Geplaatst door: Rivi
Datum: 27.01.2008 20:47
Lili@n wordt wel aardig op de proef gesteld met de verhuizing.
'k Heb eigenlijk wel een beetje medelijden !
Lil, mocht je dit toch "ergens" lezen: erger je niet - verwonder je slechts !!
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 27.01.2008 22:04
Ervaring Ri...?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 28.01.2008 15:35
Verhuizen lijkt mij maar niets. Ik woon dan ook al 33 jaar in mijn huisje. En dat heb ik helemaal verbouwd en ingericht naar mijn wensen. Nou ja samen met mijn manneke.
Datum: 28.01.2008 17:53
Na weer een dagje "klussen" even bijkomen op C-F . . . . Het gaat gelukkig goed.
Och Annechie, wat heet ervaring ? Als ik het verhaal van Lili@n lees, zie ik "beelden" vanuit de tijd dat ik werkte.
Mensen die net hun (koop)woning opgeleverd hadden gekregen en alles, maar dan ook alles ging mis. De bank had het geld niet op tijd overgemaakt, de stoffeerder had verkeerd gemeten, de installateur boorde door de waterleiding, waardoor de nieuwe laminaatvloer onder water stond, oooooooooooooohhhhhhh zo kan ik nog een poosje doorgaan en die mensen stonden dan letterlijk te janken in de bouwkeet..........
Maar zelf, nee hoor, alles loopt feilloos. De aansluiting van de closetpot klopt niet, het nieuwe kraantje werkt niet zoals we gedacht hadden, de gemeente-ambtenaar liet een aanvraag in de la liggen, waardoor we "gewoon" nog 6 weken moet wachten met het uitvoeren van onze plannen. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh Maar de terrasoverkapping is een succes en daar doen we het dan mee.
Vooral blijven lachen, want EEN DAG NIET GELACHEN IS EEN DAG NIET GELEEFD (toch ?)
Dit gaat in beide gevallen over een koopwoning, maar als je dat allemaal overkomt met een huurwoning: moest niet mogen !!!!!!!!!!!
Geplaatst door: javi
Datum: 28.01.2008 22:47
Net gelezen:
De Ronde van Frankrijk komt volgende
zomer alweer naar Gent. Deze keer zijn
de vrouwen te gast in de Arteveldestad.
Op 16 juni worden de ploegen gepresen-
teerd en op 17 juni is de Grand Départ
van de eerste etappe van La Grande
Boucle Féminine Internationale.
Datum: 28.01.2008 23:07
Is de ronde van 2009 al weer bekend??
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 29.01.2008 15:08
Was even op de laatste 50 meningen aan het kijken en zag een mening over de camping die Ludo heet !!!! komt direkt weer GTST boven
Geplaatst door: Froukje
Datum: 29.01.2008 17:04
Hoi Theo, dat gevoel is nog niet eens zo gek, want gezinnen met jonge kinderen zullen hier misschien "Goede Tijden" hebben maar als hun oudste kind 13 jaar is breken de "Slechte Tijden"aan want dan zijn ze niet meer welkom.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 29.01.2008 17:53
In 2002 hebben wij op deze camping gestaan, dus al weer bijna 6 jaar geleden. Ik denk dat het wel meevalt met die slechte tijden.
Ik heb gisteren op de Caravana nog gesproken met de eigenaresse en heb ik er nog naar gevraagd.
Het is een keuze geweest, 5 jaar geleden, om geen tieners meer toe te laten. Daar kun je het mee eens zijn of niet. Als je kiest om tieners toe te laten, moet je ook zorgen voor voorzieningen voor deze doelgroep. Als je jaren op deze camping hebt gestaan en dan met de kinderen in de tiener leeftijd komt is het natuurlijk jammer dat je er niet meer naar toe kunt.
Er zijn veel meer campings die niet geschikt zijn voor tieners, alleen dat wordt niet met zoveel woorden gezegd.
Datum: 29.01.2008 18:04
Cimeroni,
Dit is de Ronde van Frankrijk voor vrouwen. En die start dus deze zomer in Gent.
Datum: 29.01.2008 18:06
Cimeroni,
Dit is alleen nog maar bekend voor 2009:14/12/2007 - The 2009 Tour - Grand Départ from Monaco
Geplaatst door: Froukje
Datum: 29.01.2008 18:58
Hoi Gerrit, het is natuurlijk een keuze om geen tieners meer toe te laten, maar dan moet je wel consequent zijn en niet na 15 augustus zeggen dat ze dan wel welkom zijn. Ik denk dat de voorzieningen en mogelijkheden voor tieners dan nog hetzelfde zijn als in de periode ervoor.
Datum: 29.01.2008 22:09
Datum: 30.01.2008 11:29
Javi, ik reageerde dus op je berichtje. Net gelezen etc. Daar staat volgend jaar.
Ik verheugde mij daar al op. Want we willen volgend jaar die kant uit met vakantie. Dus langs de Belgische en Franse Westkust.Nou ja, wie weet wat er dan aan spannends op de weg te zien is aan wielrennen.
Geplaatst door: tineke
Datum: 30.01.2008 14:52
In het gerechtsgebouw in Brugge kan het personeel vast wennen aan het leven op een camping, ze moeten daar namelijk hun eigen wc-papier meenemen ;))
http://www.nu.nl/news.jsp?n=1413246&c=122&rss
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 30.01.2008 16:22
Froukje wij hebben het meegemaakt in Apt maar die eigenaar toen geen leeftijdsgrens.Als ik er weer over nadenk doe ik het weer in mijn broek van het lachen(Wij hadden er geen last van!)
Datum: 31.01.2008 14:27
Annechie, heb ie a nen tom-tom? Of hej de keuze nog nig kunnen maken?
Datum: 01.02.2008 11:54
Voor die mensen die het weekend Carnaval gaan 4en. Alaaf en veel plezier.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 01.02.2008 15:54
Cimeroni.. Volgens mij had ik hier vanmorgen ook al een stukske gepost, maar dat vind ik niet terug, waarschijnlijk achter het bureau gevallen..'-))
Nee, we hebben nog niet zo'n apparaat aangeschaft, het is er nog niet van gekomen, bovendien weet mijn echtgenoot graag het naadje van de kous voordat hij de knip op tafel legt. Maakt niet uit, voor de zomer is dat ding er echt wel..
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 01.02.2008 15:58
Om 6.07 op topicnr 18760 om precies te zijn Annechie.