Geplaatst door: cimeroni
Datum: 19.10.2009 08:30
Op Arte zag ik zondag een reportage over:
http://zonelibre44.free.fr/royal_de_luxe.htm
Heeft iemand deze groep al eens zien optreden?
Geplaatst door: mar
Datum: 19.10.2009 23:27
@ jan, die muis - Geronimo Stilton - misschien is het een hype ofzo. Ook nooit eerder van gehoord, maar sinds een paar weken kan ik er bijna niet omheen want dagelijks reclame van die muis op de tv. Uiteraard rondom de kinderprogramma's..Sinterklaas komt er ook weer bijna aan dus.....
Geplaatst door: ® connie
Datum: 20.10.2009 00:31
De enige Stilton die ik ken is een grote kaas waar nu een fles port ondersteboven in staat.Dus over een maand te consumeren met vijgen of peren en met een goed glas port,mmmmm
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 20.10.2009 00:48
Ja, met drank kan je alles lekker maken!!!!
Geplaatst door: lili@n
Datum: 21.10.2009 01:46
Nou..........alles.......?
Datum: 23.10.2009 02:08
Nou, ik heb eens verhaal gelezen waarin uitgelegd hoe je stenen eetbaar moest krijgen.
Ik weet niet meer de exacte clou maar ik weet zeker dat er alcohol om de hoek kwam kijken,
Heeft iemand gisteravond gekeken naar "Ik vertrek"?
Ging hierover.....
http://www.chantageasse.com/
Datum: 23.10.2009 21:24
Geplaatst door: frank
Datum: 23.10.2009 21:36
Of voor balkon?
Datum: 23.10.2009 21:41
Wat leuk...
Datum: 23.10.2009 22:07
Ik wens alle appeltaarten...;-))morgen een gezellige dag toe.
groet van connie.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 24.10.2009 00:18
Dank je Connie, hij staat net af te koelen in de oven.
Datum: 24.10.2009 00:21
ghi ghi
Datum: 24.10.2009 12:11
idd alle appeltaart eters voor vandaag veel plezier. Ik heb het recept van de speculaastaart met peren weer gevonden dus dat is wel weer de tijd van het jaar om die te maken. (heb jij 'm vorig jaar ook nog gemaakt cimeroni?)
En net maar eens over de vakantie gehad zo van "als we weg willen in de zomer zonder eigen kampeermiddel dan moeten we gaan boeken??????"
"Of zullen we naar zweden gaan" (ha ha op de een of andere manier verwacht ik minder "boekingshysterie" richting zweden dan richting frankrijk, en de kinderen vonden het wel een goed idee om pippi langkous te gaan zoeken, hoewel de oudste toch ook wel bang was dat pippi hem ging aanpakken zoals ze dat bij boeven deed ;-). Volgens mij wordt het anderzijds ook weer een enorme teleurstelling als hij pippi niet in het echt een paard ziet optillen..
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 24.10.2009 14:00
Ook ik wens alle appeltaartpartygangers een fijne,smakelijke dag.
Mar, ik heb inderdaad de peren-speculaastaart gemaakt. Waarschijnlijk maak ik hem dit jaar weer. Ik heb n.l. weer een voorraad peren gekregen.
Datum: 24.10.2009 17:07
godgod een middagje in het bos. Volgens mij zijn de kinders nog niet zweden-fahig, danwel voor het leger zou je het vakje "ongeschikt" aankruisen. Wat een gebrul als er gestruikeld werd en wat natte bladeren aan de handen hingen, en dat zo beetje om de beurt... Heel slecht voor je humeur ;-)
Geplaatst door: InekeH
Datum: 24.10.2009 18:02
Arme mar, wat zul jij blij zijn als het grut vanavond onder de wol ligt en dan maar hopen dat ze morgen niet te vroeg wakker zijn. Vannacht een uurtje extra.
Hmmm, appeltaart, perenspeculaastaart, het water loopt me in de mond.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 24.10.2009 18:24
Hallo Mar, Wij hebben ooit zes weken Zweden gedaan met een puberende zoon (16 jaar). Gelukkig stonden we daarvan drie weken met onze caravan in het bos van onze oud-buren die daarheen verhuisd zijn en hadden we de zee-kano's bij ons en hebben we ook nog Stockholm bezocht waar een vriendin van me woont. Mooie stad, zeker de moeite waard.
Verder was het geen succes, ondanks het kanoen en het fantastische weer. Eindeloze wegen door de bossen, bossen, bossen. Geen rotonde's, leuke dorpjes, terrasjes etc. Wel mooie natuur, maar voor kinderen... weet 't niet zo net. Weinig last van muggen gehad, maar bereid je goed voor. Succes.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 24.10.2009 19:24
Amis du tarte aux pommes,
Het was reuze gezellig, de tijd ging weer véél te snel.
Bedankt allemaal !
Geplaatst door: lili@n
Datum: 24.10.2009 19:24
We zijn inmiddels terug van de appeltaartenparty, het was weer als vanouds!De gastvrouw wordt hartelijk bedankt voor het openstellen van haar huis,gastvrijheid en het lekkere eten!
We zijn weer bijgepraat en ik wil alle aanwezigen bedanken voor
hun bijdrage in de gezelligheid!!
Datum: 24.10.2009 19:40
ga maar eens ouderwets naar de bieb en dan lezen. Zo ooit weken achterelkaar gelezen over nieuw-zeeland om toen te besluiten om het niet te doen. Naar mijn idee leek het op schotland in het groot maar dan meer dan een etmaal vliegen ;-) (was uiteraard heel kort door de bocht, maar manlief houdt niet zo van lezen daarvoor had ik een reisvideo gehaald van nieuwzeeland. Die werd pas echt enthousiast toen tahiti in beeld kwam als ideale "tussenstop" en ik zag zelf alleen maar schapen, schapen en nog eens schapen)
Wat betreft de klok: kan uiteraard hopen dat ze zo moe zijn van de buitenlucht dat ze sowieso een uurtje langer slapen en dus op normale tijd wakker worden..