Geplaatst door: lili@n
Datum: 13.09.2009 23:34
Wat leuk Cimeroni. Nou ik werd vanavond ook verrast,bij het kijken naar 'Boer zoekt vrouw',Yvon liet een foto zien en ik zei meteen
dat is Ruchama. Ken haar goed,een leuke, lieve meid.Hier in de woonkamer zeiden ze, nee, dat kan niet en riepen van alles, totdat
ze het toch in de gaten kregen dat zij het wel was.
Grappig als je iemand kent en die ineens op tv ziet. Ze heeft
het goed geheim weten te houden.Overigens is het niets geworden
tussen die twee.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 13.09.2009 23:44
Ik vind het ook een leuk programma. Jammer dat het niks is geworden met Richard. Boer Wietse woont bij ons in de buurt. Misschien gaat ie nog eens wat zeggen. Ben benieuwd of ons dorp nog in beeld komt komende weken als er dames komen logeren.
Datum: 14.09.2009 01:03
O, vast wel Brenda! Maarre zijn die opnames al niet lang geweest?
We zien toch altijd pas achteraf wat het geworden is.
Gerrit, ik wil je feliciteren met je verjaardag, vandaag op
de 14e september.Maak er een leuke dag van,en wij zullen er één
op drinken.
Enne....het zou leuk zijn dat je hier nog eens weer een verhaaltje
neerzet.
Binnenkort hebben we "ons" vijfjarig bestaan!!Als daar geen appeltaart op gegeten moet worden.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 14.09.2009 09:23
Gerrit, ook van mij de hartelijke felicitatie's.
De opnamen van Boer zoekt vrouw zijn inderdaad al geweest.Maar daar mag niets over uitlekken.
Geplaatst door: tineke
Datum: 14.09.2009 09:52
Gerrit, van harte gefeliciteerd!
Geplaatst door: aagje
Datum: 14.09.2009 17:11
paar maanden geleden zei iemand, kweet niet meer wie, op dit topic (?) dat zij niet op vakantie ging omdat zij aan het eind van de zomer zou bevallen.
'k ben benieuwd of het kindje al geboren is.
Datum: 14.09.2009 17:34
Volgens mij was dat Mar.
Of de baby al geboren is, weet ik niet.
Datum: 14.09.2009 20:59
Gefeliciteerd Gerrit!
Ja ik weet dat de opnames zijn geweest, maar was benieuwd of er de komende weken wat van ons dorp te zien is. Ik kom vast niet in beeld want heb geen camera's gezien. Altijd leuk om bekende plekken te zien die je vaak niet eens meteen herkent.
Uitlekken doet het toch altijd met dit soort programma's.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 15.09.2009 00:08
Allemaal bedankt voort de felicitaties. Drukke dag, grote familie en ze kunnen bijna allemaal overdag. Dat heb je met Vutters. Vanavond weer een ploeg. Nu net de laatsten de deur uit. Opruimen kan wel wachten. Eerst maar het forum lezen.
Tja de laatste tijd reageer ik niet meer zo vaak. Heb geen nieuws. Ik lees het wel elke dag en ben zo nu en dan op de chat. Binnenkort voor de 6e keer een appeltaartparty! Geweldig. Met dank aan camping-frankrijk.nl.
Datum: 15.09.2009 00:19
Zo was vanavond bij het Familiediner, Restaurant Carelshaven
in beeld. Nu was dat vroeger één van dé chique-ste en boven de
gewone "klasse" verheven restaurant,waar je echt niet naar toe ging.Dat was voor een "ander soort mens".Totdat ik voor mijn werk
daar ooit een rondleiding kreeg.Heb toen een heel andere indruk gekregen.
Gastvrije mensen en hier en daar aan de hoeken een versleten vloerkleed.Het lijkt allemaal anders als je het op tv ziet.Het is net of alles langgerekter wordt en de afstanden anders zijn. Je herkent inderdaad soms helemaal niet dat het bij je in de buurt is gefilmd.
Geplaatst door: mar
Datum: 15.09.2009 12:25
Van die baby dat was ik ;-)
Hij (weer een knappe zoon) is vandaag 4 weken geleden geboren.
Gaat helemaal goed, knulletje lijkt al helemaal aan ons gewend, en wij wennen nog wel een beetje (nachtvoedingen, die kleine armpjes en beentjes die door kleine truitjes en broekjes gewurmd moeten worden en als het honger heeft krijst het heel hard als het er niet rapido is want zeggen dat zijn broers ook willen eten dus dat hij heeeel even moet wachten komt nog niet aan ;-))
Datum: 15.09.2009 12:29
En ik zie dat de vraag van "aagje" komt, grappig, die naam ken ik helemaal niet van dit forumdraadje..maar diegene heeft wel onthouden dat er iemand een kindje ging krijgen.
Datum: 15.09.2009 13:34
Gefeliciteerd Mar, met de geboorte van je zoon.
Ik heb vaak aan je gedacht. Maar om het te vragen zoals aagje, nee dat doe ik niet. Ik wacht wel een berichtje van jou af. Je weet per slot maar nooit.Maar fijn voor jullie dat het een gezonde knul is.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 15.09.2009 13:38
Mar, van harte gefeliciteerd met je zoontje. Het zal best wel weer even wennen zijn met zo'n kleintje erbij.
Met de baby en jou alles goed?
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 15.09.2009 18:30
Proficiat! Alle geluk gewenst voor jullie en de kleine man.
Datum: 15.09.2009 22:51
Dank jullie wel. Het gaat goed met mij en ook met de kleine. Maar "druk". waar "rust en regelmaat" creeren bij nr 1 nog heel saai is, is het bij nr 2 eigenlijk makkelijk en nu bij nr 3 vraag je je af hoe dat ooit gaat lukken als je op en neer rent tussen school/afspraakjes bij vriendjes/sport. De "netto-tijd" dat nr 3 gewoon in zijn bedje ligt voor die "R-en" wordt dan wel heel klein. Maar ach komt vast ook goed..
Maar fijn dat hij in vakantie geboren werd: niet gelijk die "stress" van de klok om ergens op tijd te moeten zijn. Lekker relaxt. En het was een superzomer met veel mooi weer dus helemaal niks te klagen met thuisblijven!
Nog steeds benieuwd wie in vredesnaam Aagje is..of stond dat gewoon voor "nieuwsgierig"???? ;-)
Datum: 15.09.2009 23:38
Mar, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!
Datum: 16.09.2009 00:26
Mar, van harte gefeliciteerd met je zoon.Geweldig!Altijd weer
een wonder, zo'n klein mensje.Ik wens jullie veel liefde en gezondheid met elkaar en dat hij voorspoedig mag opgroeien.
En "Aagje" staat misschien inderdaad wel voor nieuwsgierig. Maar
goed dat ze er over begonnen is.
Gerrit wat leuk dat je hier toch nog wel langskomt!Ja,die vutters
en gepensioneerden, dat is wat.......Je zult ze maar thuis hebben,
:-))
Ik wil de volgende site even onder jullie aandacht brengen,even lekker rondsnuffelen:http://www.frankrijkliefhebbers.nl/
Datum: 16.09.2009 20:47
Nog van harte Mar! Ja, arme nr. 3 moet zich overal aan aanpassen. Wordt vast het makkelijkste kind. :-)
Datum: 17.09.2009 16:00
Voorlopig geen ziekenhuis voor mij. De zwelling is zo goed als weg. Heb alleen een "andere"stem gekregen. Net of ik hees ben. Ik hoop dat dat over gaat, zo niet, pech gehad.