Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 23.06.2010 00:26
Jeetje, helemaal vergeten!!!!
Moet morgenochtend om 04.45 uur een paar vrienden naar het vliegveld brengen!
Dat wordt dus vannacht een hoop gekreun en gesteun!
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 23.06.2010 00:36
Privacy Jan? Je "moet" toch op zo'n camping het "wij" gevoel hebben, dan ga je toch niet achter een dikke heg staan, als die er al waren?:-) Je hebt wel gelijk, veel minicampings hebben dezelfde indeling. Misschien ligt dat wel vast, dat het zo moet,
bij de wet. Wel saai inderdaad.
Brenda, het zou inderdaad heel leuk zijn dat we naar Fr.zouden kunnen, maar de belastingdienst is dit jaar opnieuw "vervelend"
en heeft weer een leuk bedrag voor ons uitgedacht.Leuk hoor, pensioen,we betalen nu voor het tweede jaar veel geld, waarvan je
een leuke vakantie zou kunnen houden.
Het is ons blijkbaar niet gegund vakantie te houden:-)
De caravan roest nog vast in de schuur.;-)
Tot aan gistermorgen zat er een merel te broeden in de druivenstruik bij ons achterthuis. Ze had er al dagen op gezeten en soms werd ze afgelost door pa merel.Ondanks dat het nest vlak bij de achterdeur is,trokken ze zich daar niets van aan. Toen de merel een keer van het nest was, keken we vlug en zagen 4 mooie groene eitjes liggen.Het is toch zo vernuftig en kunstig zo'n nest en dan die eieren.Tot zover is er nog niets aan de hand.
Kregen we vandaag een vaag gevoel dat er iets niet in de haak was,we zagen de merel niet meer zitten en er was geen bedrijvigheid meer.Wat bleek, eieren weg. Opgegeten door die vreselijke eksters.Die zijn zo brutaal dat ze hun koppen zelfs
nog in de nestkastjes steken en de kleine vogeltjes oppeuzelen.
Ook deze eieren zijn er uitgehaald en ergens opgegeten.
Van mij mogen nu de eksters,kraaien,kouwen en wat dies meer zij,
afgeschoten worden.Er zijn er veel te veel van en er blijft geen
kleine vogelsoort meer over.
Neem nu de kiviet.Die zat hier op het platteland veel. Nu nog een enkeling.Als de eieren het overleven, moeten de kleintjes opletten niet in een duikvlucht van een kraai mee genomen te worden om verorberd te worden. Dat kan dan wel de natuur zijn, maar de balans is helemaal doorgeslagen. De kraai en fam. wordt beschermd, terwijl de andere vogelsoorten er aan gaan.Het wordt
hoog tijd dat er wat aan gedaan wordt.
Geplaatst door: Kirsten
Datum: 23.06.2010 09:41
(Dit is geen spam. Ik ben gewoon erg begaan met de natuur....)
Help mee om de walvissen te redden. Elke stem helpt!
Teken ook de petitie:
https://secure.avaaz.org/nl/whales_last_push/?fp
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 24.06.2010 12:45
Pffft wat is Psychiatrie toch een moeilijk vak. Niet dat ik het bestudeer, maar met psychoses e.d. houd ik me wel bezig.
Interessant, maar ingewikkeld.
Datum: 25.06.2010 00:42
Dan heb je wel iets heftigs uitgezocht Cimeroni!
Ik dacht dat je met dit weer liever de spartamet pakte :-)
Zijn de "vissertjes" al terug?Hoe zou het hen vergaan zijn tijdens het noodweer vorige week?
Datum: 25.06.2010 00:45
Gisteren begonnen aan het boek geschreven door Lucia de B(erk).
Ze beschrijft daarin de gebeurtenissen vanaf haar arrestatie tot de veroordeling in hoger beroep. Levenslang met TBS!!!
Om met het laatste te beginnen....
Ze is onderzocht door het Pieter Baan Centrum met als resultaat dat ze volkomen normaal was. Dus geen dolgedraaide psychopaat!
Waar komt dan in vredesnaam dat TBS vandaan?? Niemand weet 't!
Maar je wordt echt niet vrolijk van dat boek....
Mij een raadsel dat ze er nog zo "normaal" uitgekomen is.
Het voorarrest in Breda was een complete kwelling!
Kleineringen en pesterijen door het personeel. VROUWEN!!!!
Toen ze haar eerste veroordeling achter de rug had werd ze naar een cel gebracht met een normaal bed, wastafel, TV e.d.
Oh nee, vergissing, ze moest naar een andere cel.
Bed op de grond zonder enige "luxe"....
Een klein pesterijtje van het personeel dus.
En dan, vond ze, de openlijke vijandigheid van de rechters.
Dat kan ik natuurlijk niet beoordelen. Is een gevoelskwestie.
En bewijzen?? Helemaal niks!!!!
