Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 06.03.2008 17:32
Wat een goeie Tineke!
Geplaatst door: gerrit
Datum: 06.03.2008 18:50
Appeltaart, appeltaart?
Dan nu in sneltreinvaart
Opgeven voor het kampeerweekend
Dat wordt weer verzamelen in een grote partytent.
Echt een amerikaans festijn
Zorg dat je er allemaal bij kunt zijn!!
Geplaatst door: lili@n
Datum: 06.03.2008 23:30
Wat fijn dat jullie me toch een beetje gemist hebben :-))
Sommigen misschien wel als kiespijn, maar ja je kunt niet alles hebben,
ik ben snipverkouden en hoesten en ik had even geen zin wat te schrijven en zoals Tineke het al verwoordde het "mammoeten" ging en gaat gewoon door!
Wat het gedicht betreft dat ik naar Annechie stuurde, zo is het mij inderdaad vergaan toen ik voor 't eerst dit forum ontdekte.
Het werd dagelijks nachtwerk en was urenlang op het internet aan het rondneuzen op de campings in Frankrijk. Ik heb daardoor ook heel wat
"ballast" opgelopen zodat mijn zoon diverse keren "het Troyaanse paard"
moest verwijderen.Kennelijk zijn diverse websites niet goed beveiligd
tegen lieden die de boel verzieken.
Ook uren lang gekletst op de chatbox.Eerst was het een soort verslaving
gelukkig ging die langzaam weer vanzelf over. Was dat ook maar bij andere verslavingen zo........:-))Maar wel hele leuke en lieve mensen ontmoet!
En inderdaad Annechie had het bij het rechte eind, een beetje forummoe
en geen inspiration.
Ben nog druk op mijn manier met allerlei dingen in het nieuwe huis en
elke dag is er wel weer wat anders.
Gisteren heb ik een stel foto's opgehangen in een soort "collagestijl"
je hebt die foto's in mooie lijsten en sommige wil je niet ergens
weg stoppen in een kast, maar ook weer niet in de woonkamer, waar ga je er dan mee naar toe?
Ik heb één hele muur van de slaapkamer er mee "behangen".Niet te hoog
maar zo op oog hoogte als je in bed ligt.En we liggen hoog tegenwoordig
hoor met die nieuwe seniorenbedden, tsjonge, moeders kan niet meer bij de grond met de voetjes,maar zo'n electrische verstelbare bodem is
toch wel ideaal,vooral als je 's morgens roomservice krijgt!
Lekker steuntje in de rug,kopje thee, beschuitje, wie doet je wat :-)
Nou het lijkt me dat ik al weer te veel gekletst heb.
Gerrit wanneer is het kampeerweekend ook al weer?
Datum: 07.03.2008 00:18
Kampeerweekend: 6, 7 en 8 juni
Datum: 07.03.2008 19:30
Hoe, wat, waar.. is er al meer over bekend?
Datum: 07.03.2008 19:41
Nog niet meer bekend. Maar ieder jaar is het kampeerweekend het 2e weekend van juni. Later meer nieuws.
Geplaatst door: frank
Datum: 07.03.2008 21:30
Ik heb nou al aardig websites van campings langs zien komen op deze site, maar de navolgende had ik nog niet eerder meegemaakt:
http://www.camping-frankrijk.nl/campinginformatie.asp?CampingID=884476
Op de een of ander manier voel ik me niet erg welkom, geloof ik.
Geplaatst door: ® visje
Datum: 08.03.2008 00:54
In 1e instantie snapte ik niet wat je bedoelde Frank. Geen probleem als er geen meningen bekend zijn toch? Maar bij verder doorklikken denk ik dat je het warme welkom bedoelt als je de website opent :-)
Lilian, kun je alles weer terug vinden in je nieuwe huis? Ik kan me herinneren dat ik iets kwijt was wat ik pas bij een volgende verhuizing weer terug vond. En toch blijf ik verhuizen leuk vinden.
Geplaatst door: marrie
Datum: 08.03.2008 00:57
Haha Frank, als de camping ook zo goed bewaakt wordt als hun website, zit je er in ieder geval veilig ;-)
Geplaatst door: InekeH
Datum: 08.03.2008 22:24
Ik vrees dat het bij Rivi niet zo vlot verlopen is als ze gehoopt had. Hopelijk duurt het niet zo lang als bij Lilian.
