Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 16.02.2011 16:44
Gefeliciteerd Brenda! Ik hef er vanavond een glas op.. nog vele jaren!
Geplaatst door: ® connie
Datum: 16.02.2011 17:07
Maak er een feestelijke avond van en een proost plus felicitaties van,
connie
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 17.02.2011 01:04
Verjaardagen.......
Toen ik 40 werd nam ik het besluit om geen verjaardagen meer te vieren.
't Lukte enigszins: alle vage kennissen zagen we niet meer.
Maar over enkele weken (28 april dus) zit het huis weer vol.
Ja, zeggen ze, je wil je verjaardag niet vieren maar is het toch goed als we langs komen?
Prima, zeg ik dan, maar geen handjes geven en kussen voor m'n verjaardag.
Gadver, wat heb ik een hekel aan kusjes!!
Bij mij is een "hoi" meer dan genoeg!
En, gelukkig, bijna iedereen weet hoe ik in elkaar zit dus het kussen blijft meestal achterwege.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 17.02.2011 01:56
Laat ik nu net het idee hebben gehad jou eens een flinke omhelzing te geven! Nu blijkt dat je daar helemaal niet van houdt, da's toch ook wat.:-))Dat geforceerde drie kussen gedoe hoeft voor mij ook niet.Maar van tijd tot tijd een knuffel,ja dat vind ik wel leuk!
Bren,ik ben wel aan de late kant hier,maar was al aan de vroege kant gisteren op je facebook!Heb je inmiddels een leuke vrije dag gehad? Wel aanpoten zeker :-)) Ik wens je een gezond- en gelukkig nieuw levensjaar samen met je gezin!
Geplaatst door: Brend@
Datum: 17.02.2011 11:20
Allemaal bedankt voor de felicitaties hoor.
Liep toch de hele dag door met de visite tot gisteravond laat.
Vandaag maar weer eens aan het werk, weer taart. ;-)
Geplaatst door: m
Datum: 17.02.2011 11:20
Bren, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Trek je niks van mensen aan hoor, die hun verjaardag niet willen vieren en dan zelfs vergeten jou te feliciteren.....
Datum: 18.02.2011 01:45
Da's nou weer onhandig van me.....
Zit ik over mezelf te leuteren en vergeet ik de jarige te feliciteren.
Geplaatst door: m
Datum: 18.02.2011 09:53
En nou vergeet je 't weer!!!! :-)
Geplaatst door: v
Datum: 18.02.2011 12:11
Er zijn nou eenmaal mensen die ten allen tijde hun eigen verhaal belangrijk vinden en vaak voorbij gaan aan de dagelijkse feiten !
Datum: 20.02.2011 01:46
De pont du Normandië is een indrukwekkende brug, maar daarvoor
ligt ook nog een brug met een "behoorlijke uitstraling", nl. de grand canal bridge om het in "goed frans" te schrijven :-)
http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=nl&langpair=en%7Cnl&u=http://en.structurae.de/photos/index.cfm%3FJS%3D162737&rurl=translate.google.nl&usg=ALkJrhgh2ecqFY1w1QGbPCqqvUygXhdzlw
Wie van bruggen houdt kan zijn of haar hart ophalen op de volgende website: http://www.bruggenstichting.nl/pages/grootstebruggen.htm
Datum: 21.02.2011 22:40
Is er nog iets nieuws te melden door de één of ander?
Misschien is het volgende dan nog interessant voor iemand.
Abonnement opzeggen.
Er komt een einde aan het stilzwijgend verlengen van abonnementen en contracten.De Eerste Kamer heeft een wet aangenomen die het mogelijk maakt abonnementen en contracten per maand op te zeggen.
Een consument zit dan niet voor een jaar vast aan een abonnement als hij te laat heeft opgezegd. Ook wordt opzeggen even gemakkelijk als het aangaan van een abonnement.
Wanneer bellen volstaat voor het aangaan van een abonnement, zal volgens de nieuwe wet, ook het opzeggen telefonisch mogelijk moeten worden.
Nu moet dat vaak met een (aangetekende) brief.
De wet kent één uitzondering: tijdschriften en kranten mogen een opzegtermijn van drie maanden hanteren.
De wet treedt 1 januari in werking.
Geplaatst door: ® gerriannewillems
Datum: 22.02.2011 11:41
Zitten we er voorlopig dus nog bijna een jaar aan vast..;-)))
Groeten Annechie
Datum: 23.02.2011 01:50
Als ik het goed begrepen hebt Annechie, dan is het dit jaar al
ingegaan, dus zit je nog met een abonnement in je maag (!!)
stop die "handel".
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 23.02.2011 09:58
Afgelopen januari dus al.. Oké, gerechtigheid!!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 27.02.2011 10:40
Het zou ook een keer tijd worden. Al die abonnementen die maar stilzwijgend werden verlengd.Ten faveure van de abonnement aanbieders. Want als de klanten de boel niet in de smiezen houden worden ze kaal geplukt.
Geplaatst door: digi-oma
Datum: 27.02.2011 14:36
Als je van plan bent een abonnement te stoppen dan alvast vier maanden voor de termijn dat het afloopt en moet opzeggen (liefst aangetekend) in je agenda zetten of helemaal achterin noteren op pagina "voor volgend jaar" en niet vergeten over te schrijven in je nieuwe agenda als je die koopt.
Voor mensen die willen/moeten bezuinigen... i.v.m. studerende kinderen of beperkt vakantiebudget: kijk een kritisch naar je lopende abonnementen en vraag je af hoe zinvol ze (nog) zijn. KCK: veel reclame/sponsering en niet-relevante info. Ik kijk er iedere maand even in als ik boeken omruil in de bibliotheek. Tuinbladen: leuk, mooie foto's, maar met één goed tuinboek kun je jaren toe. Landleven: mooie foto's, staat leuk op tafel maar hoe zinvol? Woon/interieurbladen: hoe vaak verbouw jij je huis, hoe vaak heb je nieuwe meubels nodig en hoe groot is je huis (of je budget). En France... keertje lezen, huizen bekijken van medelanders in Frankrijk, wat tips en ook leuk op tafel. Als je echt een bepaald artikel wilt hebben kun je dat bepaalde nummer ook los kopen. Als je de bezem door de abonnementen haalt kan dat een verrassende hoeveelheid geld schelen per jaar.
Wij hebben één driemaandelijks tijdschrift dat gerelateerd is aan mijn hobby en dat niet los te koop is.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 01.03.2011 09:58
Op bladen, de krant etc heb ik geen abonnement. Alleen op telefonie en internet.Zou de ov-chipkaart ook onder de noemer abonnement horen? Je moet dat ding ook ieder jaar verlengen. Terwijl op de kaart staat dat die 5 jaar "houdbaar" is.
Datum: 01.03.2011 15:15
Datum: 02.03.2011 23:55
Datum: 03.03.2011 00:28
Over een paar maanden trekken we met vrienden naar Zuid-Frankijk.
Een overnachting onderweg leek ons wel aardig....
Had een chambre d'hôte gevonden met Nederlandse eigenaars.
Zag er echt grandioos uit....
Een paar dagen later dacht ik: ik wil 's morgensvroeg niet begroet worden met: "goeie morge" "goed geslape?" maar liever met "bien dormi?".
En ik heb inderdaad iets gevonden in het stadje Tournus.
Moet alleen nog even reserveren....