Geplaatst door: lili@n
Datum: 31.08.2009 00:18
Kan ik mee op het dak? :-)
Doe ze daar de groeten en denk nog eens aan ons als je je grote
teen in de Middellandse Zee steekt.
Doot hènig an en kiek good oet oonderweg!
Geniet ervan! Doeiiiiii.
Theo nog steeds op het feest?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 31.08.2009 09:21
Theo moet nog bijkomen van het feest.Het was ook heel mooi.
Hier zijn de eerste foto's te zien:
http://www.flickr.com/photos/silverclouds/
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 31.08.2009 11:33
Vrijdagavond was echt jammer ...had Wouter Hamel graag willen zien maar hij schijnt in het nieuwe metropool te gaan spelen ...dus wat ik het vat zit.... zaterdag eerst uit eten in Delden ...in den Wijen..of zoiets viel tegen en later in Hengelo naar Kane gekeken ...niet mijn muziek maar wat kan die Dinant mooi zingen ...gisteren jaaah geweldig... leuke rommelmarkt (mooi lampje en LP van de Stones gekocht)lekker eten en veel activiteiten en het wordt ook steeds groter (Esrein voorbij??)
Missen alleen een jeu de boules baan BUITEN het wijkcentrum
Foto`s zijn heel leuk
Datum: 01.09.2009 00:39
Theo je bedoelt zeker "in den Weijenborg" in Delden. viel dat tegen? Wat jammer het ziet er wel sfeervol uit.
Er waren zoveel aktiviteiten dit weekend dat het wel wat veel was
tegelijk Men hoopt om dit volgend jaar beter op elkaar
af te stemmen.
Ben jij al bij het nieuwe Metropool wezen kijken?
Geplaatst door: Theo
Datum: 02.09.2009 10:05
@Lillian klopt het zag er sfeervol uit en we zijn er ook vaak langs gewandeld maar het was ook druk omdat er in het restaurant /bar ook een vrijgezellenfeestje was ...die was luidruchtig...dus we hadden moeite om elkaar te verstaan daarbij was het eten niet bijzonder.Nieuwe Metropool ....nee nog niet...mijn vrouw kon gaan kijken maar was het vergeten en ik heb vorige week gehoord dat ze daar binnen hard aan het werk zijn ......wacht op de opening...hoorde iets van een poging om the wild romance weer in de originele bezetting te krijgen !!lukt niet want Herman is niet meer dus vroeg mij af of daar veel mensen op zitten te wachten....ik in iedergeval niet maar vind persoonlijk het progamma van Metropool vaak zwak ...dus kom er zelden
Datum: 02.09.2009 22:47
Ik dacht dat het ook hoofdzakelijk voor jongelui was, daar wil ik niet mee zeggen dat wij oud zijn,maar de keuze van muziek vind ik
meer bij die groep bij passen.
Datum: 03.09.2009 22:39
Aanstaand weekend braderie in Lille:
http://nl.franceguide.com/Braderie-de-Lille.html?nodeID=404&EditoID=59162
Ben benieuwd of Rivi en Javi al op de plaats van bestemming zijn.
Was er ook zoveel wind bij jullie vandaag?
Het leek hier wel storm.
Datum: 04.09.2009 17:50
Waaien, storm, het leek wel herfst te worden. Maar het schijnt aankomende week mooi weer te worden.
Hoe zou Jan van I het hebben op zijn 40e huwelijksreis?
Datum: 04.09.2009 23:01
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar, maar we zullen het wel uitgebreid "horen"als hij terug is. Ik wist niet dat dat nu al was.
Ga je toevallig morgen nog naar de kunstmarkt op de Hasseleres?
Ik hoop dat we het morgen droog houden anders moeten we de toertocht nog afblazen.
Wat is er dit weekend weer veel te doen in de buurt.Voor elck wat wils :-)
Even wat anders, ik ben op zoek naar een smal ladenkastje.Zoiets
van 35 cm breed en 40 cm diep en ongeveer 6 laden hoog.
"Overal" al gekeken, maar dat valt nog niet mee.
Kleur wit of beuken.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 04.09.2009 23:18
Gewoon bij Ikea Lilian....
Datum: 05.09.2009 09:37
Daar heb ik al uitgebreid gekeken Con, maar helaas niet gevonden wat ik zocht.
Datum: 05.09.2009 09:46
Lilian, zondag zijn er in veel plaatsen evenementen.O.a. In Nordhorn, Almelo, Delden, Hengelo, Enschede, Oldenzaal.
