Geplaatst door: froukje
Datum: 26.11.2010 13:51
hallo Mar,
Ik ben bang dat je, als je uit Harlingen bent vertrokken niet op Schiermonnikoog bent aangekomen maar op Vlieland of Terschelling.
De boot naar Schier vertrekt uit Holwerd.
Geplaatst door: ® Miep Kniep
Datum: 26.11.2010 13:53
@ Froukje: Uit Holwerd vertrekt de boot naar Ameland ;-)
Voor Schier zou ik toch echt naar Lauersoog rijden:
http://www.wpd.nl/nl/home.ashx
Geplaatst door: froukje
Datum: 26.11.2010 14:06
Miep Kniep, vergissing, je hebt helemaal gelijk!.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 26.11.2010 23:16
Tineke, wat een superhuis; echt waarvan ik houd... de keuken, het trappenhuis, alle details. Had ik het geld ervoor dan kocht ik het direct.
Mar, volgens mij maak jij ook Albelli-fotoboeken.
Vandaag naar de "vrienden van..." dag geweest. Kun je op hun site vinden. Echt een aanrader; we waren er om 13 uur en gingen om 17 uur weer weg. De hele produktielijn van begin tot aan verzending bekeken; je gelooft je ogen niet. Diverse drukpersen voor glanzende en matte bladzijden, hoe de omslagen gemaakt worden en weer samengevoegd met de inhoud, de formaten, de snijtafels, inpakafdeling enz. Wist niet dat er ruim 13.000 produkten per dag gemaakt worden en dat het bedrijf 24 uur per etmaal in bedrijf is. Veel uitleg over het bedrijf (ontstaan, plannen) en ook veel tips en trucs over het nieuwe programma. Gelegenheid tot vragen stellen. Toegang gratis (plus koffie, frisdrank en broodjes) als je je inschrijft (verplicht) voor zo'n middag. Echt een dagje voor vrijmaken.
Geplaatst door: mar
Datum: 26.11.2010 23:54
Digi-oma Nee ik heb nog nooit een Albelli fotoboek gemaakt.
Tot op heden heb ik alles ingeplakt.... Maar ik heb volgens mij wel eens bij je geinformeerd erover.
Maar van de oudste heb ik nu 2 jaar niets afgedrukt omdat ik een keer een dergelijk album zou maken...maar het begin moet nog gemaakt worden (foto's verzamelen).
Idd Lauwersoog, daar ging de boot naar Schier. Vanuit Harlingen hebben we ooit de boot naar Terschelling genomen. Ik was bijna geneigd te roepen: dat ligt toch allemaal zo'n beetje naast elkaar..maar dat is dan vanuit het perspectief van iemand die met een koprol van de Belgische grens afwoont ;-)
Geplaatst door: lili@n
Datum: 27.11.2010 02:17
Tineke,wat een fantastisch leuk huis.Ik had vroeger een vriendinnetje die woonde ook in zo'n soort huis.En wat een tuin, niet te geloven en dat in de stad.
Zelf kan ik altijd naar mijn oude plekje waar ik met 16 kwam te wonen en waar m'n ouders nog steeds wonen.
Dus wat dat betreft bof ik, dat ik nog steeds naar mijn ouderlijk
huis kan.
Mar je "moet" beslist eens deze kant opkomen,het is de moeite waard.
In eigen land zijn steeds weer plekken te ontdekken, waarvan je het bestaan niet afwist.
Geplaatst door: Aimee
Datum: 28.11.2010 01:14
Geplaatst door: Rivi
Datum: 28.11.2010 10:45
Lilian,
VAN HARTE GEFELICITEERD, EEN HELE FIJNE DAG EN NOG VELE JAREN TOEGEWENST !
OP NAAR DE . . . . . . . .-)
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 28.11.2010 12:21
Lili@n, ook van deze kant HARTELIJK GEFELICITEERD met je ?? verjaardag.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 28.11.2010 13:04
Ik blijf het zeggen Lilian.. Proficiat!!!
Geniet van de dag, je wordt maar één keer.., op naar de ....;-)) ??!!
Geplaatst door: InekeH
Datum: 28.11.2010 15:29
Hoi Lilian, ook van mij de hartelijke felicitaties. Maak er een mooie dag van!
Groetjes, Ineke
Datum: 29.11.2010 02:10
Allemaal hartelijk dank voor jullie felicitaties!
Ik heb er dit jaar nog een vijf voor!
Geplaatst door: Pierre
Datum: 29.11.2010 16:02
http://useloos.com/mediaplayer/?itemid=8715
Kregen dit toegestuurd van kennissen. De geboorte van een olifant. Onze dochter is ook in verwachting maar hoop toch dat het wat anders aan toe gaat dan hier weergegeven.
Datum: 29.11.2010 23:06
Ik hoop inderdaad dat het niet zo zal gaan dan hier op het filmpje te zien is.Vond het behoorlijk sneu voor de olifant.
Het gedrag van de olifant is heel natuurlijk, probeert het beestje toch in beweging te krijgen.De natuur kan door onze ogen
soms hard zijn.
Geplaatst door: Marianne(junior)
Datum: 30.11.2010 11:46
Pfffff, ik kreeg het er warm van.Knap van moeder olifant!
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 30.11.2010 20:07
Geweldig, wat een oerinstinct! Hoe ze haar slurf om die van het kleintje draaide. En dan die 1e stapjes. Prachtig!
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 30.11.2010 23:47
Voor Dik Trom: Vanavond in Joris Showroom... 't Klein Kremlin of Nederlands Kremlin in Winkel. Ben er wel langs gereden, vond het erg spannend, maar ga komend voorjaar toch maar bellen voor een fotobezoekje. Ben jij er al eens geweest (jij woont er denkelijk vlakbij); echt iets voor Anneke. Groet digi-oma
Datum: 01.12.2010 00:09
Het volgende filmpje kreeg ik van een zeer goede bekende uit België!!
Ik denk dat het wel interessant is om hier te plaatsen, dan begrijp je (tenminste ik een klein beetje) hoe ingewikkeld het in België geregeld is.
http://www.vimeo.com/15239617
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 01.12.2010 11:30
Hij is geweldig Lilian, al was ik halverwege even de draad kwijt.
Geplaatst door: Dik Trom
Datum: 01.12.2010 13:04
Bedankt voor de tip Digi-Oma. Ga zeker kijken. Zijn er al verschillende malen geweest met het nazomeren en Anneke heeft daar ook al foto,s gemaakt. Mocht je in het voorjaar er heen willen dan geef je maar een seintje dan komen Ank en mijn persoontje ook.