Geplaatst door: ® connie
Datum: 24.10.2009 19:46
Fijn om te horen....hou die traditie erin!Groet van een randstadter (als het woord tenminste bestaat?);-))
Geplaatst door: ® yeoman
Datum: 24.10.2009 21:55
Idd de party was als vanouds. En deze goede gewoonte moeten we er in zien te houden.'t Was geweldig over de grens te vertoeven. Allemaal bedankt voor de gezelligheid, hapjes, drankjes en bijpraten. De tijd vloog voorbij. We gaan voor de herhaling en aangezien we de kring rondgeweest zijn beginnen we maar weer bij 't begin.....of niet? Fijn jullie allen weer getroffen te hebben. Groeten, Henk en Astrid
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 24.10.2009 23:35
Tradities zijn er om in ere te houden. Het was weer ouderwets gezellig. Bedankt!
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.10.2009 21:17
Datum: 27.10.2009 23:01
Wat een consternatie vanochtend.....
Ik stap vanmorgen nog slaperig uit m'n lift om de krant te halen.
Staan er in de hal twee agenten in uniform en een stel mannen zonder uniform. Bleken dus mensen te zijn van de Technische Recherche.
Wat was er gebeurd??
Een inbraak in onze flat en niet zomaar een inbraak!!!
Er waren 71 (EEN-EN-ZEVENTIG) kelderboxen opengebroken.
Kan je je zo'n aantal voorstellen?
Dat doe je niet in een kwartiertje in je eentje!
Van één persoon weet ik wat er gejat is: 4 autovelgen t.w.v. van 1500 euro per stuk! Zat zeker bladgoud op ;-)
Hij vertelde me dat hij met veel pijn en moeite die dingen in z'n box had gekregen. En dan worden ze zomaar onder je neus vandaan gehaald.
En wij????
Een gasfles, een kooktoestel, een campingkacheltje en een steekwagentje.
Shit, kunnen we volgend jaar niet koken op de camping!!
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 27.10.2009 23:45
Dan waren ze vast erg blij met je steekwagentje!
Geplaatst door: lili@n
Datum: 28.10.2009 00:03
Het volgende las ik net
Gezocht: fietservaringen van vakantiegangers
Bent u al eens in Frankrijk op fietsvakantie geweest?
©Maison de la France
Het Frans Bureau voor Toerisme is op zoek naar ervaringen van vakantiegangers voor haar nieuwe rubriek “Fietsen in Frankrijk” (online aan het einde van dit jaar).
Als u ooit in één van de Franse regio’s gefietst heeft, dan ontvangen wij graag uw persoonlijke verhaal (één A4-pagina) met 5 à 6 foto’s.
Uw verhaal moet over één regio gaan en concrete tips en anekdoten bevatten.
De beste 7 verhalen worden op onze site gepubliceerd en ontvangen een leuke Frankrijk-agenda.
U kunt uw verhaal (in het Nederlands) sturen naar Elise: Elise.porcelli@franceguide.com
Datum: 28.10.2009 00:10
Jan, dan binnenkort toch eens hier en daar op goederen- en rommelmarkten kijken of je spullen ook te koop worden aangeboden.
De dieven willen natuurlijk die spullen te gelde maken. Wat hebben
die nu aan een campinggastelletje?Hooguit aan de Maas gaan zitten
bivakeren,(moet dat nu met één k of met twee).
Dan hebben ze zeker baat gehad bij je steekkar,zoals Brenda al
zei!:-)
Het kan ook zo maar zijn dat die gasten bij je in het flat wonen
en goed hebben opgelet wat er zo al naar binnen werd gesleept in die boxen.Van wat voor een materiaal waren die deuren eigenlijk gemaakt? Was het zo gemakkelijk binnen te komen?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 28.10.2009 08:44
Jan dan sta je toch raar te kijken. Zoiets geloof je gewoon niet.
Laten ze er afblijven.
Mijn moeder (83) belde gisteren op. Ze was naar de markt om boodschappen te doen. Komt ze weer, fiets gejat.Ze had hem wel op slot gezet.Ze is toen naar huis gaan lopen. 20 min.
Daarna met mijn vader in de auto, naar de politie aangifte doen.
Ik weet dat die dingen gebeuren, maar ik zie mijn moeder zo staan,verbaasd kijken en zoeken of die niet ergens anders staat en dan naar huis lopend.
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 28.10.2009 12:03
Lilian dat schijnt met 2k,s te moeten volgens het woordenboek. Begrijp je bezorgheid want je kan er op aangevallen worden door sommige.
Datum: 28.10.2009 23:11
Datum: 29.10.2009 00:34
Bedankt Dik!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 29.10.2009 08:45
Geplaatst door: mar
Datum: 29.10.2009 14:21
De vraag die ik me dan stel is hoe die moeder normaal tekeer gaat als ze wel wakker wordt gemaakt. Want dat zal ook niet mals zijn, als die jongens denken bij een afgerukte arm "oeps als mams maar niet wakker wordt want dan zijn de rapen gaar"
Bij die vierjarige denk ik nu gelijk weer aan de defensiereclame met het kruisje "geschikt" tjemig, ik denk dat de mijne niet alleen mij, maar de hele straat had wakker geschreeuwd!
Datum: 29.10.2009 22:45
Datum: 29.10.2009 23:59
Kunstwerkje!
Ik kwam de volgende foto's tegen en die wil ik jullie niet onthouden. Er wordt heel wat aan de natuur gedaan en we kunnen er
ook van genieten. http://www.natuurmonumenten.nl/galleries
Kamperen à la Livingstone kan tussen Nunspeet en 't Harde.
www.verborgenverblijf.nl
Dan geheel iets anders: Slapen in een vliegtuig.Ook dat is mogelijk. http://www.hotelsuites.nl
/bijzondergebouw.php?view=detail&bzgb=Vliegtuig&hotel=1889
Overigens zijn op deze site nog diverse andere bijzondere
slaapplaatsen te vinden.
Dus voor elk wat wils!
Geplaatst door: ® kea
Datum: 02.11.2009 17:49
Voor het jeugdsentiment deze hele week op radio 5 (via de kabel)de top 1000 evergreens.
http://www.radio5.nl/
Datum: 02.11.2009 22:11
Heb er vandaag ook naar geluisterd......
Ik schijn bij dezelfde doelgroep te horen maar veel van die muziek vind ik zo oubollig als maar mogelijk is.
De Fouryo's met Zeg Niet Nee
Karin Kent met Dans Je De Hele Nacht Met Mij
Corry & De Rekels met Huilen Is Voor Jou te Laat
Johnny Jordaan met Bij Ons In De Jordaan
Datum: 03.11.2009 17:08
Dit nummer heb ik minstens 40 jaar geleden voor het laatst gehoord!! En ik kon het nog woord voor woord meeblèren!!
http://www.youtube.com/watch?v=mqrmwZMk_qw
Geplaatst door: ® connie.sturmer
Datum: 03.11.2009 18:40
Ja Jan ik ook...we worden oud ;-))