Geplaatst door: mar
Datum: 25.01.2010 09:44
Lilian,ha ha, ik ken de hangouderen alleen uit cartoons en tv-sketches, maar bij jullie in het dorp/stad is een ambtenaar die er een echte plek voor heeft gecreerd vooral MET bord.
Ik heb hier een speeltuintje zonder bankje. Ik snap het wel, dat is vast om de hangjongeren/ouderen (?) te weren..maarja sta ik daar met mijn kinderwagen en 2 andere kleuters maar te hangen van het ene been op het andere been en uiteindelijk blijft er niks anders over dan ook maar in het klimrek te gaan zitten...
Maar het vrekkenbekkentopic vind ik vooral een dom topic omdat er gruwelijk gekat wordt door "ik heb wel heel mijn leven moeten werken en moet nu nog langer werken en ik heb het ook zo moeilijk" (op een vakantiesite notabene!!) Tot anderzijds mensen die meer hebben "komop leven en laten leven" en die daarop dan worden "afgebrand". Ik heb het lef niet om te klagen op een vakantiesite als ik net die ellende in haiti heb gezien, weer een artikel heb gelezen over de bezoekers van de voedselbank, en een kennis heb die nog geen 30 is maar door ziekte hele dagen op de bank ligt en echt helemaal niks, nada noppes kan. Nog geen boodschapje buiten de deur...
Nee maar wel op zoek naar die ene fles wijn ;-) Maar die is van Franse makelij en dan mag het weer...
Overigens is jou lekkere wijn volgens mij gewoon bij de AH te krijgen!
Datum: 25.01.2010 12:29
ok nog een vraag waar iemand hier vast raad mee weet: kindlief heeft net over de leren bank gekotst. Vlek is weg met lauwwarm sopje met afwasmiddel. Maar die geur???????????
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 25.01.2010 12:48
Hallo Mar, vervelend voor je kind.
Misschien zit hier iets bij?
http://www.grootgezin.nl/wonen190900.php#301004
Geplaatst door: tineke
Datum: 25.01.2010 12:53
Datum: 25.01.2010 13:20
dank dank, die van groot gezin had ik gezien. Nu maar schoongemaakt met verdunde azijn en daarna gemalen koffie er over heen gestrooid..ook ergens gelezen en ach liever een koffie lucht dan die k....lucht. Kindlief slaapt..hij gilde zo hard na het spugen (al de hele ochtend enorme buikpijn)dat ik even dacht dat ie acute blindedarmontsteking had. Even later was de buikpijn weg (iets dwars gezeten??) maar na half uurtje was het er weer..Slapen helpt altijd zullen we maar zeggen. Zeker voor moeders ;-)
Datum: 25.01.2010 13:33
Ach jeetje Mar. Ik hoop dat t meevalt met het kleine ding. Vaak kunnen ze nog niet zeggen wat er aan de hand is. Sterkte ermee.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 25.01.2010 14:12
Wij behandelen de leren bank (nogal wat krassen van de hondennagels) met een produkt van HG. 't heet HG 4 in 1 en er staat op: beschermt, voedt, verfraait en reinigt en is dus echt voor leer. 250 Mg fles (wit met beetje oranjebruine tekst en een plaatje van een leren bank). Kun je kopen bij een bouwmarkt zoals Praxis of waarschijnlijk de drogist. Met een doek opbrengen en dan uitwrijven. Doffe vlekken verdwijnen ppkredelijk. Wat de lucht betreft... in elk geval NIET met WC-verfrissers of zo op het leer spuiten.
Succes
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 25.01.2010 14:16
Las het even na en die ppk (staat ergens onderaan) is een deel van gewiste tekst. Tegen de lucht (die gaat trouwens vanzelf weg wanneer je - ondanks het weer - toch een raam opendoet en de kachel een graadje lager zet. Eventueel een luchtverfrisser in de buurt zetten. Nogmaals succes.
Datum: 25.01.2010 14:50
"het" is weer uit bed en maakt stapels herrie. Weer terug in het land der levenden. Tijd dat ik de koffie van de bank ga halen met de stofzuiger voordat er zo door heel de kamer koffie ligt...
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 25.01.2010 15:55
Gelukkig Mar,dat hij er weer bovenop is.