Hier gaat het langzaam de goede kant op. Ik moet nog wel hulp aan anderen vragen bij dingen die ik nog niet mag/kan, maar gelukkig is dat allemaal tijdelijk. Want ik wil het zo graag allemaal weer zelf doen.
Verder word ik zo nu en dan verrast met bloemen en kaartjes van diverse mensen en dat is echt erg leuk!
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 08.03.2008 22:41
He hallo InekeH. Leuk dat je ff weer komt babbelen. Tja dat je alles zelf weer wilt doen is normaal. Maar dat komt wel weer. Geduld hebben is heel belangrijk na een operatie.Maar ik weet, uit eigen ervaring, dat het soms moeilijk is.
Sterkte en tot een volgende babbel.
Datum: 09.03.2008 17:52
Rivi, kun je al weer on-line?? Of geet t nig zo good met t spulleke?
Geplaatst door: Rivi
Datum: 09.03.2008 20:22
Goedenavond allemaal !
Jullie snappen het al . . . . .
'k Zit nu achter de pc van m'n kleindochters !!!!
Geen telefoon - geen internet - 't is niet te geloven - gelukkig nog een mobieltje !!
KPN - KPN - KPN
Volgens brief van KPN zouden we 4 maart "verhuisd" worden, maar toen ik 5 maart belde was het antwoord: "mevrouw dat wordt morgen de 6e of anders een dag later" De 7e, s middags "hij staat gepland voor vanavond 23.59 u" (dus nog net vóór de 8e). Helaas, dromen zijn bedrog, ; k had het kunnen weten . . . . .
Nu wil er de 18e al een storingsmonteur langs komen, service hè ?
We denken dat de tijd rijp is om over te stappen !
GROETJES VAN ONS .................
Geplaatst door: connie
Datum: 09.03.2008 20:32
Rivi,
ik wens je alle sterkte toe;-))
Eens zal de dag komen,vraag maar aan Lilian.
gr.connie.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 09.03.2008 21:51
Rivi, 't is schandelig zoals KPN hier mee omgaat. De 18e "al". Maar je praat over overstappen: ik ben bang dat andere providers niet veel beter zijn. In ieder geval veel succes met deze ellende.
Geplaatst door: Henri
Datum: 09.03.2008 22:32
Ga in ieder geval niet naar vodafone , hebben ruim 6 weken gewacht , zolang kon het duren , herhaaldelijk gebeld hierover en na 6,5 week kreeg ik te horen dat ze ons niet hadden ingeschreven konden we alsnog doen en dan kon het weer 6 weken duren voor we aansluiting hadden. Niet dus . Naar kpn en binnen 2 weken was de boel geregeld . Zo kan het ook
Datum: 09.03.2008 22:54
Rivi, wat een vervelend gedoe. Kun je nagaan wat het is als je geen internet en telefoon hebt.Men kan niet meer zonder.
Ik hoop dat het gauw in orde komt. De 18e, achja dan is het met Pasen voor elkaar;)
Datum: 10.03.2008 06:19
Tsjongejongejonge, de 18e... Volgens mij hebben ze teveel klanten bij de KPN, kunnen ze het niet aan of zo.. Nou, dat gaat dan vanzelf wel over als ze zo handelen..
Datum: 10.03.2008 21:32
Brrr, zit ik ff rustig, begint het buiten te joelen, niet normaal meer. Sirene's loeien constant door. Het was kwart voor 7 vanavond. Ik loop naar buiten, achter mijn huis om er achter te komen waar het op aangaat. Richting woonboulevard, ziekenhuis. Dat ligt t.o. elkaar. Ik denk eerst dat er een groot ongeluk is gebeurd. Maar ik lees later dat er forse rookontwikkeling in het ziekenhuis was.
Werkelijk waar ruim 3 kwartier constant gejoel van sirene's. Brrr.
Maar zoals nu blijkt lijkt het mee te vallen.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 12.03.2008 00:09
Klopt Cimeroni, het ging eraf, ik heb het ook gehoord.
Ben nog al veel in A. vandaar.Gelukkig is het goed afgelopen.
Nu straks de lente weer begint en het seizoen van fietsen,wandelen
e.d. heb ik hier nog een paar aardige sites:
http://www.fietsroutestwente.nl/index3.html
http://www.oetintwente.nl/boekje.html
http://www.fietspad.nl/Fietsroutes/Overijssel/
Overigens is het hier na biester weer.