Geplaatst door: visje
Datum: 17.03.2008 11:22
Ja ik zie het al voor me! :-)
Als ik alleen zou komen zou ik met een tentje komen en niet met de caravan. Met iemand meerijden uit de buurt een optie of alleen een middag op bezoek zoals er meer doen?
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 17.03.2008 13:48
Alleen komen is geen optie. En een bezoekje ook niet helaas.
Geplaatst door: ® Jan van I
Datum: 17.03.2008 16:38
Geplaatst door: frank
Datum: 17.03.2008 20:13
Kijk eens aan:
http://www.il-ireland.com/il/qofl2008/
Knnelijk wisten wij dat hier met zijn allen al:-) Na pensionering toch maar verhuizen dan?
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 18.03.2008 12:15
Vandaag de 18-de, was dat niet de dag dat Javi en Rivi eindelijk de monteur voor hun internetverbinding kregen? Zal mij benieuwen..
'T wordt tijd, ik begin ze te missen.. Ze zullen hun verhuizing inmiddels wel achter de rug hebben, tijd om bij te praten dus..
Geplaatst door: bonasera
Datum: 18.03.2008 15:31
Ik weet niet of ik deze site al eerder gepost heb?
Maar het is leuk eens te lezen wat Belgen die in Nederland wonen of werken over Nederland denken.
Heb me al kostelijk vermaakt. Ondertussen na enkele jaren op dit forum aanwezig te zijn kan ik me sommige zaken al levendig voorstellen.
http://www.belgen.nl/belgen/in_nederland/409_de_ruyver.html
Datum: 18.03.2008 17:52
Prachtig, bona!!
Ik heb meerdere boeken boeken gelezen over Nederland geschreven door buitenlanders. Kostelijke lectuur af en toe.
Onze vergadercultuur, onze lunchcultuur, onze af en toe wel erg assertieve houding etc.
Een ding wat me erg bijgebleven is was geschreven door een Portugees.
Hij gaat op "theevisite" bij Nederlanders en tegen etenstijd gaan ze (WIJ DUS) zich ongemakkelijk gedragen. Hij werd bij wijze van spreken bijna de deur uitgekeken.
Ik herkende mezelf eigenlijk niet in want bij ons is/was het altijd een zoete inval.
Datum: 18.03.2008 17:57
Skusjesilen en de Sneekweek ken ik maar van de strontrace had ik nog nooit gehoord.
http://www.strontrace.nl/
Kwam ik tegen in het boek: 1000 plekken die je ECHT gezien moet hebben.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 18.03.2008 20:33
JIPPY !!!!!!!!!!!!!!!!! nu eerst lezen !!!!!!!!!!!!!!!
Datum: 18.03.2008 20:36
He, Rivi welkom terug. Fijn dat je weer online bent. Is alles redelijk verlopen??
Geplaatst door: InekeH
Datum: 18.03.2008 20:56
Hey Rivi en Javi, fijn dat jullie er weer zijn. Het was zeker wel afzien zo zonder internet en CF
Hoe is de verhuizing verder verlopen?
Geplaatst door: ® visje
Datum: 18.03.2008 20:59
Ja Rivi! Dus toch echt goedgekomen op de 18e.
Heb je nog wat in te halen!
Datum: 18.03.2008 21:21
Warempel, dankzij een "achterdeurtje" zijn we sinds vanmiddag weer online.
De monteurs, die vandaag InternetPlusBellen zouden aansluiten, kwamen er n.l. achter dat er in de kabelkast geen aansluiting voor ons aanwezig was. Die klus moest door andere monteurs gedaan worden en zou nog één of twee dagen duren. Daar hoefden we gelukkig niet op te wachten, dankzij . . . . juist . . . . !!
Och, boos worden helpt niet, het maakt je eerder verdrietig en het verbaast je.
Het is wel fijn te lezen, dat jullie zo af en toe aan ons hebben gedacht !
Ondertussen zijn we al een heel eing op weg met het "klussen" en sinds zaterdag slapen we in ons nieuwe huis !
Omdat alles gelijksvloers is, hebben we eigenlijk al een beetje een vakantie-idee. Zelfs op zonnige momenten, lekker beschut in de patio een bakkie koffie drinken. Wat een luxe en wat is rijkdom !
Op digitaal gebied loop ik natuurlijk 2 weken achter, maar we zijn er weer en doen weer méé !
Geplaatst door: connie
Datum: 18.03.2008 21:23
Welkom terug Rivi,
Connie
Geplaatst door: gerrit
Datum: 18.03.2008 21:26
Hé Ria en Jan welkom terug, hulde aan de KPN? En natuurlijk van harte gefeliciteerd met jullie nieuwe woning. Alles uitgepakt en op de plaats?
Datum: 19.03.2008 06:23
Johoooo... eidelijk.. 't werd tied nietwaar? Heel veel fijne jaren toegewenst in jullie nieuwe huis!
Datum: 19.03.2008 23:20
Hahaha, Gerrit, grapjas - Hulde ??
Geplaatst door: frank
Datum: 20.03.2008 22:12
Kwam nog een leuk uitje tegen vanaf 5 april:
http://www.orchideeenhoeve.nl/asp/default.asp?language=1
Zag vandaag toch nog wel her en der wat caravans over de snelweg schuiven, van mijn kant bewondering en respect. Worden wel heel erg trieste dagen zo te zien.
Datum: 20.03.2008 22:58
Bonasera, alvast Gefeliciteerd met je verjaardag, morgen. Een fijne dag gewenst.
Datum: 21.03.2008 06:38
Bona jarig? Man.. bij deze, Van Harte Gefeliciteerd!!
Een hele fijne dag en nog heel veel voorspoedige jaren toegewenst...