Geplaatst door: mar
Datum: 04.06.2010 15:51
Gefeliciteerd met je woning Cimeroni. Ook een tuintje erbij of een lekker balkon?
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 05.06.2010 01:19
Wat fijn voor je Cim.Dat wordt inderdaad hard werken,maar leuk
om te doen.Hopenlijk heb je een beetje hulp van de één of de ander.Veel succes en gefeliciteerd met je nieuwe plekje!
Het moet toch niet veel gekker worden, vorige week een mooie
plantenbak op het graf van mijn schoonmoeder gezet.Ik had een paar leuke plantjes en wat steentjes en van die mooi grote schelpen er bij op gelegd. http://www.waddenzeesites.nl/asp/getecomare.asp?hrec=10865408&language=Dutch
Wat schetst mijn verbazing? Kom gisteren weer kijken en weg schelpen.
Bij een graf een eind verderop was een briefje opgehangen. Op de brief stond dat ze de bos bloemen uit respect voor de overledene op het graf zetten.Dat het de bedoeling was dat die
daar ook bleef staan.Of de dieven uit respect die bloemen svp wilden laten staan. Dat ze een bos bloemen voor zichzelf moesten kopen want dan hadden ze zelfrespect.
Het is toch te gek, dat bossen bloemen en andere leuke of aardige dingen die op graven liggen worden gepikt.
Wat zijn dat voor lieden die dat doen? Zet men die bloemen dan
thuis zelf op de vaas? Welk gevoel heb je daarbij?
Ik vind het een vreemd soort hobby.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 05.06.2010 09:34
Bedankt voor jullie lieve reacties. Het is een bendenwoning met voor en achter een tuintje. Voor heb ik ook nog een klein terras.
Ik heb veel hulp van mijn familie.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 05.06.2010 14:16
bendenwoning moet benedenwoning zijn.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 05.06.2010 15:55
Lili@n, ik heb helaas hetzelfde ervaren, vorige maand nog: eerste keer was de hele plantenbak weg, paar weken later was een van de planten uit de nieuwe bak weg. Je snapt niet hoe sommige mensen het durven te doen. Volgens de beheerder komt het wel vaker voor, zij kunnen er weinig aan (zegt hij). Je kunt eventueel aangifte bij de politie doen.
Datum: 05.06.2010 20:41
net bekomen van het topic dat digi-oma zou zijn overleden, zie ik nu dat het verwijderd is.
Was het dan toch een ontzettend misplaatste grap van iemand?
Tineke weet jij het?
Geplaatst door: Antonia
Datum: 05.06.2010 20:49
Ben ook benieuwd naar dat verdwenen topic
Datum: 06.06.2010 00:50
Voor wie zondag nog niets te doen heeft:
http://www.campingcheque.nl/evenement/e-bike-opstapdag-op-campings-6-juni-a247.html
Ineke, zouden er mensen zijn die hiervoor speciaal de diverse begraafplaatsen afgaan en kijken of er nog iets van hun gading
is.Volgens mij zijn het lui die er een "sport" van maken.
Vraag me af of hun huis niet helemaal vol staat met andermans spullen of dat ze per week iets pikken zodat zij weer
wat nieuws op de vaas hebben of weer nieuwe planten in hun eigen
tuin kunnen poten.In plaats van naar een tuincentrum te gaan, gaan zij naar een begraafplaats. Belachelijk.
Mar, dat zou vreselijk zijn,ik hoop dat het een flauwe grap is.
Niet dat die grap leuk is.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 06.06.2010 02:02
Net voor een fijn feest, onze zoon won een wedstrijd van HEMA, kregen we het bericht van Thea. Tot net voor het huis vol stroomde met gasten, heb ik CF gevolgd en met tranen alles gelezen. De avond had ondanks alle feestelijkheden toch een bitter randje. Nu lees ik net dat dit een zeer misplaatste grap kan zijn. Ik mag het hopen! Het laatst geplaatste bericht ik ook zonder envelopje, niets voor Thea. Het kan toch niet waar zijn dat iemand zo'n streek uithaald??????
Datum: 08.06.2010 03:28
Annechie mag oe caravan ok nig nat en vies wöd'n?
Hei um ok oonder 'n ofdak stoan a'j met vakaansie bint?
As dat noe antrekt met dee ofdaak'n dan kó'j d'r nog 'n mooi baantje an oawer hoal'n.:-)
Goa'j in 't veurjoar dee dinge opzett'n en dan in 't noajoar weer
ofbrèk'n net as ze doot met dee tent'n!
Ie zeet meteen nog wat en 't breg 'n stuuver op.
A'j d'r dan ok nog 'n zwembad bie hebt, hei't helemoal veur me-
kaar! :-)Ik zee 't helemoal zitt'n :-))
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 08.06.2010 09:15
As wie dat noe 'ns met mekare ging'n doon... ie de hamer en ikke de knieptange..'-)
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 08.06.2010 10:24
Irene1 en Mar, ik vond zelf dat er maar een einde aan het gedoe rond mijn al-of-niet zijn moest komen en heb de webmaster geschreven dat e.e.a. wat mij betreft kon verdwijnen. Zulke berichtjes komen vaak op de meest rare momenten weer bovendrijven. Ik heb wel aangegeven dat ik ooit wil weten wat er is misgegaan... een verwarde weduwnaar of kwade opzet.
