Geplaatst door: cimeroni
Datum: 19.07.2010 14:50
Digi-oma, U bent geweldig. Ik vind ook, als mensen moeite voor je doen, gewoon accepteren.
Heeft iemand gisteren nog iets vd Duitse pic-nic op de A40 meegekregen?
3 miljoen mensen zijn daar geweest. Een hele happening. Ik zag er gisteravond een reportage over.Op de ene baan de picnic en op de andere kon je fietsen.
Geplaatst door: mar
Datum: 19.07.2010 15:51
Elke keer als ik het item over de picknick voorbij zag komen moest ik aan lilian denken die dat een half jaar geleden al aankondigde ;-)
Jan van I. bij mij krijg je wel gebak bij je biertje. Ik wil gewoon van mijn gebak af..anders gaan we het zelf weer allemaal na het feestje opeten, ook niet gezond.
Mijn man eet en krijgt meestal zelfs twee taartjes als ie niet kan kiezen...
Geplaatst door: Rivi
Datum: 19.07.2010 19:17
@ Lili@n,
Wij passen onze koffie meestal aan aan onze gasten !
Zelf drinken we ze niet al te sterk, omdat we ze puur drinken, maar hebben/krijgen we gasten, doen we er een schepje bovenop .-) !
Geplaatst door: javi
Datum: 19.07.2010 19:17
Leuke site voor de oudjes en jongeren natuurlik.
http://www.seniorplaza.nl/financien.htm
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 19.07.2010 23:38
Zag dat de picknick een hele happening was. Ben druk, maar lees nog wel regelmatig dit topic hoor. Nog 2 weekjes afzien en dan verhuizen. Niks aan met dit weer te schilderen.
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 22.07.2010 23:52
Nieuwe film met Depardieu "La tête en friche"
De film van Jean Becker verschijnt op 29 juli 2010, in de film spelen Gérard Depardieu, Gisèle Casadesu en Maurane.
Deze zomer brengt Cinéart een heerlijke Franse zomerfilm uit, "la Tête en friche".
De film speelt zich af in een klein Frans dorp waar Germain een rustig leventje leidt samen met zijn vrienden uit het café en zijn vriendin Annette. De 45-jarige Fransman is nagenoeg analfabeet en in zijn vrije tijd telt hij duiven in het park. Met zijn moeder heeft hij een moeilijke relatie. Zij heeft hem van jongs af aan laten voelen dat hij niet gewenst was. Zijn vader heeft hij nooit gekend.
Germain is eigenlijk altijd aan zijn lot overgelaten en nooit gestimuleerd om een goede opleiding te doen. Op een dag ontmoet hij Margueritte, een gepensioneerde belezen dame, die veel van de wereld heeft gezien. Ze woont alleen in een bejaardentehuis en verblijft ook graag in het park om duiven te tellen. Tussen Germain en Margueritte groeit een warme vriendschap die het leven van Germain voorgoed zal veranderen.
Ervaar de film als een korte vakantie naar Frankrijk!
Vanaf 29 juli 2010 in de bioscoop
Kijk voor meer informatie op www.cineart.nl
Het Frans Bureau voor Toerisme organiseert een foto wedstrijd ter gelegenheid van de première van de Franse film La tête en Friche. U kunt voor deze film twee kaarten winnen.
Op FranceGuide.com/nl kunt u uw eigen e-card maken. Combineer uw foto met de voorbeeldfoto’s en stuur deze vóór 30 juli aan stage2.nl@franceguide.com. De 35 mooiste e-cards winnen twee gratis kaarten voor de film, aangeboden door Cineart. Let op! vergeet niet uw contactgegevens te vermelden!
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 25.07.2010 10:52
Hallo allemaal!
Volgens mij moet ik nu toch even een kleine noodgreep uitvoeren.. Gezakt naar pagina 3.. dat kan toch niet waar zijn? Allemaal druk of op vakantie zeker. Nou, ik heb net een nieuwe baan dus dat zit er niet in, werkers moeten er ook blijven natuurlijk..'-))
Hoe'st Brenda, schiet het al op? Cimeroni zeker aan het genieten van je eigen plekje.. hoe is het met je gezondheid? Gerrit, was het van jou, dat gedoe met dat visa-mailtje.. getverderrie, wat mensen toch ook al niet aan akeligheid bedenken.. Rivi zit natuurlijk gezellig met Javi in het poedelbad.. '-))en Lilian... Help.. Lili.., waar zit je.. je bent nooit zolang stil.. alles kits..?
Voor diegene die ik niet genoemd heb.. allemaal hartelijke groeten uit zonnig Twente!!
O ja Conny natuurlijk, meid wat een belevenis nietwaar.. wat een mooie foto's!
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 25.07.2010 14:45
Nog gewoon thuis. De morgen gestart met een mooi boek in de zon, maar net vlug alle kussens naar binnen gedaan: een flinke bui in het zuid-oosten van Brabant.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 25.07.2010 16:23
Irene, kun je die bui even deze kant (Twente) opsturen, mijn tuin snakt naar een plensbui.
