Geplaatst door: Theo
Datum: 08.07.2010 16:07
Toch even reageren want begrijp Jan volkomen.Heb nl ook heel wedstrijden gezien en ben ook heel blij dat we in de finale staan maar ben ook fan van de tour de France en vind de avond etappe heel leuk en daarom waarom 100x laten zien wat de voetballers eten hoe ze lopen wat heeft wie gezegd voorbeschouwen voor voor beschouwen na beschouwen en na na beschouwen. 100000x de doelpunten analyseren en Ooh wat goed en nog een keer. Ondertussen kijk ik elke ker op de klok want moet de volgende morgen weer opstaan om te werken en na 12 uur (middernacht ) is het mij te laat ........pffff zo ik ben het kwijt... ga kijken of ik het ook op het forum ofzoiets bij Studio sport kan aangeven dus Jan hier een medestander
Geplaatst door: mar
Datum: 08.07.2010 20:43
Dat voetballen duurt nog tot zondag, vooruit misschien maandag. Daarna is er nog weken alle ruimte voor hele dag Tour de France.
Niet zo klagen mannen, bij mijn weten is het normaal 3 weken lang hele dagen de tour wat de klok slaat op tv...dat het nou ook een keer toevallig samenvalt met een WK EN goddorie dat Nederland eens een finale haalt...
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 09.07.2010 00:03
En stel dat de electriciteit zou uitvallen...........
Cim bedankt voor het verbeteren van de link!
Ik wens alle mensen die dit weekend met vakantie gaan,een prettige en gezellige tijd!
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 10.07.2010 21:45
Heerlijk.....
't Dondert en bliksemt hier!!
Heb even gestaan op ons balcon en de regen laten druppen op mijn armen.
Als ik een tuin had dan zou ik even in de tuin gaan staan.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 11.07.2010 14:09
Hier kwam de regen met bakken uit de hemel en het flitste behoorlijk. Jammer genoeg is de hond erg bang van onweer en heb ik voor haar de deuren en ramen gesloten en een film aangezet voor wat geluid. Grease blijft leuk. (jeugdsentiment)
Daarna alle ramen tegen elkaar opengezet in de hoop dat de temperatuur wat zou dalen in huis. En jawel, een hele graad minder is het nu: 28 graden binnen in de schaduw.
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 11.07.2010 16:42
Voor Dik Trom... vanmiddag was ik toevallig bij de opening van het officiële Dik Trompad (3 km. lang) in Etersheim. Was bij de molen de Breek. Was je er ook? Er waren zelfs een paar ezeltjes opgetrommeld. Zag nog een dame met een Olympus(dacht ik) met flitser en accupak. Was dat Anneke soms? Ik heb eventueel de vragen van de quiz voor je...
Je kunt op zondag trouwens leuk lunchen bij de molen; weet je vast wel.
Groet van een streekgenote, digi-oma
Datum: 12.07.2010 01:47
Daar zaten ze dan, stil bedremmeld en confuus.
Waar eerst nog een euforie stemming heerste, waren daar nu enkel
tranen die vloeiden.Begrijpelijk voor hen die zo opgaan in een
spel dat ze geweldig vinden.
De krant van gisteren stond vol met artikelen, alsof de kat al in het bakkie was.Waarom moet men hier in Nederland in de media toch altijd vooraf al zo'n ophef maken over wat men nog niet gewonnen heeft?Altijd voorbarig!Wacht toch eens eerst rustig af
alvorens zo hoog van de toren te blazen.
Overigens vind ik een 2e plaats ook geweldig! Je moet er toch
wat voor doen en ja, de bal is rond en er kan van alles gebeuren
ook dat wat veel mensen niet verwachten.
Het zal mij benieuwen wat de kranten morgen schrijven, nu zal het
wel niet zo euforisch zijn.Wat eerst de hemel in wordt geprezen, kan de volgende dag al tot een nulpunt gedaald zijn.
Nu dan maar over tot de orde van de dag en genieten van vakantie,
voor degenen die gaan.Ook de Tour de France komt nu op een hoger pitje te staan.Genieten van de mooie landschappen die voorbij
"vliegen".
Jan kan ook weer opgelucht adem halen,vanaf morgen wordt het weer
frisser op zijn balkon!:-))
Datum: 16.07.2010 00:27
De natuur blijkt wederom zo veel kracht te hebben, is het niet het water dan wel de wind.Afgelopen dagen hebben we het aan de lijve kunnen ondervinden in deze stad.
http://www.mijnalbum.nl/Album-7R4TUA6B-Foto's-in-Hengelo_OV-Foto's-van-Natuur-Bloemen_en_planten.html
Datum: 16.07.2010 00:41
Hier in het westen hebben we het ook niet drooggehouden maar vergeleken met andere delen van Nederland was het bij ons maar kinderspel.
Dit is de camping waar de caravans de lucht ingingen:
http://www.nederland-camping.nl/campingluchtfoto.asp?CampingID=323728
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 16.07.2010 00:49
Hier zijn complete kassen onderuit gegaan en dorpen onbereikbaar geworden. Mijn man had een bruiloft te verzorgen en de stroom viel als gevolg van het weer uit. Drie kwartier op noodverlichting en kaarsen gedraaid.
Het was heftig!
Datum: 18.07.2010 01:00
Kom een bakkie doen!
Is het mooi in de Eifel,of moeten we vooral het uitzicht gaan bewonderen in de Pyreneeën? Zijn er vakantieplekken die u zwaar teleurgesteld hebben? Is Benidorm nog steeds de moeite waard?
