Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 11.06.2010 23:42
En Jan... heb je het bier inmiddels al geproefd? :-)
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 11.06.2010 23:55
Lijkt me wel stoer om met zo'n flesje bier rond te lopen ;-)
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 12.06.2010 07:06
Kamperen bij een rivier kan slecht aflopen.
http://www.youtube.com/watch?v=xQgojfAMDXY
Datum: 13.06.2010 02:04
Nu we toch met filmpjes bezig zijn,in het volgende filmpje kun je
zien hoe het er vroeger aan toe ging in de Ford fabriek in de VS.
http://www.youtube.com/swf/l.swf?video_id=S4KrIMZpwCY
Toen waren er nog mensen nodig.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 13.06.2010 11:00
Even een groet uit Indonesie,ik geniet.....
groet Connie
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 13.06.2010 20:54
Dat is fijn Connie!! Geniet er lekker van.
Vandaag kamp ik met een soort van lege-nest syndroom. Klinkt zwaarder dan bedoeld. Hoe dat komt? Gisteren hebben we de knoop doorgehakt: onze jongste dochter mag met een vriendin (en ouders) mee op vakantie. Zo hebben beide meisjes het leuk(daar ook de laatste die meegaat). Maar nu zijn in twee maanden tijd de laatste kinderen vrij plots afgehaakt van onze gezinsvakanties. In mei onze jongste zoon en nu dan onze dochter. Mag ik me hier even een van de laatste "tien kleine negertjes"voelen ? ;-)
Onze vakanties gaan veranderen, de voorpret ook. Voor iedereen fijne vakantie alvast!!
Datum: 14.06.2010 01:54
Ja,Irene,zo gaat dat.Ik kan me het goed voorstellen.Het is een
kale "beweging" als het ineens komt.Ik vond het ook erg
gezellig als we met het hele gezin, en het liefst opa en oma ook mee,op vakantie gingen.Onze dochter is vorig jaar ook met vriendin en ouders met vakantie geweest.Het was haar mooiste vakantie, riep ze bij thuiskomst.Tieners.....altijd is alles leuker bij en met anderen.:-)
Trektochten in Frankrijk per fiets en je tent staat klaar aan
het einde van de dag.http://www.fietsrelax.nl/
Nog meer fietsplezier:
http://www.eigenwijzereizen.nl/
http://www.degeldersemorgen.nl/text/index_p060.html
Geplaatst door: mar
Datum: 14.06.2010 10:04
ik heb ook soort lege nest syndroom. Kind nr 2 is vandaag ook naar school (om te "oefenen")..2 naar school en baby die meer slaapt dan..
Het is heel stil in huis.
Maar..sinds lange tijd ook weer eens gewoon de radio aan!! (kon bijna nooit of er moest een kindercd van liedjes of luisterboeken in of er werd bv teletubbies gekeken op tv)
Datum: 14.06.2010 10:51
Och ja Mar, je haalt een bekende herinnering op ;-) Wat kunnen een paar uur rust al heel wat lijken/zijn als je altijd kleintjes om je hen hebt.
Geplaatst door: ® wil graag alles weten
Datum: 16.06.2010 01:36
Goh, wat leuk dat "opa caravanner" een berichtje heeft achtergelaten op het forum.Zijn de kinderen inmiddels al zo groot
dat ze niet meer meegaan en zij dus in het voor seizoen kunnen gaan? 't zal wel.
Connie zit lekker in de warmte in Indonesië en Luc zal ook wel met zijn camper in zuidelijke oorden zitten.
Ben benieuwd hoe of het met "onze" andere "campingfreaks" is,Jan en Ria.Die hebben blijkbaar weinig achter hun laptopje gezeten.
Helemaal geen "tussenstand" van hun gehad hier. :-))
En hoe zou het zijn met Henk uit Winschoten?
Gerrit waar gaan jullie dit jaar naar toe?
Yeoman, alias Henk en jullie, waar gaat de reis naar toe?
Brenda druk met het huis,zit er nog een vakantie in dit jaar?
