Geplaatst door: connie
Datum: 16.02.2008 01:53
Hai Brenda....van harte gefeliciteerd.
Met mijn laatste slokje proost ik op je.Je zal waarschijnlijk net zo'n fijne dag hebben als ik ;-))
Groetjes Con.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 16.02.2008 10:00
Voor alle feest4ders op dit forum. Hartelijk Gefeliciteerd en een fijne dag gewenst.
Geplaatst door: frank
Datum: 16.02.2008 20:13
Alweer een jarige, van hart Brenda en nog vele jaren.
Even wat anders. Van de zomer heb ik hier een reisbeschrijving gegeven van onze vakantie waarbij we ook een wandeling hebben gemaakt om de restanten een Ichtyosaurus in de natuur te zien die helaas voor ons onherkenbaar bleek.
Ben van de week zeer toevallig terechtgekomen in het Teylers museum in Haarlem en jawel eindelijk weet ik hoe een Ichtyosaurus er uit ziet. Van de zomer de blaren op de voeten gelopen om zo’n beest in de natuur te aanschouwen en dan kom je op een klein uurtje rijden 3 complete exemplaren tegen. Ze hebben daarnaast nog een enorme schat aan andere fossielen.
Overigens een apart museum. Meer een verzameling wetenschappelijke en natuurhistorische verzamelingen als een museum en dan ook nog in de setting van de 18e en 19e eeuw.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 16.02.2008 21:21
Brenda,
Van Harte Gefeliciteerd en nog véééle jaren. Nog een hele fijne avond toegewenst !
Connie, ook jarig ??? Dan gelden deze felicitaties ook voor jou !
Datum: 16.02.2008 21:28
Datum: 16.02.2008 21:31
Oh jee, vergeet ik Connie?
Sorry ik had niet begrepen dat je ook jarig was. Alsnog van harte en nog vele jaren.
PS: Heb je nog een leuk recept voor Pastinaak?
Heb het laatst als stampot gegeten in Hutspotvorm zeg maar. Hadden ze de peen vervangen door pastinaak, bijzonder smakelijk.
Maar lijkt me leuk om iets met alleen pastinaak te doen alleen geen flauw idee hoe.
Geplaatst door: javi
Datum: 16.02.2008 22:08
Datum: 16.02.2008 22:15
@Javi,
Bedankt die geglaceerde lijkt me wel wat, Ben zeer benieuwd.
Datum: 17.02.2008 00:33
Is geloof ik een foutje in een berichtgeving geslopen.Had wel een goed weekend maar jarig ben ik nog lang niet.Wel leuk dat mensen je feliciteren;-))
En Frank....het enige wat in mij opkomt buiten de goede link van Javi,over pastinaak..
Raspen en opkoken met bruine suiker en je hebt een voortreffelijk drankje tegen hoestbuien en keelpijn.
Dat was jou toch niet zolang geleden goed van pas gekomen?
gr. connie
Geplaatst door: gerrit
Datum: 17.02.2008 00:54
Bijna een uur te laat, maar niet minder gemeend: Brenda van harte!
Geplaatst door: ® visje
Datum: 17.02.2008 00:56
Mooi op tijd Gerrit, ik had toch geen tijd om eerder te kijken.
Iedereen bedankt voor de feli's.
gr. Brenda
Datum: 17.02.2008 16:46
Gelukkig vergis jij je ook Connie,
Kan me niet heugen dat ik verkouden geweest ben, gauw afkloppen. Jouw recept lijkt me overigens niet zo, gaan we niet proberen:-)
Datum: 17.02.2008 18:30
Dan heb ik de verkeerde voor Frank....;-))
Maar helpen doet het wel.
Ik zal wel weer eens met een smakelijker receptje komen,de aspergetijd komt er snel weer aan.Trouwens er komen veel meer warmere en leuke tijden aan....eerst ff pasen ;-))
groet Connie
Datum: 17.02.2008 19:04
Mocht iemand nog plannen hebben om een stulpje in Frankrijk te kopen en op te laten knappen, dan raad ik hem/haar aan het volgende boekje eens te lezen:
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004004798439&Section=BOOK
Leuk boekje, leest vlot weg met de nodige humor maar ik ben in ieder geval genezen:-)
Geplaatst door: bonasera
Datum: 17.02.2008 19:31
Ik voorspel dit jaar een zomer zoals 2003.
De eerste camping die we aandeden in de Vogezen amaai om te overnachten op weg naar de Alpen,hebben in 2003 de Alpe niet gezien.
Zijn blijven plakken in Gerardmer.
Dit jaar dus ook de verwachting op de eerste camping de boeken toe.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 17.02.2008 19:55
Bonasera, waarom denk je dat we dezelfde zomer als in 2003 krijgen? Als het zo is neem ik mijn kips voor je af.
Geplaatst door: bona
Datum: 17.02.2008 20:08
Op een milde Januari volgt vaak een gure
lente en een hete zomer.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 17.02.2008 23:14
Een gure lente? Nee Bona dat kan niet, want dan hebben we vakantie en is het mooi weer!
Geplaatst door: lili@n
Datum: 17.02.2008 23:42
Als het onweert in het kale hout, wordt het een zomer nat en koud.
is een gezegde, ik weet niet of je er nog wat op uit kunt doen, maar het voorspellen van het weer is tegenwoordig net zo moeilijk als een
koe biljarten leren, lijkt mij. Er is geen peil meer op te trekken.
In ieder geval hoop ik dat het voor iedereen aangenaam weer zal zijn op zijn of haar vakantiestek, dan hebben wij dat ook en bovendien hoop ik niet dat het loeiheet wordt boven de 30 graden of zo, want ik moet
nu mijn appelboompjes missen,dus daar kan ik niet meer onder gaan liggen.
Onze nieuwe tuin ligt helemaal op het zuiden, dus nog geen schaduwplekken
nu wel lekker, maar bij die temperaturen.......dus dat wordt toch weer wat boompjes planten.
Heeft iemand trouwens nog leuke tuinideeën?
Geplaatst door: ® visje
Datum: 18.02.2008 10:55
Wat dacht je van een dakplataan Lilian? Geen gesleep met je parasol.
't Is altijd een heel gepuzzel om wat van een kale vlakte te maken.