Geplaatst door: lili@n
Datum: 10.01.2011 01:19
Peter het is meer dan verschrikkelijk.Jagen langs een autosnelweg is so wie so al vreemd.Maar het is met sommige jagers al net zo als dit gezegde, is de alcohol in de man, is de wijsheid in de kan.Ze schieten op alles wat maar enigszins beweegd.
Het andere bericht op je site vond ik trouwens ook zeker van deze tijd. Het verdwijnen van de "gewone" postbode.Jammer.
http://www.youtube.com/watch?v=DNSqKMKqWfE&feature=player_embedded#!
Geplaatst door: pomme de terre
Datum: 11.01.2011 01:50
Datum: 13.01.2011 00:38
Is er iemand van jullie naar de Vakantiebeurs in Utrecht geweest?Is er nog iets leuks over te vertellen? Was 'Camping-Frankrijk' nog aanwezig?
Geplaatst door: belle pomme
Datum: 13.01.2011 00:50
Geplaatst door: Karin
Datum: 13.01.2011 08:54
Geplaatst door: speurder
Datum: 15.01.2011 18:58
http://www.navigatiepuzzels.nl/
Ook vanaf enkele campings in Frankrijk.
Geplaatst door: A&B
Datum: 19.01.2011 13:29
Wat is het stil geworden bij deze topic!
Ik lees graag de leuke tips etc. Is iedereen in een winterdip?
Geplaatst door: ® digi-oma
Datum: 19.01.2011 13:40
Geen dip, maar gewoon bezig met andere dingen in huis zodat we daarna weer met vakantie kunnen (schilderen, reparaties etc.). Vooral 's avonds op deze site op zoek naar leuke kleine typisch Franse campings en die noteren. Verder snuffelen op het fototopic om te zien of er nog zaken zijn die ik ook graag wil bezoeken en fotograferen. Daarvan heb ik inmiddels een aardig lijstje... Mocht iemand nog een tip hebben over mooie kleine of grote Byzantijnse kerken/kloosters die te bezoeken zijn, dan houd ik me aanbevolen.
Datum: 19.01.2011 22:26
Nee, gelukkig niet in een dip, maar even wat afstand nemen.
Ik wil hier niet altijd maar "haantje de voorste zijn" :-))
Als mijn naam hier telkens vermeld staat worden mensen daar misschien wel "zat" van.Ik vind het leuk om tips te geven op toeristisch- en aanverwante gebieden.
Zolang Tineke geen bezwaar heeft zal ik er weer een paar plaatsen.Tenslotte gaat het hier niet over het kamperen in Frankrijk :-))Waar blijft Gerrit?
Maximaal 30 in Brussel
Brussel maakt het zijn bezoekers gemakkelijk.Iedereen die met de auto of motor door het centrum wil rijden, hoeft niet meer bang
te zijn een snelheidsbeperking over het hoofd te zien.
Op een paar grote doorgaande wegen na, mag in het hele centrum slechts 30 km/uur worden gereden.
Houd wel rekening met een langere reistijd,ook al omdat navigatieapparatuur normaal gesproken rekent met 50 km/uur.
Milieusticker:
Bent u van plan een tripje naar onze oosterburen te maken, zorg dan dat u geen verkeersboete krijgt.
Een auto in Duitsland moet altijd aangepast zijn aan de rij- en weersomstandigheden. Dus winterbanden bij sneeuw,ruitensproeiervloeistof met antivries etc.zijn verplicht!Daarnaast zijn er steeds meer Duitse steden die een zogenaamde "Umweltplakette" verplicht stellen voor auto's die
in het centrum rijden. Zo'n milieusticker is onder meer afhankelijk van de voertuigleeftijd en brandstofsoort.
Meer informatie over sticker en de steden die milieuzones hebben ingesteld, vindt u op de site van TÜV Nord www.tuev-nord.nl De stickers zijn te koop bij de ANWB.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 19.01.2011 23:23
Hier ook geen dip, maar gewoon niks te melden. Nog niet met vakantie bezig omdat we toch niet te hoeven reserveren. We gaan waar de wind ons waait.
Blijf gerust posten Lilian, ik kijk meestal wel naar je tips. Mensen moeten niet zeuren, hoeft hier niet over kamperen te gaan toch?
Datum: 19.01.2011 23:50
Heerlijk hè Bren, waar de wind jullie waait!
Ik dacht dat we dit jaar opnieuw aan de schoolvakantie zouden vastzitten, maar als alles goed gaat en dochterlief slaagt voor
haar examen, is ze al in mei klaar. Zouden we eindelijk eens in juni met vakantie kunnen gaan.Maar......dan zijn er nog geen andere 16 jarigen, alleen de grijze golf (trouwens hoor ik zelf ondertussen ook bij,ik vind het een akelige kreet, grijze golf, het wordt zo negatief gebracht altijd).