En hoe vordert de bouw?
Jan, jou helemaal vergeten, 't beste peerd van stal.
Frank heeft vast ook nog een leuke plek op het oog voor zijn vakantie.
Zo, nu zijn er weer genoeg vragen gesteld en kan deze weer naar
de hoofdpagina.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 17.06.2010 00:16
Leuk he die berichtjes van Opa en Connie. Mooi om te weten dat ze het daar naar hun zin hebben.
Oplevering gepland 5 juli, verhuizing gepland 31 juli (vrijwilligers? :-)), vakantie gepland half of eind augustus nog 2 weken. Denk dat we er geen tijd voor hebben, altijd veel te doen nog, maar ik wil weg! Heb ook even ontspanning nodig anders blijven we maar doorgaan. We zien wel hoe wat en waar.
Zo ben je weer even op de hoogte van mijn wel en wee.
Datum: 17.06.2010 01:10
Dank je Bren!Kan me voorstellen dat je ook nog even wat anders wilt.Van te voren dan maar goed het weer in de gaten houden.
Daar is geen peil meer op te trekken.Je zult alles maar kwijtraken tijdens je vakantie,daar word je niet vrolijk van.
Er is elke dag wel ergens ellende in de wereld. Het houdt niet meer op.
Ik wens je veel sterkte met de laatste lootjes.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 17.06.2010 12:16
Ik heb er net een heerlijk weekje vakantie op Tenerife opzitten. Is uitstekend bevallen, elke dag ca 25 graden en zon met wat wolkjes in de middag. Nu thuis een beetje nagenieten en nog een week vrij voor de boeg.
Brenda: toen wij jaren geleden verhuisden in de zomer zijn we, toen alle spullen over waren, toch twee weken met vakantie gegaan. Dat werk blijft wel en kan ook als je weer terug bent. Het is ons toen prima bevallen, dus als het enigszins kan wel doen!
En vanaf hier toch ook maar even Annechie feliciteren met haar verjaardag vandaag. Van harte proficiat!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 17.06.2010 15:03
Annechie, gefeliciteerd.
Ik ben aan t verhuizen. Is wel wennen, zo alleen in mijn huisje.Maar het lukt me wel.
Geplaatst door: mar
Datum: 17.06.2010 15:30
Cimeroni, het is een mooie tijd om te verhuizen. De zon schijnt, de deur naar tuintje kan open. Dan lijkt alles mooier en beter.
Zelfde verhuizing in november had deprimerend kunnen zijn. Val je gelijk in die feestdagen..nu heb je idd tijd om "te wennen".
Maar maak er wat moois van!
Geplaatst door: ® gerrit
Datum: 17.06.2010 15:52
Natuurlijk gaan wij ook genieten van onze vakantie. Waarheen???Wanneer??? We zien wel.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne vakantie, veel zon en geniet van de vrijheid op de camping. En het allerbelangrijkste: kom gezond en zonder ongelukken terug.
Brenda veel succes met de verhuizing. Zo kom je steeds dichter bij C-FR, afd oost ;-)
Datum: 17.06.2010 16:10
Het is wel echt oost-nl, dit draadje ;-) Telt zuid-OOST Brabant ook ;-) ??
Geplaatst door: ® gerrit
Datum: 17.06.2010 22:28
Irene daar gaan we dit najaar op de appeltaartparty over beslissen ;-)
Datum: 17.06.2010 23:57
O,o, was ik het toch bijna vergeten........Annechie het kan nog net.Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Hei nog 'n taartje oawer hoal'n?
Irene, natuurlijk hoort Brabant en de rest van Nederland er hier ook bij!
Cimeroni ik wens je geluk,liefde en blijdschap in je nieuwe huis
en dat het ook spoedig als echt thuis mag voelen.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 18.06.2010 11:21
Dankjewel allemaal! Het was weer een heuglijke dag, op naar de volgende..'-))
Jawel Lilian, ik heb nog wel 'n taartje oaver.. maar ik denke da'k toch maar 'n verse haal veur oe..!