Geplaatst door: ® gerrit
Datum: 14.09.2010 22:56
Allemaal bedankt voor de felicitaties!
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 14.09.2010 23:25
Vanuit Möppelt ook gefeliciteerd door ons! Ik neem wel een Amaretto ofzo op je verjaardag. Is maar 1 bui vanaf gisteravond tot nu.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 15.09.2010 11:15
Wat een goeie Lilian.. heb je die zelf bedacht? Maaruuuhhhhh.. gisteren hebben we flink geklaagd, zullen we we nu dan even juichen? De zon schijnt hier, jippie!!!!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 15.09.2010 17:32
Ik zag vandaag op de markt al de eerste bakken met kerstkaarten liggen. Belachelijk!!!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 15.09.2010 17:43
Dat komt waarschijnlijk om dat vandaag de spaarlonen vrij komen.
Trouwens ik zag 16 augustus al pepernoten liggen.Ik ben er gek op, maar dan raak je er gauw op afgegeten en dat is jammer.
Geplaatst door: mar
Datum: 15.09.2010 18:30
zou er daadwerkelijk een verband zijn tussen het vrijkomen van de spaarlonen en het verkopen van kerstkaarten op de markt ;-)?
Of mis ik iets ha ha.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 15.09.2010 22:09
Natuurlijk heeft dat wat met elkaar te maken, Mar!:-))
Spaarlonen en kerstmis/kerstkaarten, de goede giften en goede wensen..........:-)
Bren heeft de ammaretto gesmaakt? Het was inderdaad mooi weer Annechie en ik heb die uitspraak helemaal van me zelf, haha
Ze hebt de fiets van mien va gepikt vanmorg'n.Mu'j noe noa goan
nemt ze 'n oale man van 86 de fietse vot.
Hef 'n hele lage instap met een mandje veurop en 'n klem veur de stok.In zonne maatschappij lèvt wie vandaag an 'n dag.
Noe zit e mooi onthand.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 15.09.2010 22:44
Ik zit nog steeds (of alweer) aan de Amaretto, nu omdat ik verkouden begin te worden.
Het moest verboden worden, fietsen van oude mensen jatten (jatten in het algemeen ook). Ze dachten zeker dat het de fiets van een jonge blom was, klem voor stok aangezien voor klem voor tennisracket.
Geplaatst door: ® lili@n
Datum: 16.09.2010 00:18
Volgens mij heeft er gewoon één op staan te loeren om zijn of haar slag te slaan.Het is al vaker voorgekomen dat juist op die plek bij die zaak fietsen zijn weggehaald. Waarschijnlijk staat
er in de buurt een busje waar ze worden ingeladen.
Het is toch eigenlijk belachelijk dat je je eigen spullen niet
meer neer kunt zetten waar je wilt.Ook al zou je de fiets niet op slot zetten, zou men er nog af moeten blijven, omdat het niet van jou is.Maar dat wordt niet meer geleerd.Mijn en dijn is geen
verschil meer.Als het nou ook nog een super mooie gave fiets was,
nee, gewoon een oude zeer gebruikte allereerste hele lage instapfiets die er niet eens aantrekkelijk uitziet.
Zal wel iemand zeer veel haast hebben gehad en hem onder de arm mee hebben genomen.
Heel iets anders, ik kwam net op een site terecht n.a.v. een mailtje dat ik kreeg dat er in Venezuela een plaats is,die zo maar in Duitsland zou kunnen liggen.Ik vind het toch aardig dit hier te laten zien:Colonia Tovar
http://www.venezuelatuya.com/centro/coloniatovareng.htm
http://www.google.nl/images?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL372&q=Colonia+Tovar&um=1&ie=UTF-8&source=univ&ei=lkSRTI-2EsPvOYu65eYM&sa=X&oi=image_result_group&ct=title&resnum=4&ved=0CDcQsAQwAw&biw=947&bih=477
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 16.09.2010 17:57
Tja Lili@n, waarschijnlijk hebben ze op de uitkijk gestaan.
