeken ter verkoeling!
Datum: 05.08.2009 08:47
vijvertje Mar? Pas maar op voor brulkikkers ;)
Geplaatst door: mar
Datum: 05.08.2009 17:10
Als er al kikkers zaten dan kregen ze de kans niet om zich te laten horen met al die kinderen die nog harder roepen ;-)
En kikkers laten zich toch niet zien met dit warme weer?
Het was mooie zwemlokatie(ging voor het eerst erheen): bos, dus schaduw, maar ook zon, zand maar niet fijn om te liggen maar dus wel om kastelen te bouwen en te modderen (dus alle ruimte voor kinderen), zwemvijver en daarnaast nog een zwembadje op enkelhoogte voor peuters. Schone douches, schone wc. En helemaal fijn: niet stervensdruk!!!
Alleen wespen, maar ach die zijn deze zomer nergens te omzeilen!
Er zat overigens pas wel een kikker in onze huiskamer!!! Dat was even schrikken. Die had denk ik de verkeerde afslag genomen op weg naar de vijver van de buren ;-)