Geplaatst door: cimeroni
Datum: 18.01.2008 14:06
Thao, tijdens onze eerste vakantie naar Frankrijk, 9 jaar geleden, zijn we via Gent gereden. Er is (was) daar een gemeentecamping. En Gent is een mooie plaats.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 18.01.2008 15:57
Theo, als je naar Normandië wilt, neem dan het adres van de volgende camping mee in je achterzak...:
http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=440585
De reactie van 8-8-2005 is van ons.
Geplaatst door: javi
Datum: 18.01.2008 23:17
Theo, dit is ook wel iets als voorpret:
http://www.camperplaatsen.net/
Geplaatst door: frank
Datum: 19.01.2008 22:18
Tja voorpret,
Dat hadden wij ook een beetje, we zouden voor het eerst dit voorjaar een toercaravan huren om 1 1/2 week te testen wat we daar van vinden. Alleen heb je wel eens van die jaren dat alles tegenzit. Gaat niet gebeuren door enige technische probleempjes. Maar, wij denken dat dat alsnog in 2009 gaat gebeuren. Lijkt mij in ieder geval helemaal top. Leuk voordeel, de vrije dagen dit voorjaar staan in ieder geval vast dus we gaan gelukkig nog wel naar Frankrijk in die periode!!
Gaat allemaal niet vanzelf dit jaar, ben de afgelopen weken wat aan het mailen geweest met een paar campings voor de zomervakantie. Stacaravannetje en dan niet via de organisaties. Ging vorig jaar allemaal prima maar dit jaar toch wat communicatieproblemen her en der. Mijn frans is toch niet helemaal wat ik er af en toe van denk geloof ik. Maar goed ook dat zal wel weer goedkomen denk ik dan maar.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 20.01.2008 21:33
Och Frank, afhankelijk met hoeveel personen je gaat, zal er ergens nog wel plaats voor jullie zijn in de herberg .-)
Oef, zware dag gehad vandaag, hele dag visite.
Soms zeggen we: visite brengt steeds vreugda aan, is 't niet bij 't komen, dan wel bij het gaan.
Nou, dat was gelukkig hier vandaag niet zo, het was oergezéllig !!
Datum: 20.01.2008 22:21
Ja Ri, gek is dat hè, de een wil je wel de deur uitkijken en bij de ander is de dag maar zo weg..
Ik hoop altijd maar bij de laatste groep te horen. Ook wij waren op visite vandaag, sjonge.. toch zo'n gezellige dag gehad.. daar kun je altijd weer even op vooruit..!
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 21.01.2008 09:59
@Annechie en Javi ....we zijn al aan het kijken bedankt
Datum: 21.01.2008 15:50
Theo, je bent al aan het kijken? Heeft dat al wat opgeleverd? Ik ben zelf ook aan het plannen. Ik heb de campings uitgezocht. Nu nog ff de weg uitpluizen en dan heb ik de vakantie van 2008 voor elkaar. Boeken doen we nooit. Als alles klaar is kan ik me op het Carnaval gaan toeleggen.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 21.01.2008 15:55
Ja tussendoor werken(Laat mijn baas het niet zien),fotospelletje en iets met gaspotten of stroom en camperplaatsen... ben zo druk druk !!!
Geplaatst door: gerrit
Datum: 22.01.2008 17:19
Was zojuist wat topics aan het lezen, werd mijn aandacht getrokken door het aantal bezoekers van deze site: 31473!!! En dat om 17.15 uur.
Zeker de bezoekers van de laatste dagen bij elkaar opgeteld?
Trouwens topic zoeken is wel heel traag. De chat lag eruit vanmiddag. Zal allemaal wel met elkaar te maken hebben.
Geplaatst door: ® tineke
Datum: 22.01.2008 17:49
De chat is waarschijnlijk donderdagavond weer beschikbaar.
De teller doet het niet zoals het hoort, telt sinds gisteren idd de bezoekers van de afgelopen dagen.
Datum: 23.01.2008 12:50
Lilli@n, Geet t wa good met oe? Wie heurt niks meer. Of bin ie nog drok met t verhuuzen?
Datum: 23.01.2008 13:59
Ik heb het gevoel dat Lilian tussen wal en schip hangt, zal wel eens informeren..'-))
Datum: 23.01.2008 16:07
Fijn Annechie, dat je dat doen wilt.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 24.01.2008 21:29
Volgens mij "hangt" Annechie nu naast Lili@n !! .-))
Datum: 25.01.2008 00:07
Ach ja, zolang het maar bij "hangen" blijft. :) Maar ik was gewoon benieuwd hoe het met Lilli@n gaat. Met de verhuisperikelen enzo.
Geplaatst door: frank
Datum: 25.01.2008 20:48
Zit ik net de kampeer & caravankampioen eens te bekijken, valt mijn oog op de campingverkiezing van het jaar 2008. Ik blader zo wat door de 4 categorieen, heb het gevoel dat er iets niet klopt, blader nog eens heen en weer en opeens zie ik het: Geen enkele franse winnaar.
Compleet verrast ben ik even niet in staat om helder te denken, maar al snel kom ik weer bij mijn positieven, dit moet een grap zijn. Ik bedoel camping “Hel” wint in de categorie “gezinnen met kinderen 0-12 jaar”. Ja tuurlijk, hahaha. Ik bedoel de bijdragen van de hoofdredacteur zitten meestal op dat nivo onderbroekenlol.
Eigenlijk wel een beetje te doorzichtig bekruipt me na een paar minuten toch een wat onprettig gevoel. Hmm zou men bij de KCK valsspelen schiet het door mijn hoofd. Tja het zou me niet verbazen als ik heel eerlijk ben.
Ook zo raar bij de winnaar van “de meest bijzondere huuraccomodatie” zetten ze de prijs voor een staanplaats neer? Euh waar gaat het nou om bij deze categorie; huuraccomodatie of staanplaats? wat wil degene die naar zo’n camping gaat nou weten?
Nee, hoe langer ik er over nadenk, hoe meer mijn wantrouwen groeit, IK EIS EEN HERTELLING!!! Geen enkele winnende franse camping, dat gelooft toch niemand.
Datum: 26.01.2008 12:40
Nou.. als je lang moet hangen gaat het plezier er volgens mij ook wel af hoor!
Wat betreft Lilian.. Allemaal de hartelijke groeten, ze mist jullie allemaal erg. Verder is alles oké, nou ja oké.. Ze heeft geen telefoon(foutje KPN), geen tv(nog geen aansluiting), alleen internet in het ouden huis(waar ze inmiddels uit zijn) en haar mobiel heeft slechts een heel matig bereik in de nieuwe vesting! Volgens mij moet dat nogal frustrerend zijn voor Lilian. Elke avond vroeg naar bed.. Nou ja, na een verhuizing wil dat ook wel eens prettig zijn!!!
Datum: 26.01.2008 20:47
Bedankt Annechie, dan weten we in elk geval dat het goed met Lilli@n gaat.
InekeH, met jou ook alles kits??
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.01.2008 01:36
Voor javi en andere fietsfanaten:
http://jeanpba.homeip.net/?onglet=1
Gewoon met de cursor op de foto gaan staan.
Als je klikt dan wordt de foto uitvergroot.