Irene, ik vind het nog steeds waardeloos dat jouw avond volledig bedorven is door het bericht en dat geldt voor meer mensen.
Super, dat jouw zoon die HEMA-ontwerperswedstrijd heeft gewonnen! Nu allemaal weer aan de komende vakantie denken... groetjes digi-oma
Datum: 08.06.2010 13:19
ha digi-oma ik had ook al gevraagd of dat topic mocht stoppen (en verwijderd worden) want ik zou het zelf ook niet op prijs stellen dat het telkens naar boven kwam als het over mij ging. Goed om te weten wat ze na mijn dood zeggen maar na een dag is daar "de lol" ook wel vanaf;-)
Ik werd 's nachts (na plaatsing van dat bericht) ziek wakker en moest gelijk weer aan u denken. Ook aan het feit dat het toch wat doet ook al ken je iemand niet. (dus nadat ik verder ziek werd kon ik nog mooi liggen peinzen dat zo'n forum dan toch wel weer grappig werkt. Je kent elkaar niet (de meesten) maar je leeft toch weer mee als ware het je dorpsgenoten) Dat het verder dus wel meeviel met het aso-gehalte op het forum want iedereen was nu vrij eengezins.
Enfin ik ben ook weer opgeknapt. Wel 3 kilo lichter, hoop dat het zo blijft ha ha..
Datum: 08.06.2010 14:22
Gelukkig overheerst de vreugde over jou en nu ook over de bijzondere avond. Onverwacht kwamen toch mensen van erg ver en daar geniet je toch van. We hebben dus een prachtige avond gehad, zolang piekeren niet mogelijk was.
We pakken de draad lekker weer op, gelukkig! Heb vandaag aan een collega wel even verteld van je herrijzenis ;-)
Geplaatst door: frank
Datum: 09.06.2010 19:47
Eindelijk weer eens een interessante mening over een camping:
http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=899211
Vreselijk moeten lachen.
Datum: 09.06.2010 19:57
Inderdaad, hij is wel lachen. Maar dan van herkenning. Ook wij hebben eens vroeg willen vertrekken. Het kostte me heel wat moeite om man en zoon op tijd uit bed te krijgen en alles vlot de auto in. Om 7.30 stonden we startklaar voor de poort.
Het bakkertje ging pas om 8.30 open. Het zou toch niet.....En net onder het bakkersbriefje hing een klein papiertje dat men beter de avond tevoren af kon rekenen, want de receptie opende pas om 9.00 uur....
Toen hadden we iig wel een vers stokbroodje op. Achteraf kan ik erom lachen, mijn mannen toen minder.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 09.06.2010 22:14
Ach... overkomt ons allemal wel eens. In de Somme op de terugreis een camping gevonden half oktober (Camping Cheque).
Ergens midden in de bietenvelden. We wilden twee nachten blijven.
Wat een s...camping. Veel vaste huisjes (niemand te bekennen) en een plekje aangewezen gekregen ergens op een kletsnat en drassig grasveldje dat al tijden niet gemaaid was. Oké, het had die dag geregend en regende nog steeds en waaide flink. Toiletten aan de buitenzijde met halve deurtjes (koud!!!) Afwassen ook buiten, zonder afdakje. We hadden 't wel gezien en besloten diezelfde avond de volgende ochtend te vertrekken naar Nederland.
Receptie zou rond 9.00 uur opengaan, dus rustig aan.
9 uur niemand, 10 uur niemand. Briefje met 06 telefoonnummer zat op de deur geplakt; eigenaresse woonde heel ergens anders. Jammer genoeg hadden we nog geen mobieltje. 14 euro in een envelopje met onze naam en adres erop en dan maar door de deur. Jammer, geen brievenbus, geen kiertje, helemaal nergens iets waar we het in/doorheen konden schuiven. Was inmiddels 10.30 uur. Helaas... we zijn in arre moede zonder betalen weggereden; geheel tegen ons principe.
Datum: 10.06.2010 00:48
Frank wat die mening betreft, bedoeld deze mevrouw nu dat ze
het beter gewend is aan de Cote d'Azur, of denkt ze dat Agde en
omgeving aan de Cote d'Azur ligt? ;-)
Wij hebben ooit aan de overkant van die camping die ze beschreef gestaan.
http://www.en.capdagde.com/la_tamarissiere-modele01-1884-NL-DECOUVRIR.html
Het was een leuke camping, l'escale waar we toen stonden.
Hij bestaat nog:http://www.camping-lescale.com/hollander/camping.html
Dertig jaar geleden was er nog geen zwembad en stonden er geen stacaravans.
Datum: 10.06.2010 00:58
Vind dit een aardige site om hem hier ook neer te zetten:
http://www.weginfrankrijk.nl/Verkeer.html
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 11.06.2010 22:30