Bedankt voor je reactie.Je hebt wel gelijk wat betreft dat wij
ons hier druk maken over van alles en nog wat en dat aan de andere kant van de wereld er hele andere en hevige noden zijn.
Zo was het altijd al en zo zal het ook wel blijven, helaas.
Ik ben blij dat er zoveel particuliere initiatieven zijn, dat mensen zich toch het lot van anderen aantrekken in tegenstelling
tot weer anderen die voor niemand en niets te porren zijn.
Helaas komen de negatieve dingen wat mij betreft teveel in het nieuws, terwijl de positieve dingen naar de achtergrond verdwijnen.
Datum: 25.01.2010 16:51
Dit is echt een geweldige site. Je kan muziek uitkiezen en beluisteren, de muziekvideoclips ervan zien enz enz. Je kan zelfs meezingen want de tekst staat er ook bij... Echt fantastisch.
De site gaat vervolgens open en dan klik je op de naam van de gewenste groep of zanger.
Als de clip begint te spelen zie je onderaan het scherm alle andere nummers staan die de afspelende groep of zanger gezongen hebben en als je daar gewoon op een gekozen titel klikt, dan begint ook deze clip te spelen.
http://www.lyricstube.net
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 25.01.2010 16:55
Geweldig leuke site Lilian!
Geplaatst door: javi
Datum: 25.01.2010 19:00
Prachtige site Lilian maar bij Mc AFFEE zo rood als wat,dus gevaarlijk virus,
Geplaatst door: ® gerrit
Datum: 25.01.2010 23:25
Gisteren in het WTC Leeuwarden geweest naar de Caravana. Erg druk maar vele leuke campings gezien. Met een tas vol folders nu toch nog eens doorkijken of er iets bij is + natuurlijk met gebruik van internet en deze site. Morgen laatste dag. Ga je er naar toe, vergeet dan niet de hal met de Oldtimers. Dat is echt back to basic. Geen airco's, senseo's, koelkastjes, oventjes. Prachtig om te zien.
Datum: 26.01.2010 01:29
Leuk, Gerrit! Dan horen we nog of er iets van je gading bij was.
Jan, dan moet ik oppassen dus met de desbetreffende site.
Had hem via mail ontvangen, gauw verwijderen dan maar.
Geplaatst door: tineke
Datum: 26.01.2010 10:59
Lilian en Javi, ik denk niet dat er een virus op die link van Lilian zit. Ik denk dat de viruswaarschuwing werd veroorzaakt door de google-advertenties op die link.
Ik had gistern ook veel last van virusmeldingen op diverse websites met google-advertenties.
Vandaag geen last meer van.
Datum: 26.01.2010 14:51
Datum: 26.01.2010 15:32
Ha, ha Cimeroni, je bent Jan deze keer voor!
Datum: 26.01.2010 16:02
Tja, ben snipverkouden. En zit dus een beetje "nieuws" te lezen op de pc. Zodoende viel het me op.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 26.01.2010 22:53
Beterschap Cim, het blijkt te heersen,fikse verkoudheden, zere
keel etc.
Even voor Jan:Je schreef dat ik de topic over het afsluiten van de bewuste snelweg op camping-oostenrijk moest zetten, maar ik zet nergens meer iets op.Ik ben er zat van, denk je mensen een plezier te doen, krijg je een lading negativiteit over je heen, daarbij ben ik niet eens degene die telkens de topic omhoog haalt.Overigens had ik niet het gevoel me te verontschuldigen bij meneer Sven.Ik vond dat ik gewoon moest laten weten, dat ik
weet waarover ik praat en dat ik de wegenkaart aardig goed in mijn gedachten heb!
Hij zou kunnen denken dat ik als vrouw zijnde daar geen benul van heb, ook zo'n vooroordeel over vrouwen en kaart lezen.
Sorry,normaliter laat ik dit soort dingen voor wat het is,en denk
laat maar gaan, deze keer heb ik me er boos over gemaakt en dat
is waarschijnlijk ook precies wat men wilde bereiken, dat is dus gelukt!
Even diep ademhalen......Ik heb nog weer wat aardige websites ontdekt.
Gelukkig dat de link hierboven met de muzikale inhoud geen virus
heeft.Pff.