Geplaatst door: Rivi
Datum: 27.01.2010 15:00
Lili@n, trek het je allemaal niet zo aan. Blijf vooral wie en zoals je bent !
Dit forum zit op 't opgenblik vol met gefrustreerde mensen, die volgens mij een topic zoeken waar ze lekker negatief op kunnen reageren. Of ze vervelen zich. Of ze plaatsen een topic waar je vantevoren al scherpe reactie op kunt verwachten. Zal wel met de crisis te maken hebben ! Of iedereen is al heel erg hard aan vakantie toe. De winter heeft ook al veel te lang geduurd, laat dat voorjaar maar komen.
Trouwens, wat mij betreft zou je een topic die je zélf geplaatst hebt er ook zélf weer af moeten kunnen halen, zou een geweldige optie zijn.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 27.01.2010 16:23
Allemaal last van de winterblues Lilian.. Laat gaan, oude rotten op dit forum weten allang van jouw goedwillendheid.. en de rest., loat goan.. niet van belang, komt allemaal weer goed als de zon weer gaat schijnen..
Hier begint het trouwens net te ijzelen, blllggghhh, van mij mag er onmiddellijk lente komen, ik heb weer voor jaaren genoeg sneeuw en kou gehad..'-)) Vanavond nog een Sarah zetten, arme Saar gaat het vast heel koud krijgen..
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 27.01.2010 22:12
Leuke site Ria! Die zet ik direct even apart!
Veel plezier Annechie en fijn dat je je hier weer eens even liet "zien".!Geniet er van en nem d'r nog één dee oe smaakt!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 29.01.2010 10:14
Tineke, ik luister overal naar Queen. Maar deze kende ik nog niet. Geweldig. Ik heb het meteen doorgestuurd naar mijn kinderen, ook Queen fans.
Geplaatst door: ® gerrit
Datum: 30.01.2010 23:48
Klein beetje Queen fan. Meer fan van The Eagles. Gisteravond naar een concert geweest van The Dutch Eagles. Geweldige coverband.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 30.01.2010 23:50
Vorige week Van Velzen een paar nummers van Queen horen spelen, geweldig hoe hij dat doet!