Zoiets is mijn moeder, 84 jaar, onlangs ook overkomen. Ze is toen in de buurt rond gaan kijken. Ze dacht de ze haar fiets ergens anders had neer gezet. Vaak hebben ze ergens een busje staan en laden ze de fiets zo in. Wat leu kent ok gin fatsoen. Het is natuurlijk wel zo dat ze aan de fiets niet kunnen zien of die van een jong of oud iemand is.Het verschil tussen mijn en dijn kennen ze dan ook niet.Loat ze van een andermans spullen ofbliev'n.
Datum: 18.09.2010 00:28
Dat vind ik ook, laat ze er van afblijven.Maar of ze niet weten of het van oudere mensen is, betwijfel ik , want jonge mensen nemen niet snel(denk ik) een fiets met zo'n extra lage instap en ook nog een mandje er voor op.Zie http://www.lintech.nl/ de eerste fiets links boven.Het zal er wel één geweest zijn die veel haast had.Veelal gooien ze hem later weer van zich af.
Enfin nu heeft hij mijn fiets, die heeft ook een lage instap en een mand voorop en heb het zadel op z'n allerlaagste gezet.
Zo kan hij met de voeten aan de grond komen. Kan hij voorlopig
toch zijn gang gaan.
Nu we het toch over fietsen hebben, ik las een leuk artikel over fietsen in Frankrijk, een bewegwijzerde fietsroute met eventueel
een arrangement eraan gekoppeld in de Luberon.
http://www.veloloisirluberon.com/Velo-loisir-en-Luberon
http://www.tourisme-en-luberon.com/
Lijkt me prachtig!
Datum: 18.09.2010 23:54
Antwoorden op allerhande vragen:
www.hoedoe.nl
Krantenvoorpagina's uit de hele wereld:
www.newseum.org/todaysfrontpages
Geen document of spreadsheet blijft ongeopend:
www.openitonline.com
Kaartentruc uitgelegd met een filmpje:
Weg vragen in het spaans:
Kraanvogel vouwen:
Veilig fietsen:
www.animatedexplanations.com
Geplaatst door: puberaaltje
Datum: 22.09.2010 00:52
Datum: 23.09.2010 22:58
Het loopt hier weer over van drukte!:-)
Ik wilde wel dat iedereen die iets te melden had, ook bijv. van die Kip caravans en andere wetenswaardigheden, die hier zou plaatsen.
Het zal wel een utopie blijven.
Dan heb ik hier weer een echte topper en zij die er ooit geweest zijn, weten het:
Beleef het lichtavontuur: Bredevoort schittert!Op 24,25 en 26 september. www.bredevoortschittert.nl
Op zaterdag en zondag aanstaande zijn er de Open Dagen Nederlandse Wijngaarden.
Zie voor adressen en openingstijden: www.nationalewijnweek.nl en
www.achterhoeksewijnen.nl www.wijnhoevehofvangelderland.nl
Datum: 23.09.2010 23:51
Geplaatst door: Brend@
Datum: 24.09.2010 10:33
Bedankt Lilian voor die links, ga ik vanavond eens uitgebreid bekijken. Volgend jaar wil eens naar de Drome als de lavendel nog niet is geoogst. Drome is goed bevallen!
Datum: 25.09.2010 00:37
Heb hetzelfde idee! Ik hoop toch werkelijk dat er volgend jaar
eens wat van komt.
Datum: 25.09.2010 12:27
Ineke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!Een fijne en gezellige dag gewenst.Doe "Annechie" de groeten als ze langskomt!
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 25.09.2010 15:47
Vanmorgen een erg bizar berichtje in de krant. Een 72 jarige man uit Oosterhout (NB) is omgekomen nadat zijn caravan ging rollen op de mover (hij was hem handmatig om aan het schakelen). In een poging te caravan te stoppen, kwam hij bekneld te zitten tussen caravan en bebouwing op de kleine camping. Hij overleed aan zijn verwondingen. Het was een trouwe gast van deze mini-camping en de laatste vertrekkende van het seizoen.
Verschrikkelijk toch? En voor de familie en voor de camping zelf.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 25.09.2010 21:54
Van harte Ineke en nog vele jaren in gezondheid...
connie