Ze zegt dat ze wel thuis wil blijven.......
Geplaatst door: Brend@
Datum: 20.01.2011 09:45
Toen onze kinderen examen hadden gedaan hadden ze geen tijd om in juni met ons op vakantie te gaan. Na het examen met school naar Praag, voor uitslag examen moesten ze er ook zijn en daarna diverse feestjes. Kan ze niet bij een vriendin blijven? Kunnen jullie eindelijk eens lekker weg.
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 20.01.2011 12:36
Duimen Lilian! Hier ook 2 die hopelijk gaan slagen. Dan sluiten we het hoofdstuk middelbare school ook alweer af.
Digi-oma, niet byzantijns, maar Orthodox: in Vichy een geweldige kerk!!Zo rijk en mooi heb ik van binnen zelden gezien.
En in Le Puy die ken je vast al?
Geplaatst door: ® yeoman
Datum: 20.01.2011 14:18
Hoi Lilian. Klinkt "silverline" misschien beter ipv "grijze golf"? Was hardstikke leuk jullie even op bezoek te hebben.
Hans mooi bezig met brommertje? Groet'n uut ie weet'n wel.
Datum: 20.01.2011 15:13
Ja, dat was inderdaad even heel gezellig en vanouds.
We konden toch niet zooo dicht in de buurt zijn en dan niet even langs komen.Beslist voor herhaling vatbaar!
Brenda ze gaan met de klas van Anneke net één week voor het examen naar Praag. Hoe kunnen ze zo iets bedenken?
Ik vind dat niet echt wijs.Het diploma mogen ze wat haar betreft wel over de post sturen.Ze vind en vond het daar nu niet echt leuk.
Dus wat dat betreft. Er zit maar een handjevol meisjes in de klas. de rest zijn jongens die ze "stom" vindt, dus niks feestjes, haha
Die jongens zijn "broekjes" en zoooooo niet cool. Dus dan weet je het wel.
Als ik haar nu eens veertien dagen naar jou stuur?
Irene ik hoop met je mee dat jouw "koters" het ook halen dit jaar
dan is er heel wat stress minder.
Datum: 20.01.2011 15:16
O, ja Yeo, die man van mij zit nu hele dagen in de schuur.Er is niets zo belangrijk dan die brommer!Als een kind die nieuw speelgoed heeft gekregen.:-))
Bren,we zijn ook nog bij jou in de buurt geweest.Maar je kunt er maar bij één tegelijk zijn, :-))
Geplaatst door: coureur
Datum: 20.01.2011 23:18
Lekker scheuren met een Porsche!
Dit vinden mannen leuk en sommige vrouwen ook!
U kunt tijdens een bezoekje aan de Porsche-fabriek in Leipzig een rondje rijden in een Cayenne,een Boxster of een 911. Prijzen vanaf 98 Euro (mee als bijrijder) en 255 Euro (zelf rijden), afhankelijk van het type auto. Eén begeleider mag gratis mee. Voor 35 Euro extra wordt een waardebon in een cadeauverpakking met modelauto verzonden. Leuk idee voor een bijzonder cadeau!
www.porsche-leipzig.com
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 21.01.2011 00:17
Ik moest toch werken, volgende keer kom je maar langs. Je hebt mn nummer. Enne, naar mij sturen? Ik ben er niet, zit in Frankrijk denk ik. ;-)
Ja zeg, hoe verzinnen ze het, voor het examen naar Praag! Die van mij had een week nodig om bij te komen.
Geplaatst door: Diana
Datum: 21.01.2011 12:25
Hallo mensen, mijn man ik ik willen in mei een paar dagen naar Barcelona.
Ik wil liever vliegen, maar mijn man wil wel met de auto, lekker door frankrijk rijden, hotelletje onder weg etc.
Wat is jullie mening? Is dat te doen helemaal met de auto?
En als we gaan vliegen, heeft iemand ervaring met een goeie reisaanbieder?
Geplaatst door: ® kea
Datum: 21.01.2011 13:02
Diana, als je met de auto gaat ben je alleen met het rijden bezig. Het is 1500 km. Kosten tol, benzine, hotelletje als je van rijden houdt is het misschien leuk. Je bent 2 dagen onderweg en daarna ook weer terug. Vliegen is goedkoper in mei kun je voor 200 euro vliegen (2 personen). We hebben met Vueling gevlogen een Spaanse prijsvechter en dat was allemaal goed geregeld. Via Booking.com een hotel geboekt.