Geplaatst door: Bonasera
Datum: 30.03.2008 14:31
Geplaatst door: javi
Datum: 30.03.2008 14:56
Mooie site Bonasera!
Staat inmiddels bij mijn favorieten.
Groet
Javi
Geplaatst door: ThoVer
Datum: 30.03.2008 16:14
Bedankt Javi! (aangezien het mijn site is zie ik je berichtje als een een compliment :-)
Voor diegenen die de precieze routes van de verschillende etappes zoeken, heb ik nu ook een artikeltje op m'n blog gezet waarin ik de details van de eerste (tot nu toe 10, maar zodra de verdere gegevens beschikbaar komen maak ik het uiteraard verder af!) etappes geef en ook het parcours van de Tour de France 2008 in Google Earth! Voorzover ik het weet ben ik de enige die het volledige parcours in Google Earth heeft staan en hiermee kun je dus de precieze route bekijken en zelfs virtueel over het parcours vliegen :-).
Dit artikeltje met de Tour de France 2008 in Google Earth is te vinden op http://paris.thover.com/story.php?ID=106&l=nl
Groeten,
Thomas
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 30.03.2008 21:53
Als je in het weekend jarig bent, kun je die dagen ook visite verwachten. Nou dat heb ik dus geweten. Maar goed, het weekend is bijna voorbij en al de visite is weg. Hoewel... vrijdag 4 ik het nog met de buurvrouwen. Goed gebruik hier. Dat zijn er dan ook weer 10.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 01.04.2008 19:11
Nou, april doet z'n naam al eer aan; Hij doet wat hij wil !
Vanmorgen lekker het zonnetje, vanmiddag rééégen en nu zowaar háágel !
Zo verlang je steeds meer naar dat zonnige zuiden . . . . . ons geduld wordt wel op de proef gesteld . . . . .
Geplaatst door: lili@n
Datum: 02.04.2008 00:50
Anders de mijne wel, wat een weer. Je wordt er zoooo vervelend van.
Gisteren was het hier lekker weer en al wat zoelig in de lucht, dan denk je,ja daar is De Lente!
Totdat het vanmiddag weer goot. Brr.En ik wil in de tuin,de appel-boompjes planten en de andere planten, ze staan te verpieteren.
Tsjonge vanavond toch liggen te klo........met Hyves,dat is niet moeilijk voor de kenners, maar als je toch als "moeders" daar voor 't eerst aan het rondklikken bent......Ik weet niet of ik daar wel veel gebruik van ga maken. Ik vind het hier nog steeds 'cosy' en niet zo "ingewikkeld".
Datum: 02.04.2008 11:10
Het weer is nat en koud, met zo nu en dan een zonnestraaltje.
Ik zit thuis te proesten en te kuchen :(
Oh laat de zon toch schijnen, laat het warmer worden. Dan ben ik mischien een keer uitgekucht.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 02.04.2008 12:22
Deerns, deerns, wat klaag'n toch.. hoelange duur't dan mopper ieleu weer dat't zo stuf, dat't zo dreuge is.. en zo heete..
Och Lilian, je moet maar zo denken, toen de 'kenners' nog 'beginners' waren hebben zij het net zo moeilijk gehad... ik ook dus..'-)) Ineens gaat dan het lampje branden en zie je het geheel in een ander licht.. wanhoop niet..'-))
Geplaatst door: frank
Datum: 02.04.2008 21:13
Hier een overzicht van 1 april grappen, ook van gisteren:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Historische_1_aprilgrappen
Hier in de regio had de politie er ook eentje: Ze zouden Jermey clarkson in Nieuwegein in een Bugatti met lasergun hebben vastgelegd, met een snelheid van zo'n 500 km/u. Tja ook smaken in humor verschillen, zullen we maar zeggen.
Overigens wordt het gebruik voor het eerst gemeld in een franse bron:
http://nl.wikipedia.org/wiki/1_aprilgrap
Geplaatst door: ® yeoman
Datum: 02.04.2008 21:20
Now annechie, ie zull'n mi'j niet gauw heur'n klaag'n over dreugte.
De keutels mag'n mi'j wel as stof uut de kont koem....;-))
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 02.04.2008 23:08
Sjongejonge... ik wisse wal da'j n'n dreug'n waar'n, maar det't zo arg was.. dat ha'k nog neet in de gaat'n..'-))
Datum: 03.04.2008 00:33
Leuke programma's bekijken?
Ga hier naar toe:
http://www.kanalenkiezer.nl/
Geplaatst door: lili@n
Datum: 03.04.2008 15:24
Nóg meer kanalen Jan? We houden geen tijd meer over. Hoe moet dat dan met het fietsen? :)
Datum: 03.04.2008 16:55
Leuk Jan, die site. Maar om op de vraag van Lilli@n terug te komen. Gewoon niet kijken :)
Datum: 03.04.2008 17:51
Frank,
Over april grappen gesproken, ik las op een wielersite dat men een 1 april grap in Belgie een aprilvis noemt.
Vroeg een ander wat is dan de voorganger van de 1 aprilvis,antwoordt "De meikever"
Joost Posthuma heeft net de 3 daagse van de Panne/Koksijde gewonnen.
Goed he van die Hengeloer!
Datum: 03.04.2008 19:40
Joa, die tukkers kunt wa racen :)
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 04.04.2008 13:51
Kom maor bie de nacht van Hengelo dan is ons Joost er ook bie
Geplaatst door: Rivi
Datum: 04.04.2008 17:45
Cimeroni,
Hoe'st, hèj de bool en advecoat a kloar stoan veur de noabervrouwn ?
Gezelligen aomd toe-ewèènst !
Datum: 04.04.2008 17:56
Joa, de taart is kloar, de advocaat met slagroom en de bowl steet ok kloar. Dan kan t feest beginnen. Ik zit a met mien beste kleed an.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 04.04.2008 18:21
Bie ons is een vretborrel bowl,bie jullie is advocaat een vretborrel?