Geplaatst door: cimeroni
Datum: 01.05.2011 07:39
Geplaatst door: Car2
Datum: 01.05.2011 08:54
Kennen jullie "zwerfboeken" (bookcrossing)?
Je laat zomaar ergens een boek liggen, met de bedoeling dat anderen het lezen en vervolgens weer ergens anders neerleggen.
Het zwerfpad dat jouw boek over de wereld aflegt kun je volgen.
Meer informatie kun je hier vinden:
http://www.zinfo.nl/zinfo/2007/01/zwerfboeken.html
Via deze link kun je zwerfboeken registreren/gevonden etc:
http://www.bookcrossing.nl/registreren.php
Geplaatst door: ® ilse
Datum: 01.05.2011 10:24
@Lilian,hahahah, ik moest er echt om lachen. Ik bedoel met de pit uitdraaien, het vuur uitzetten. Misschien echt een gezegde uit deze regie, maar ging er vanuit dat iedereen dat zou begrijpen. Dus echt niet zoeken naar die pit, die zit er echt niet!
Dank jullie wel voor de felicitaties.
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 01.05.2011 15:21
Ja Car2, ik ken het fenomeen. Heb er zelf een aantal gevonden en ergens neergelegd, maar helaas nooit meer iets gezien op de site van iemand die mijn boek had gevonden. Heb het idee dat het nu minder wordt, zie nooit meer wat. Vind het wel een leuk idee, maar dan moeten er veel mensen meedoen en niet de boeken thuis in de boekenkast zetten.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 02.05.2011 00:58
Ilse,wat een mop.Ik vond het ook al zo raar een pit in een asperge,maar ja je hoort wel meer dingen tegenwoordig, haha
Ja, de pit van het gas,is inderdaad heeeel wat anders.
We zijn eruit!
Nu we hier toch met huis- tuin en andere "klets"verhalen bezig zijn, wat vonden jullie van de jurk van Kate? Zelf vond ik het een bijzondere smaakvolle bruidsjurk,maar die mening zal vast niet iedereen delen.
Ergernissen in het verkeer: geef ze door op:
www.vriendelijkverkeer.nl
Datum: 02.05.2011 07:55
In dit geval deel ik je mening. Ik vond dat de bruidsjapon haar heel goed stond.
Maar wat vonden jullie van de hoeden? En voornamelijk die van de dochters van Prins Andrew.En was Sarah Ferguson ook aanwezig? Ik meende dat ik haar ergens in een hoekje zag zitten.
Geplaatst door: tineke
Datum: 02.05.2011 09:07
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 02.05.2011 12:12
Met recht de lelijkste hoed, ze lijkt Mini Mouse wel met dat ding.
Sarah Ferguson was niet genodigd.
Geplaatst door: lli@n
Datum: 03.05.2011 01:46
Afschuwelijk wat sommige mensen toch op hun hoofd kunnen zetten.
Het lijkt echt nergens op.Alleen al het geld wat ze er voor uitgeven is, denk ik, al belachelijk hoog en dan moet het je ook nog niet staan ook.Zien die mensen dat zelf nou niet, dat het voor geen meter staat? Dat hoedje van mevr.Beckham was wel aardig maar niet zo voor op haar hoofd "geplakt".
http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=116810
Wie zegt hen dat ze dit mooi moeten vinden? Dat hertengewei van die ene prinses is
wel het ergste, daar wil je toch niet mee lopen als weldenkend mens.Ik snap het echt niet hoor.Ik vind trouwens dat
ze in de "hogere kringen" toch soms kleding kunnen kiezen dat ik
denk, tsjonge, jonge, jonge is dat nu "high society"?
De hoed van de moeder van de bruid stond naar mijn idee ook veel te schuin, had ze die recht gezet en wat meer naar beneden, had veel beter gestaan.http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=116810&imagenr=7&page=7
Maar ja, ieder zijn meug,smaken verschillen. Als iets in de mode is, trekt men het aan of zet men het op,ook al staat het soms als een tang op een varken :-))
Geplaatst door: ® Brend@
Datum: 03.05.2011 15:12
Ja je moet wat om op te vallen he. ;-)
Jemig wat zijn die meiden lelijk zo, en dan die oogschaduw erbij.
Datum: 03.05.2011 15:16
Als je op straat loopt en je komt er zo een tegen, dan zou je er bang van worden;)
Geplaatst door: ® Irene 1
Datum: 03.05.2011 16:17
Die van de moeder van de bruid vind ik wel leuk, het detail zit juist onder de rand van de hoed. Fris koppie heeft die vrouw. Gewoon leuk.
Haar dochter had ik als bruid iets spontaner verwacht. Mooie vrouw, maar ze sprankelde niet, en dat op haar trouwdag. Nee, dan "onze" Max ;-)
Gelukkig schrik ik niet zo vlug op straat.
Ik was stiekem wel benieuwd naar het aantal cosmetische ingrepen: opgeblazen lippen, ingespoten rimpels, opgehesen boezems etc.
Geplaatst door: ® connie
Datum: 03.05.2011 21:21
Datum: 04.05.2011 01:51
Inderdaad Connie, die is heel leuk.Niet zo gek hoor, zo'n muziekje in de kerk, dat is bij ons in de kerk al heel gewoon!
Brenda ik ben het helemaal met je eens, haha
Ze doen er inderdaad heel veel voor om op te vallen.
Datum: 06.05.2011 01:22
Meimaand is fietsmaand!
In mei wordt het fietsen in Nederland extra gepromoot,14 mei is de landelijke fiets- en molendag. Voor recreatieve fietsers worden steeds vaker speciale arrangementen uitgezet.
Meer informatie: www.oetintwente.nl
Op 14 en 15 mei is een 19 km lange fietstocht uitgezet in het kader van de kunstroute Losser-Overdinkel.
www.kunstroutelosseroverdinkel.nl
In mei en juni zijn er tal van fietsarrangementen en tochten in Ootmarsum en Dinkelland.
www.vvvootmarsum.nl
Wie zelf een tocht wil uitzetten kan terecht op vele website, zoals www.fietspad.nl
www.fietsen.123.nl
www.landelijkefietsroutes.nl
www.rustpunt.nu
www.knooppuntkaarten.nl
www.ontrack.nl
www.lekkerweg.nl/nl/actueel/fietsmaand
Geplaatst door: javi/rivi
Datum: 06.05.2011 22:32
De auto staat staat startklaar.Nog een paar uurtjes slapen en we vertrekken weer naar Le lavandou.
We wensen iedereen veel mooi weer en een goede vakantie toe.
Doei!
Datum: 06.05.2011 23:29
Prettige vakantie,geniet ervan!
Hier kunt u per maand zien wat er voor leuks te doen is in de Franse regio's.
http://nl.franceguide.com/Evenementen/De-grote-jaarlijkse-evenementen.html?nodeID=406&EditoID=223458
Geplaatst door: ® connie
Datum: 06.05.2011 23:50
geniet ervan....
Datum: 07.05.2011 07:42
javirivi veel plezier.
Datum: 07.05.2011 17:33
Lees ik net de burgerlijke stand. Worden nog steeds veel kinderen geboren met een aparte naam. Maar ook een Gerrieanne. Die naam komt toch nauwelijks meer voor ;)