Geplaatst door: frank
Datum: 12.01.2008 22:55
Sorry Rivi,
Een iets te overenthousiaste reactie zal ik maar zeggen, maar zo'n leuk idee toen ik het las.
Heb net even gekeken, is een etappe op 23 juli. Kan ik helaas niet heb al jaren een deal met de werkgever dat ik de bouwvak doe, valt daar precies midden in.
Maar zou het wel heel leuk vinden als jullie van de zomer een klein verslagje neerzetten en nu al heel veel plezier toegewenst die dagen!!!!
Datum: 13.01.2008 13:24
Voor de liefhebbers van Franse kunst een aardige tentoonstelling:
http://www.singerlaren.nl/
Datum: 13.01.2008 22:20
Zit net een mening over een camping in de Nievre te lezen waar je blafherten zou kunnen horen?
Als ik google kom ik alleen tegen dat dit de nederlandse naam voor een chinese muntjak is, lijkt me vreemd dat die in de Nievre voor zou komen, maar wie weet.
Iemand ooit eerder van zo'n beest gehoord met een andere uitleg?
En nee ik zit niet te wachten op antwoorden als: de kruising tussen een hond en een hert of een hert met een identiteitsprobleem etc.:-)
Geplaatst door: connie
Datum: 14.01.2008 08:54
Geplaatst door: javi
Datum: 14.01.2008 20:16
Toch heel veel over te vinden Frank.
Even googgelen en vindt van alles over dit beest.
http://www.worldexplorer.be/muntjak.htm
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 15.01.2008 17:56
Vorig jaar een finishdag vd tour meegemaakt in Bourg en Bresse. Het was afzien toen. 28 graden C. We stonden te wachten in de volle zon. Maar we waren goed ingesmeerd, ik had alleen mijn oren vergeten. En aangezien ik kort haar draag waren mijn oren verbrand. Maar het was sensationeel.Er werden petten uitgedeeld en men ging met veel koud water rond.
Datum: 15.01.2008 20:31
Inderdaad blijken het chinese muntjaks te zijn, kennelijk ontsnapt als ik wikipedia moet geloven. Je zou denken dat ze een vreemd geluid produceren met zo'n bijnaam.
Even een ander probleempje, wat moet ik hier nu weer mee??
http://www.nu.nl/news/1392681/45/%27Boogerd_op_dopinglijst_Weens_lab%27.html
Datum: 15.01.2008 20:53
Frank,Ik hoop toch echt dat het loos alarm is.
Het lijkt aardig op de Fuentes-affaire in Spanje.
Waarom nu weer alleen de namen van wielrenners en niet die van de (Duitse) biathleten en langlaufers?
ARD zendt veel wintersport uit dus zullen ze daar nu ook wel mee stoppen net zoals de boycot van de Tour.
Wordt vervolgd.
Datum: 15.01.2008 21:51
Net gelezen op het wielerforum:
Mwa, er zijn in Duitsland zat toppers in het biathlon en bovendien wordt ook het langlaufen genoemd, dus het kunnen zeker 12 personen zijn.
langlaufen oa Tobias Angerer, Rene Sommerfeldt, Axel Teichmann, Frans Goring, Evi Sachenbacher (overigens mooie vrouw), Viola Bauer etc
biathlon oa de gestopten Uschi Disl, Sven Fisher en Rico Gross en de actieve Olympisch kampioen Michael Greis, Alexander Wolff, Daniel Graf, Andreas Birnbacher, Andrea Henkel, Kati Wilhelm, Magdalena Neuner (ook heel mooi) en nog een paar toppers, dus om te zeggen dat het er niet veel zijn kan ik niet zeggen. Stuk voor stuk kampioenen, medaille winnaars en wereldbeker winnaars.
Feit is dat deze ploegen meestal in collectief werken en daarmee zou dit wel een heel groot schandaal kunnen worden, maar persoonlijk hoop ik het niet, want het zijn zo'n mooie sporten, net zoals ik hoop dat het ook niet waar is betreft Boogerd.
