Geplaatst door: Ri@
Datum: 07.05.2011 19:55
Vandaag een goede reis gehad. Veel vakantieverkeer, zowel heen (coupe-gris) als terug (gezinnen), met mooi weer.
Om kwart voor 7 aangekomen in het B&Bhotel in Besancon. Hadden een chambre-non-fumeur geboekt, kregen we een kamer voor handicapé. De hoogte van het code-blok is berekend op een rolstoel, dus wij liggen er bijna op de knieën voor !
Nu voor de eerste keer de laptop uittesten en dat lukt.
Morgen door naar Brignoles en maandag de caravan uit de stalling halen.
Wat voelen we ons weer rijk: gezond ën samen op pad . . .
Groetjes van ons, doei !
Geplaatst door: InekeH
Datum: 07.05.2011 20:07
Ria en Jan, geniet ervan. Het is jullie van harte gegund. Goede en voorspoedige reis verder en fijne tijd in le Lavandou (ik heb nog steeds heimwee) En leuk dat jullie ons op de hoogte houden van het wel en wee.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 08.05.2011 00:07
Ria, wat leuk dat je ons even bijpraat hier.Je mag je inderdaad gelukkig prijzen en dankbaar zijn dat jullie hiervan kunnen genieten.:-) Ik ga nu direct even kijken waar Brignoles ook al weer ligt, dus je zorgt ook nog indirect voor geografische kennis hier ;-))
Vind het wel grappig dat jullie een kamer handicapé kregen, kan me ongeveer voorstellen hoe jullie erbij zitten, haha, nou ja
als het daar dan ook niet stinkt naar rook, is het helemaal goed toch?Hou je ons ook nog op de hoogte van het weer?
Het blijkt nl.dat Nederland op dit moment de warmste temperatuur van Europa heeft. Vreemd eigenlijk.
Datum: 08.05.2011 00:24
Leuk VVV gebouw hebben ze in Le Lavandou:
www.panoramio.com/photo/15918542
Intussen Brigoles gevonden, ben weer helemaal op de hoogte.:-)
Daar is zeker de gardiennage! Handig. Geen "gesleep" meer.
Datum: 11.05.2011 00:06