Geplaatst door: mar
Datum: 23.12.2009 21:08
ha lilian bedankt voor die link. Ik kende ;m al wel, maar had er nooit echt op gekeken, tot nu. En ik zag dat het ook "vakanties" aanbood in andere landen. En dat vind ik nou weer wel handig in mijn zoektocht of Noorwegen of Zweden of Oostenrijk of Zwisterland dit jaar een leuke bestemming gaat worden. (Die nederlanders hebben vaak ook NL-talige website die wat vertelt over de omgeving enzo en hoe kindvriendelijk het nou is)
Geplaatst door: lili@n
Datum: 25.12.2009 02:13
Datum: 26.12.2009 02:03
Leuke site om eens te snuffelen en je mooiste plekje te beschrijven of te bekijken:
http://www.1000plekken.nl
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.12.2009 11:27
http://www.youtube.com/watch?v=uLm6l2csLKQ
Is dit leuk?? Nee, dit is dus niet leuk!!!!
Kreeg het toegezonden door een vriend van ons.
Hij vond het dus WEL leuk!
Schijnt een hypeje te zijn op hyves......
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 27.12.2009 12:21
Wat taalgebruik betreft... zulke buren hebben we een paar jaar gehad... hun dochtertje van destijds vier jaar nam dat dus over en daar werden we niet vrolijk van, zeker als de familie in de tuin zat. En dan zeggen "hoe komen ze daar toch aan?" Op de camping kun je nog vluchten, maar wanneer het je buren zijn! Heeft niet zo lang geduurd want ze konden niet wennen aan onze wijk en zijn weer richting Amsterdam verhuisd.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 27.12.2009 12:37
Zo, we zijn er weer, allemaal heel en zonder verkeersopstoppingen !
Haha, 's woensdagsavond geen "koutje" aan de lucht, maar donderdagsmorgens toch wel een witte wereld ! Zonder problemen via RN naar Besancon gereden en daar een kerstmarkt bezocht: magnefiek !
Vrijdags moesten we dóór St.Amour rijden omdat de vrachtwagens daar niet tegen de "berg" opkwamen.
De skiërs hebben een hele goede week gehad met af en toe verse sneeuw én uitgerekend kerstavond (dé avond dat Père Noël aankwam) rééégen ! Alleen de zon liet het afweten en dat mis je als niet-skiër toch wel !
Ja en dan is je "kerstdiner" bami met satésaus en ijs toe, lekker !
De terugreis (via péage) was echt rustig te noemen.
Weer thuis, ..tig kaarten in de letterlijke en digitale postbak, gezellig !
We kunnen er weer éven tegen . . . . . . nou ja . . . . heel éven !
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 28.12.2009 14:14
Rivi, dan is het nu tijd voor de top 2000 op radio 2.
Heerlijk, nu met La Mama van Charles Aznavour.
Datum: 29.12.2009 00:12
Mooi dat jullie weer heelhuids terug zijn.
Bami met satésaus is weer eens wat anders met de Kerst.
Nooit aan gedacht. Lekker!
Ik heb hier nog een website waarin o.a. wordt vermeld dat in sommige mascara's verboden stoffen zitten.
Er komen ook nog andere interessante artikelen aan de orde.
http://kassa.vara.nl/actueel/consumentennieuws/
Jan ik vind het meer dan verschrikkelijk die filmpjes van dat stel.
Ik kan er geen humor in vinden.
Datum: 29.12.2009 20:33
Waar zit iedereen toch?
Het volgende is misschien iets voor de aankomende nieuwjaarswisseling wanneer de één liever rode wijn wil en de ander liever witte wijn!
www.halveflesjes.nl
Datum: 29.12.2009 21:05
Logeren in kastelen,Frankrijk
www.domaine-des-clos.com
Datum: 29.12.2009 21:09
Er zijn 4 nieuwe NS wandeltochten uitgezet.
Zij die alle 46 andere tochten al hebben gelopen, kunnen dus
nu deze nieuwe uitproberen.
www.eropuit.nl/wandelen
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 29.12.2009 21:31
Ik ga eens kijken Lilian. Morgen op jacht naar wandelschoenen (als het weer het toelaat). Komt als geroepen dus die site. :-)
Datum: 29.12.2009 21:46
Zo, jij aan de wandel Bren?
Deze is leuk als je in een gite vakantie wil houden:
http://www.villagesdegites.com/
Je kunt daar je wandelschoenen ruimschoots gebruiken.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 29.12.2009 23:52
Lili@n, nog even over het 1000-plekken boek. Vorig jaar de versie Frankrijk gekregen en ik heb er dit jaar al ontzettend veel plezier van gehad. Ligt standaard in de auto als we tripjes maken, vol met gele stickertjes waarheen ik ook nog wil.
Van Nederland hebben we zo'n wandelkaartenversie in een soort box (dacht ANWB) met een wandelkaart en een los boekje per provincie en gebied daarbij met uitleg. Zeker die van de Hanze-steden zijn leuk. 't Begint net weer te sneeuwen terwijl hier in Noord-Holland de sneeuw al grotendeels weg was; wel ontzettend veel vogels op de weilanden. (allerlei soorten ganzen, zwanen, eenden, waterhoentjes, aalscholvers enz. enz.)
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 30.12.2009 21:06
Het is gelukt hoor Lilian. Sneeuw van de auto geschept en naar een kampeerzaak gereden waar ze heel veel schoenen hebben. Mooie Meindls gekocht waar ik minstens 10 jaar plezier van hoop te hebben. Ook handig met dit weer, hier toch weer een laagje van 8 cm ofzo.
Datum: 30.12.2009 23:31
Geplaatst door: mar
Datum: 30.12.2009 23:39
waar zit iedereen toch?
meubelboulevard (niks gekocht alleen kerstballen!!)
Boodschappen want manlief 1/1 jarig, en nu met half oog kijken naar lord of the rings voor de zoveelste keer (jammer dat ze deel 1 en 2 niet uitzenden!!) en ondertussen foto's van jongste telg verzenden naar kruidvat voor bestelling...morgen nog meer boodschappen halen, huis poetsen etc etc.
Fijn als alles volgende week weer "normaal" is. (elfstedentocht??)
Hier in het zuiden overigens geen vlok sneeuw..wel diepe waterplassen...
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 30.12.2009 23:42
Juist op mijn Meindls was het hier gevaarlijk glijden. Gelukkig is de straat schoon voor een nieuwe laag sneeuw. Had er niet aan moeten denken dat dit op de ijslaag van afgelopen week was gebeurd. Er zijn mensen in de straat die hun huis niet uit zijn geweest, zo'n ijsbaan was het.
Datum: 30.12.2009 23:50
In Rotterdam alleen wat druilerige regen....
Mijn vrouw zou zeggen: saai weer!
Datum: 31.12.2009 00:37
Nee, dit is dus niet bedoeld als "leuk".
Is behoorlijk krankzinnig maar je moet toch wel even slikken.
Ik tenminste....
http://www.shithappens.nl/