Datum: 16.01.2008 22:51
Tja ik ben toch wel benieuwd of Boogerd daadwerkelijk schuldig is.
(Moest ff t topic hoog halen) :)
Geplaatst door: marrie
Datum: 17.01.2008 01:25
@Javi: moest vanmiddag mijn echtgenoot helpen met
het vertalen van een bericht in het duits van hem aan een of ander duitse krant.
Hij schreef:" Waarom worden nu alleen de namen van de wielrenners genoemd en niet van de ander sporters? Heeft het wielrennen het weer gedaan?"
Ik vroeg waar hij zich druk om maakte en kreeg als antoord:"Ja, daar erger ik me dood aan".
Nu lees ik hier op het forum jouw bericht van 15 jan. j.l. over hetzelfde onderwerp en wil je dus laten weten dat je tenminste 1 medestander hebt in
je verontwaardiging!;-)
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 17.01.2008 13:23
Wij gaan week 19 voor het eerst met een camper een weekje weg en vanmiddag gaan we de huurcamper uitkiezen......zo komen we vast in de sfeer!!! spannnend heb ook nog nooit in een camper gereden
Geplaatst door: ® theo
Datum: 17.01.2008 16:59
Wie hebt er een uutzocht een Mercedes sprinter James Cook kan ik ok een keer Mercedes rijen
Datum: 17.01.2008 17:40
Theo,
Ik heb wel eens mensen horen zeggen: "k heb liever een ster in de voorruit dan in de grille"
Grapje.
Je hebt in ieder geval een prachtig uitzicht van uit de cockpit. Je kijkt namelijk overal overheen.
Heel veel plezier toegewenst.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 17.01.2008 19:09
Veel plezier Theo, je zit ons echt helemaal lekker te maken.
Ik denk dat wij het seizoen maar eens beginnen met een weekje op Texel.. met ons eigense Kipje dan... Eerst nog even wachten op het voorjaarszonnetje..
Datum: 17.01.2008 21:37
Theo, ik hoop voor je dat het met Hemelvaart mooi weer is. Dan duurt wachten lang.
Maar eerst nog CARNAVAL!
Datum: 18.01.2008 11:41
Bedankt voor jullie reacties en voor ons(Vooral mij) is het wel heel speciaal omdat ik 1 week huur heb gekregen voor mijn 50e verjaardag van onze vrienden (via via een bevriende verhuurder hier)
Ik praat er nl. al jaren over dat ik er een wil huren om zelf te kijken hoe het bevalt.
Het leuke is dat je dan allemaal plannen maakt waar je overal heen wilt rijden(Frankrijk-Italie-Polen weet ik veel)en we hebben besloten om via Belgie (Yper) naar Normandie te rijden en via via weer terug(= allemaal voorpret!)
Tips heb ik van vele van jullie al mogen ontvangen m.a.w. goed dat deze site er is
Maar ga weer snel aan het fotospelletje kijken of Jan van I het weer geraden heeft alhoewel langzamerhand heeft hij veel concurentie(Ik kom gewoon niet mee ook qua tijd niet)
Geplaatst door: bonasera
Datum: 18.01.2008 12:11
Mijn geboortestad goed spellen he.
Is wel Ieper geschreven.Welkom.:))
Datum: 18.01.2008 13:42
Oooooooh Sorry bonasera was niet de bedoeling maar via Vlaanderen vakantieland hebben we besloten om daar eerst naar toe te rijden en de plaats(en) te bezoeken.
Weet je daar nog een eenvoudige camping die een brokkenpiloot met een camper accepteerd?(Hoef ik niet te zoeken)
Geplaatst door: bonasera
Datum: 18.01.2008 13:59
De stadscamping. Sportcomplex en zwembad op 100 meter.
http://www.ieper.be/Default.aspx?SGREF=2431
Op 10 km van Ieper een gewone camping in de gemeente Kemmel met de beroemde Kemmelberg uit de wielerwedstrijd Gent-Wevelgem.
http://www.camping-ypra.be/