Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 19.09.2009 15:01
Fijn Cimeroni! Nu weet ik weer waarom het me zo bekend voor kwam, mijn moeder is er ook bekend mee, alleen was het toen onder de noemer Besnier Bouck! Het is een rare ziekte, het komt en gaat nietwaar en er is geen peil op te trekken. Maar... gelukkig valt het deze keer weer mee nietwaar, gewoon de moed erin houden hoor, maar dat doe je volgend mij wel...
Groetjes voor allemaal!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 19.09.2009 21:51
Annechie,inderdaad zo wordt de ziekte ook wel genoemd. En je leeft eigenlijk met de dag. Gisteren pijn gehad, maar vandaag ging het weer goed. Dus maar gebruik gemaakt van de gratis ov dag.Eerst met de bus naar Hengelo en vandaar met de trein naar Zutphen. Veel rusten,maar er zijn terrasjes genoeg;)
En later nog even over de kermis in Hengelo gelopen, en toen weer met de bus naar huis. Toen har ik de proem'n op. En aj dan ok nog onverwachts visite kriegt, pffft. Morgen hier maar eens heen:
http://www.vvvdelden.nl/index.php?mod=show_detail&titel_text=Cultureel%20Straatfestival&nawid=82170
Geplaatst door: lili@n
Datum: 20.09.2009 01:13
Vandaag of eigenlijk al weer gisteren naar de Ginkelse heide geweest.'smorgens voor dag en dauw in de auto en toen een kwartiertje op de fiets dwars door het bos naar de hei.
Ik heb nog nooit van mijn leven zoveel fietsers en zoveel mensen
op één hei gezien.Maar het was de moeite waard. Waar we nu keken
naar een min of meer toeristische schouwspel, waren het destijds
ernstige tijden en lagen de duitsers in de bosranden om de parachutisten één voor één uit de lucht te schieten.Toen geen applaus zo als nu maar lag de dood op de loer. Wat zal dat voor veel jongens een angstige ervaring zijn geweest.Aansluitend was er een defilé van oude voertuigen in Renkum waar we ook naar
hebben gekeken.Het weer was er uitstekend voor, dat kon niet beter.Op tv Gelderland is er heel wat publiciteit over geweest.
Het is een prachtige omgeving.Morgen is er een afsluitend evenement in Nijmegen waarbij ook de koningin aanwezig zal zijn.
Kortom het was weer eens wat anders dan anders en de hele dag
heerlijk in de buitenlucht op de hei, ouderwets op een picknick kleed en proviand.:-)
Datum: 20.09.2009 19:22
Vanmiddag naar Delden geweest o.a. dit gezien:
http://www.theatermaatwerk.nl/thuis.html
Ze speelden "De camping".
Geweldig.
Datum: 24.09.2009 11:08
Gisteren even 20kg peren weggewerkt;)
Vanmorgen kwam ik in de keuken, wat hing daar nog een heerlijke geur.Ik had ook nog een brood gebakken en dat samen met de geur van ingemaakte peren mmmmm.
Geplaatst door: mar
Datum: 24.09.2009 12:02
oh cimeroni stuur dan maar een fractie van die lucht hierheen...ben met de kinderwagen door hondenpoep gereden en nu moet ik de banden schoonschrobben -ggrrrrrr (en elke krachtterm die in me opkomt) en het stinkt zooo ontzettend die poep!!
Datum: 24.09.2009 12:28
Hé mar, wat vervelend. En die stront gaat er al zo moeilijk af.
Ik zal een heerlijke geur richting jou sturen. Brabant is het toch??
Datum: 25.09.2009 01:01
Dat wordt de hoge druk er op Mar!
Ik heb een kistje vol met trossen druiven uit eigen tuin door de sapcentrifuge geperst en heb heerlijke druivensap.
Ook lekker zoet!De appels uit eigen tuin zijn overheerlijk. Wat je niet allemaal op een betrekkelijk klein stuk grond kunt laten groeien. Ik laat nog een paar grote moesappels hangen, die kunnen
gebruikt worden voor de appeltaartenparty!
Datum: 26.09.2009 13:44
Klinkt goed Lilli@n, die druiven. Mijn ouders hebben ook druiven. Ze brengen hun kinderen altijd wat en van de rest maken ze ook sap.
De Japanse wijnbes is ook lekker.
Geplaatst door: frank
Datum: 26.09.2009 22:40
Zomaar even een tamelijk zinloze bijdrage over de plaatselijke (Utrechtse) popscene, De topacts van dit moment zullen we maar even zeggen:
http://www.youtube.com/watch?v=ftzfL-75_tE&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=_rVWBCsIQAc
Toevallig(niet echt) de afgelopen tijd allebei weer gezien, blijft leuk vooral ook omdat je weer de nodige kennissen en familie(vandaar topacts:-)) tegenkomt.
Datum: 26.09.2009 22:44
Waarom zinloos Frank? Het is toch jou trots.En dat mag toch.
Net zoals dit mijn trots is:
http://www.emsflower.nl/index.php?TreeID=2&
Ook familie.
Geplaatst door: frank
Datum: 26.09.2009 23:08
Heb je eigenlijk wel gelijk in Cimeroni.
Mooiste van die mannen vind ik de "wij gaan de wereld veroveren" mentaliteit terwijl ze ook nog werken en hun sociale verpichtingen bij houden.
(Oom en tante bellen dat ze nou al gvd 3 keer beloofd hadden om te komen kijken en het nu toch echt tijd wordt. Ter compensatie zijn we inmiddels meerder keren geweest)
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 28.09.2009 13:57
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 28.09.2009 16:05
Mooie foto's Dik! Knap gemaakt, maar vooral elke keer weer een kunst om iets origineels te verzinnen.
Datum: 29.09.2009 00:58
Dik,de foto's van Ile de Ré waren ook prachtig!
Winkel ligt toch in Noord-Holland?
Daar moet ook nog ergens een mega fietsenzaak zijn.
Datum: 29.09.2009 12:00
Lilian Winkel ligt inderdaad in Noord-Holland ook wel West-Friesland genaamd. De foto,s zijn gemaakt door m,n echtgenote en ik denk dat je Edwin Groen bedoelt met de fietsenzaak.
Hierbij de website. http://www.edwingroen.nl/
Datum: 30.09.2009 00:38
Bedankt Dik, de fietsenzaak die jij noemt zit in Heerhugowaard,
Die ik bedoel moet een zaak zijn die enkele jaren geleden in een dorp zat,dat een mooe hoofdstraat heeft,met een middenberm erin met gras een beetje een statig dorp,zoiets als in Friesland.
Nu moet die zaak ergens op een industrieterrein zitten,ook ergens
in de buurt van Winkel. Kan zijn dat de zaak al weer opgeheven is.
Dan is er ook een dorp waar ze in de zomer een hele nacht door een markt houden, ook ligt er een kanaal langs.Ik ben helaas de naam vergeten.Kan het Kolhorn zijn?
Ik vind het daar een pracht omgeving!
Datum: 03.10.2009 01:38
Nog 5 nachtjes slapen en dan..............
Datum: 03.10.2009 15:50
Dan is het donderdag 8 oktober...
Datum: 03.10.2009 15:54
Alkmaars Ontzet dus.