Markeer uw aanstaande bestemming op onze Googlemap,zodat we onze streekgenoten en ook die van daarbuiten :-))kunnen vinden, of plaats foto's van waar u geweest bent op onze Googlemap.
Op welke camping verstaan ze Twents en waar zijn we deze zomer
welkom voor een bakkie koffie?
Laat het weten op:http://dezomer.twenteuitdekunst.nl/bakkie-doen
Datum: 18.07.2010 01:21
Een bakkie??
We hebben in de loop der jaren een hoop mensen ontmoet op allerlei campings.
En uiteraard gingen we wel eens bij elkaar langs.
Maar een bakkie??? Ik dacht het niet....
Het was altijd minimaal 5% en kon oplopen tot 45%.
Weet je waar ik een hekel aan heb? Verjaardagen waar je eerst nog koffie moet zetten! Dat kan je toch thuis drinken!
Weet je wat dan wel grappig is?
Je gaat naar een verjaardag en er wordt gevraagd of je kofie wil.
Ik zeg altijd standaard nee en krijg dus iets anders.
Maar mijn vrouw zegt dus ja en krijgt dus koffie met gebak of zo.
Krijg ik gebak? NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!
Geen koffie dus ook geen gebak!!!!
Geplaatst door: Chefkok
Datum: 18.07.2010 01:27
Pechvogel
Datum: 18.07.2010 01:35
Pechvogel?? Ik vind het kinderachtig!!!
Ik wil best een stuk vlaai maar 't wordt me niet aangeboden omdat ik geen koffie wilde.
Ik wil gewoon een biertje met een enorme slagroompunt!!!!
Ze moeten het gewoon omdraaien!
Koffie met pinda's en bier met een slagroompunt.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 18.07.2010 09:07
Bij mij krijgt iemand die geen koffie wil, wel een stuk gebak bij het bier,de wijn o.i.d. Stel, ik krijg 27 mensen op mijn verjaardag. Dan zijn er 5 die geen koffie of thee drinken. Die zouden dan gestraft worden, door ze geen gebak te geven. Dacht het niet.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 18.07.2010 13:41
@Jan van I.
Volgens mij blijf jij dan gewoon standaard eigenwijs !
Doe je gastvrouw/-heer een plezier en drink gezellig een kop koffie mee, tenzij de dokter het je verboden heeft !
Datum: 18.07.2010 14:33
Eigenwijs?? Wat heet, mevrouw!!
Maar, ik stak eigenlijk alleen maar de draak met die typisch Nederlandse gewoonte van koffie met gebak.
Geplaatst door: Marianne
Datum: 18.07.2010 14:42
@Rivi,
Wij bedanken beleefd voor die slappe bak die we bij anderen gepresenteerd krijgen en zij weigeren de espresso uit onze professionele machine (geen druk-op-de-knop-systeem).
Mooi toch? Krijg je tenminste die flauwe zelfgemaakte cake of supermarkttaarten ook niet voorgeschoteld.
Datum: 19.07.2010 02:33
Wie stuurt Jan zo gauw mogelijk een stuk taart? :-)
Kom bij jou een lekker bakkie expresso doen Marianne!
Ria hoe staat het bij jou met de koffie? Kan me niet herinneren dat ie slap was :-)
Ik vind het ongezellig als mensen komen en willen geen koffie of thee.Kom dan een uur later als iedereen al aan de borrel is.
Je krijgt wel een stuk taart als dat er nog is.:-)Bier en slagroomtaart? Rode wijn en appeltaart? Vind het geen combinatie.
Maarrre in het vorige bericht ging het over koffie drinken bij je buren op de camping of park of....
Zolang het bij af en toe een kopje koffie drinken blijft of een
afzakkertje dan is het oké, maar het moet niet uitgroeien tot
elke dag bij de buren een bakkie doen, brr
Voor degenen die een uitstapje willen maken naar de tuinen van buitenplaats De Wiersse in Vorden kunnen daar op 18, 25 en 26 juli terecht.Dan worden de tuinen weer opengesteld voor publiek.
Op deze dagen tussen 10.00 en 17.00 uur kunt u weer genieten van alle bonte bloemenpracht.Voor info:
www.dewiersse.nl
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 19.07.2010 03:11
Wanneer iemand de moeite doet om voor mij koffie te zetten drink ik die gewoon op, ook al weet ik van tevoren dat ik die eigenlijk helemaal niet lekker vind. Ik heb wel wat kennissen die dat doen zonder te vragen of we koffie willen en er zijn er ook die in de keuken er al (teveel) melk en suiker in doen... te slap, soms niet al te warm kopje koffie dus.
Voor het tweede kopje bedank ik wel heel beleefd met een smoesje.
Die mensen hebben trouwens helemaal geen megaduur expresso-, nespresso-, cappucino- of wat voor apparaat dan ook en dat kopje koffie is voor hen een hoogtepunt omdat ik/wij erbij zijn. Dat die mensen dan de moeite nemen bij welke supermarkt dan ook een slagroomtaartje uit het vak te halen en dat glunderend presenteren... daarop zal ik ze nooit beoordelen/veroordelen maar ik neem het in dank aan en als bij een feestje geen dure flessen alcohol op tafel komen; prima, een biertje voor m'n echtgenoot en voor mij vruchtensap is best. We gaan erheen omdat sommige mensen ons dierbaar zijn.