Datum: 25.07.2010 17:19
Graag en met liefde, kom net nat terug thuis met de hond. Dacht zonder plu te kunnen, begint het halverwege te plenzen ipv miezeren ;-(
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 25.07.2010 17:42
Mijn plekje bevalt me wel.Met de lichamelijke gezondheid gaat t goed. Geestelijk wordt t moeilijk. Maar ik heb hulp.
Regen zou inderdaad welkom zijn. Ik had in mijn tuintje een grote lavendel staan. Ik wilde er wat afhalen voor in een linnen zakje, maar wat gebeurt er? Ik haal zo de hele plant eruit. Nou ja, was al wel oud, maar toch. Jammer, maar de tuin is kurkdroog. Allemaal lös zaand.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 25.07.2010 18:01
De lucht begint hier wel wat te betrekken, maar volgends de buienradar komt er niet veel deze kant op. Ik ben op een gegeven moment maar gestopt met het sproeien van de tuin, wat de droogte niet overleefd wordt in de winter wel weer vervangen.
Net weer genoten van de laatste etappe van de Tour de France en Parijs.
Nu moeten we weer afkicken van alle sport die de laatste maanden te zien waren.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 25.07.2010 19:44
Ik ben nog een weekje bezig Annechien. Zaterdag gaan we over.
Nu nog wat afwerken, gordijnrails, plinten, en het laatste schilderwerk. Hier vandaag heerlijk weer, zon afgewisseld door wolken en een graadje of 24. Geen tijd om te sproeien hier, dus een buitje vannacht is welkom.
Geplaatst door: javi
Datum: 25.07.2010 20:34
Hier alvast de Tour de France 2011
Start 2 juli 2011 in de Vendee
De tweede dag een ploegentijdrit.Dus gelijk al spanning voor de klassementsrijders.
Ook de Alpe Huez komt terug. Zie voorlopig etappeschema.
http://www.letour.fr/2010/TDF/COURSE/us/grand_depart_2011.html
Sam : Passage du Gois > Les Herbiers (Mont des Alouettes)
Dim : Les Essarts > Les Essarts (CLM équipes)
Lun : Olonne sur Mer > Redon
Mar : Vannes > Châteaulin (Menez-Quelerc'h)
Mer : L'Aber Wrac'h > Dinan
Jeu : Avranches > Lisieux
Ven : Argentan > Tours
Sam : Contres > Limoges
Dim : Limoges > Super-Lioran ; Néronne (2C), Peyrol (1C), Super-Lioran (2C)
Lun : repos au lioran
Mar : Aurillac > Toulouse
Mer : Auch > Peyragudes ; Tourmalet (HC), Aspin (1C), Azet (1C), Peyragudes (1C)
Jeu : Saint-Gaudens > Carcassonne
Ven : Narbonne > Nîmes
Sam : Nîmes > Digne les Bains
Dim : Digne les Bains > Risoul ; Allos (1C), Vars (1C), Risoul (1C)
Lun : Embrun > Pinerolo ; Izoard (HC), Montgenevre (2C), Sestrières (1C), Pra-Martino (2C)
Mar : repos à Pinerolo
Mer : Pinerolo > Serre-Chevalier ; Mont-Cenis (HC), Télégraphe (1C), Galibier (HC)
Jeu : Briançon > L’Alpe d’Huez ; Galibier(HC), Croix de Fer (HC), Alpe d’Huez (HC)
Ven : Bourg d'Oisans > Saint-Etienne ; Croix de Chaubouret (2C)
Sam : Saint-Etienne > Saint-Etienne (CLM individuel)
Dim : Etampes > Paris Champs Elysées
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 25.07.2010 21:38
Javi, reuze bedankt voor het schema... ik zoek de Tour de France nooit op, maar als die toch op plaatsen komt waar wij vaak te vinden zijn is het mooi meegenomen en kan ik wat eerder op de camping aankomen ofwel een paar dagen later weggaan. Ik zag er al een paar... Destijds de start van de Tour in Amsterdam als kind meegemaakt (school was woest dat ik verzuimd had), maar in Rotterdam had ik dit jaar geen zin. Aber Wrac'h volgend jaar, dat is zo'n lief mooi Bretons dorpje aan zee. Ik ben blij verrast!
Datum: 26.07.2010 13:19
Annechie ik bin d'r wel,maar af en toe heb ik geen "inspiratie".
Dan laat ik dit topic voor wat het is.:-)
Jan bedankt voor de route,mijn husband is er erg blij mee,hij vindt het jammer dat de tour voorbij is, heeft er dit keer erg van genoten.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.07.2010 01:22
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 27.07.2010 01:26
Jeetje, alsof je kijkt naar het groeien van gras!!
http://www.youtube.com/watch?v=CvxIB83Y0PA
Datum: 28.07.2010 01:08
Wat is eigenlijk de bedoeling van zo'n ding? Het schiet niet op.
Doet me denken aan mijn moeder achter de rollator in slow-motion.
Als het nu wat sneller ging, was het nog wat voor op de camping.
Bij hoog water snel weg wezen.
Gisteren is in Delden weer de rolstoelvierdaagse van start gegaan.http://www.rolstoelvierdaagse.nl/index.php?id=27
Datum: 28.07.2010 12:09
Doet me denken aan de walk-in-Fridge Jan ;-)