Geplaatst door: cimeroni
Datum: 11.01.2008 11:59
Bedankt voor de felicitaties. Mijn ouders wonen ook nog zelfstandig. Zonder hulp en zijn in april 55 jaar getrouwd.InekeH, 62 jaar getrouwd is ook fantastisch.
Geplaatst door: ® Ronald en Birthe
Datum: 11.01.2008 16:59
Zo!
Ik ben weer bijna de ouwe :)
Heb na 5 keer HA bezoek eindelijk anti biotica gekregen en dat slaat goed aan. Had toch keel en luchtweg ontsteking na de verkoudheid gekregen en met die 7 daagse kuur is het al bijna helemaal over!
Ik voel me weer FIT :D
enne.... vandaag belde er iemand aan met een groot pakket...
Ik had niks besteld maar ik moest het aannemen....
Dus opengemaakt en war zit erin?
Een fruitmand van mijn werkgever!
http://img175.imageshack.us/img175/4324/afbeeldinglm4.jpg
Lekker lekker lekker!!
Heb ze meteen gebeld om te bedanken en gezegd dat ik er maandag weer ben.
Wat attent van ze.. waar zie je dat tegenwoordig nog??
iedereen een goed weekend!
Datum: 11.01.2008 17:02
Fijn dat het weer goed met je gaat Frank.
Datum: 11.01.2008 17:10
Wat suf, ik bedoel natuurlijk Ronald. Sorry.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 11.01.2008 20:08
Blij te horen Ronald en eh . . .inderdaad geweldig dat je werkgever zo'n mooie (lekkere) fruitmand laat bezorgen ! Geniet ervan !
Goed weekend en voor maandag : werkze !!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 11.01.2008 22:48
Een fruitmand van de baas? Wat goed, heb ik nog nooit gehad.
Ziet er lekker uit, vooral die ananas.
Hier nog steeds kwakkelen, de kinderen hebben de kerstvakantie wat verlengd ;-)
Het is 's nachts net een hondenhok hier met al dat geblaf.
Maar ik geloof dat half Nld. er last van heeft.
gr. Brenda
Datum: 11.01.2008 22:50
Nee een fruitmand heb ik ook nog nooit gekregen. Maar ik krijg een bos bloemen. Staat fleurig.Of een Bolletje-pakket.En dat is lekker.
Geplaatst door: frank
Datum: 11.01.2008 23:24
Nee, dat overkomt mij nou ook nooit.
Maar ik zat een keer op een strand in Lanzarote, sorry, en naast ons zat een ouder brits echtpaar waarvan de vrouw een pen van ons leende om een kruiswoordraadsel in te kunnen vullen. Toen ze die teruggaf raakten we aan de praat en bleek dat haar man op doktersadvies op Lanzarote zat om bij te komen van een hartinfarct. Werd betaald door de werkgever van de man en zij mocht mee!! Kijk dat zijn nog eens regelingen, de man had naar ik begreep een hoge functie in de ambtenarij. Moest meteen aan "Yes, minister" denken:-)
Geplaatst door: tineke
Datum: 11.01.2008 23:27
Ik kreeg vanmiddag ook een mooie bos bloemen van de buurvrouw, niet omdat ik ziek ben(want dat ben ik niet), maar omdat zij vanmiddag op de parkeerplaats voor ons huis een enorme deuk in mijn auto heeft gereden :(
Geplaatst door: ® visje
Datum: 11.01.2008 23:31
Tineke, je hebt toch niet toevallig een Ford Ka?
Die schijnen ineens deuken aan te trekken :-)
Ik hoop dat ze verzekerd is, met een bloemetje red je het niet.
Datum: 11.01.2008 23:34
Ik stel voor dat op dit onderwerp verder niet door mannelijke forummers wordt gereageerd:-)
Datum: 11.01.2008 23:36
Trouwens Tineke,
2 maanden geleden reed er bij iemand achterop, veel schade maar perfect vernieuwd en gerepareerd allemaal!
Dus dat komt wel goed.
Geplaatst door: Jolanda
Datum: 11.01.2008 23:44
@Ronald, wat ik nog beter vind dan dat je weer beter bent na zo'n lange tijd ziek zijn, is dat je gestopt bent met roken. Volhouden!!!
Groetjes en geniet nog van je fruitmand
Jolanda
Geplaatst door: ® Ronald en Birthe
Datum: 12.01.2008 14:15
hahaha ja dat klopt Jolanda....
Ik ben inderdaad ook maar gestopt mer roken!
en ik merk echt nu al verschil... lucht inademen voelt veel puurder.. het hoestje is er niet meer en ik proef en ruik mijn eten veel beter...
ik heb een leuk stukje software op t internet gevonden die mijn statistieken bijhoudt.
Stand tot nu toe: Four days, 23 hours, 34 minutes and 27 seconds. 99 cigarettes not smoked, saving € 20,45. Life saved: 8 hours, 15 minutes.
GR,
Ronald
Geplaatst door: Jolanda
Datum: 12.01.2008 14:29
@Ronald,
Als je ziet wat je na een aantal dagen al bespaard, kun je nagaan wat je op jaarbasis gaat besparen. Leuk vakantiezakcentje of voor je hobby's.
Gr. Jolanda
Datum: 12.01.2008 20:05
Weer eens héél wat anders: we hebben voor 5 dagen een appartementje gereserveerd midden op de Alpe d'Huez om nu ook eens het feest rondom DE etappe van de Tour de France van héél dichtbij mee te maken !
Geplaatst door: InekeH
Datum: 12.01.2008 20:42
Leuk Rivi, is ook altijd een wens van mij geweest dat eens van dichtbij mee te maken.
Om nog even op de attenties terug te komen: een tijdje terug heb ik dit op mijn werk mogen ontvangen: http://www.gefelicitaart.nl/detail.htmx?id=431
Is toch altijd leuk om eens iets te krijgen.
Geplaatst door: javi
Datum: 12.01.2008 20:44
Leuke plaatsjes in de VAR.
Ga naar een route en klik daar op de plaatsnaam en er gaat een wereld voor je open aan leuke plaatsjes.
http://www.provenceweb.fr/f/var/luc/luc.htm
Datum: 12.01.2008 22:39
Waar precies Rivi & Javi?
Kunnen daar nog mensen bij? Tegen uiteraard een redelijke vergoeding of zo iets?
Euh wanneer is het eigenlijk, weet niet eens of ik kan?
Datum: 12.01.2008 22:47
Frank,
Deze appartementen staat in het centrum van Alpe d'Huez en zijn vanaf 5 dagen te huur. Helaas, wij gaan zelf maar al te graag en "trakteren" iemand op deze trip, die dat nu nog niet weet, maar die we daar absoluut erg blij mee maken en zitten dus al vol !
Kijk hier eens, niet echt duur en je bent echt midden op de "kermis" !
http://www.oad.nl/reis/FREZ6413/FRANKRIJK/Franse_Alpen/Alpe_d'Huez.html?context=algemeen&searchcontextid=ced06207ce92cda2dc11d4bb744fd802¤tPage=1¤tRow=1