Het ligt aan t weer waar we heen gaan, met de spartamet, uiteraard. Ik voel wel iets voor Hengelo. Maar we zien wel.
Het wordt hier momenteel ook wat donker.. En ik moet de stad nog in ;(
Succes met de kast.
Datum: 05.09.2009 23:35
Bedankt Cim.
Ondanks af en toe een bui is het toch een mooie toertocht geworden
vandaag.Weliswaar niet zoveel deelnemers als andere jaren,maar degenen die mee waren vonden de route prachtig.
Het viel me op dat er veel activiteiten waren onderweg.Veel fietsers,motorrijders die een tocht maakten.Een rally van
prachtige oude auto's en er reden ook van die tuktuk's rond.Leuk om te zien.
In Weerselo is een bedrijf waar je die dingen kunt huren om een rondrit in te maken.Ook verhuren ze daar oude solexen.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 06.09.2009 00:35
Weer terug uit de Eifel.........
Vertrokken vorige week zaterdag en hadden onderweg een grote bui plus twee kleintjes.
Bij aankomst was het schitterend weer! Sleutel van het huisje (het oude stationnetje) afgehaald bij een hotel in het dorp.
Hoe zag het eruit?? Sober!
En in tegenstelling met de Franse gites: er lag helemaal niks in diverse kasten.
Nou ja, toch nog iets: zout, peper en een aangebroken poeprol.
Ben in Frankrijk heel anders gewend.
De volgende dag naar Manderscheid om een kasteel te bezoeken.
http://www.flickr.com/photos/m500/2342108338/sizes/l/
Helaas pindakaas: er was een ridderfeest bezig in het dorp.
Al ver voor het dorp stonden honderden auto's geparkeerd in weilanden. Je kon verder met een pendelbus naar het dorp.
Hebben we maar niet gedaan! Ik wist daar gelukkig een leuk restaurant en hebben daar op het terras gezeten.
En wat gegeten uiteraard!
http://www.heidsmuehle.de/
Verder door naar de Brubbel!
http://www.flickr.com/search/?q=brubbel&w=all&s=int
Elke 35 minuten gaat dat ding tekeer.
Wij geduldig wachten in het zonnetje.
Komen er ineens twee bussen aangereden afgeladen met Vlaamse toeristen. Staan d'r dus meer dan 100 mensen zich te verdringen rond het spektakel. Baaaaaaalen.......!
Na de voorstelling een imker bezocht.
Lekker proeven van allerlei soorten honing, likeuren, azijnen en wat dies meer zij.
Ook het een en ander ingeslagen.......
Morgen verder!
Geplaatst door: ® connie
Datum: 06.09.2009 00:40
maar toch nog genoten!
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 06.09.2009 01:06
Natuurlijk, connie!!!!
Langs het stationnetje ligt een prachtig fietspad: Maare-Mosel-Radweg.
Loopt van Daun helemaal naar het dal van de Moezel.
Als je richting Moezel rijdt dan hoef je bijna niet te trappen: je gaat namelijk bijna overal bergafwaarts.
http://cms.eifel-radtouren.de/cgi-bin/cms?_SID=e1af0d44c2640b2ffe8befc54651c7d8b96d916700033021725748&_bereich=artikel&_aktion=detail&idartikel=100012&_sprache=eifel
Datum: 06.09.2009 11:28
Hallo Jan. Je kunt het mooi verwoorden. Ben benieuwd naar t vervolg.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 06.09.2009 11:56
Je schrijft mooi Jan, maar je zult toch ook weer terug moeten ;-) Dan zou ik de rit liever omdraaien, op de terugweg niet trappen, zeker na wat lekkers genuttigd te hebben.
Geplaatst door: tineke
Datum: 06.09.2009 12:11
Gisteren waren deze vakantiebeelden uit het verleden te zien op Ned.1:
http://player.omroep.nl/?aflID=10071351
Geplaatst door: ® InekeH
Datum: 06.09.2009 15:30
Net weer terug na een heerlijk weekje in Argeles sur Mer. Goed weer gehad, 's middags wel wat bewolking de laatste dagen, maar de temperatuur bleef aangenaam. Het was er nog gezellig druk.
Ook een ritje met de train jaune gemaakt naar Font Romeu, dat was zeer de moeite waard. Lekker in de zon in de open wagon gezeten.
En natuurlijk ook een middagje geslenterd in de straatjes van Collioure.
Nu nog een paar weekjes thuis vakantie houden voordat ik weer aan het werk moet.