Behalve dan dat statistiekje!! Een kans van 1:324.000.000 dat ze geen invloed had op de dood van de patiënten.
Maar waarom geen bewijzen? Omdat ze zo slim (geniaal) was om geen sporen achter te laten.
Ik ging gisteren behoorlijk depressief naar bed!
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 25.06.2010 09:26
Onze dochter werkt sinds kort in Goor en ze kreeg gisteren de vraag of ze geen dialect kon ?? mijn dochter ?? Nee die spreekt alleen maar Nederlands ....met een Twents accent (Cooooolllllllaaa) en verstaat Hengelo`s zoals elke Hengeler Weent !
Vandaag gaan ze ook met haar werk naar het school en volksfeest en wat ik begrepen heb ook in de tent ...en ze(Ex Goorbewoners) schijnen vanuit overal vandaan te komen voor dit feest
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 25.06.2010 10:56
De schoolfeesten in Goor zijn altijd een groot feest.
Met psychiatrie houd ik me noodgedwongen bezig.
Vanmiddag ga ik met de spartamet naar H'lo.
Geplaatst door: ® gerrit
Datum: 25.06.2010 14:34
Vanavond en morgenavond stijgen telkens ruim 30 luchtballonnen op, tijdens het Luchballonfestival in Hardenberg. Locatie uiter- waarden van de Vecht, toegang gratis. Daarnaast vanavond en morgenavond een groot tentfeest. Morgen van 09.30 - 17.00 uur Drakenboot festival met ruim 35 teams. 's Middags in de tent feest voor mensen met een beperking.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 25.06.2010 17:06
pff Jan, daar wil je toch echt niet staan(Rockanje en Prinsenmeer). En sorry, oostappen is nu de overkoepelende naam, was vroeger slechts de naam van de camping en in de volksmond nog steeds zo.
Wel een enorme klus die je op je genomen hebt.
Ik heb nu ruim 200 campings ingevoerd als POI en dat vond ik al een aardig karwei. Maar als...we dan gaan rijden, kijk ik ter plekke of er een camping is die me op deze site al aanstond. Heerlijk toch? Ben nu met Nl bezit. Fr, Belgie en Lux zijn klaar, Italie moet nog.
Er zitten pareltjes tussen ;-))
Geplaatst door: mar
Datum: 25.06.2010 19:54
net even op de site gekeken hoe per sateliet de camping eruit ziet waar wij nu verblijven (nouja "wij" ik heb longonsteking blijkt en mag thuis hoesten en proesten manlief is met kinders daar). Dat ziet er niet uit, terwijl in het echt het een heel knusse camping is!! Verschillende veldjes, grote bomen, tentenveld, dieren en speeltoestel. Klein terrasje en in het midden zie je op de satelliet een of andere stip maar is nu een begroeid plantsoen waardoor je niet direct bij je overburen naar binnenkijkt en ook nog afscheiding met heg tussen de plekken..
Misschien ook tikkie oude satellietfoto??
Datum: 25.06.2010 22:27
Heb toch even wat foto's bekeken, vaak ouder materiaal. Deze is toch wel kop aan kont: (prinsenmeer)
http://www.nederland-camping.nl/campingluchtfoto.asp?CampingID=178240
Datum: 26.06.2010 00:34
Geef eens voorbeeld van een pareltje Irene nummer 1! In Frankrijk het liefst.
Enne, Mar, over welke camping heb je het?
Datum: 26.06.2010 00:44
Datum: 26.06.2010 00:54
Datum: 26.06.2010 01:03
Mmmmmmmm.......ik geloof dat de ligging van de camping voor jou belangrijk is.
Joigny ken ik van jaren geleden. Ik vond het een grandioos plekje.
Die andere ken ik niet maar de ligging aan dat meertje is niet te versmaden denk ik.
Ik ben persoonlijk gek op de gemeentecampings van midden-Frankrijk. Ze liggen bijna altijd aan een rivier(tje).
Datum: 26.06.2010 01:07
Datum: 26.06.2010 12:04
Niet te groot, cultuur in een mooie natuur, een behoorlijke plaats op rij afstand en prijsvriendelijk. Dat zijn zo wat punten waar ik op let. Heb die van jou er ook meteen bijgezet. Is een pracht omgeving daar!
Geplaatst door: mar
Datum: 26.06.2010 17:43
jan het is deze camping: http://www.nederland-camping.nl/campinginformatie.asp?CampingID=591840
Het is geen pareltje zoals hierboven maar zeker niet zo suf als de satelliet foto doet vermoeden;-)
Datum: 28.06.2010 02:10
Ziet er mooi,keurig en netjes uit Mar!Volgens mij toch niks mis mee.
Weet je wat ik zo jammer vind? Is het eindelijk mooi weer, moet je toch binnen zitten, omdat het buiten te warm is.Jammer! :-)