Geplaatst door: kees
Datum: 30.11.2007 01:52
... kan niet slapen ...
Geplaatst door: InekeH
Datum: 30.11.2007 10:24
Lilian, ook namens mij nog van harte gefeliciteerd.
Annechie, doe het rustig aan een laat je lekker verwennen.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 30.11.2007 10:26
Lilli@n, Hartelijk Gefeliciteerd.
Annechie, laat je maar lekker verwennen.
Geplaatst door: frank
Datum: 30.11.2007 19:58
@lili@n,
Van Harte!
Niet gezond hoor, om je een dag later gelijk zo druk te maken over hanen en kerkklokken:-)
Alleen maar geplaatst omdat beide uitspraken zo haaks op elkaar staan en dat boeit mij dan weer wel, de inhoud bepaald niet.
Datum: 01.12.2007 22:33
Hanen en kerkklokken. Waar hebben we 't over? Ik woon naast een kerk. Al bijna 33 jaar. Ik moet zeggen, de meeste tijd hoor ik de klokken helemaal niet luiden.
Zal wel een soort van gewenning zijn.
Geplaatst door: javi
Datum: 01.12.2007 22:56
Datum: 01.12.2007 22:57
Datum: 02.12.2007 00:00
Datum: 02.12.2007 17:25
Leuk javi. Ik kijk niet zo veel op you tube.
Geplaatst door: bonasera
Datum: 02.12.2007 20:07
Eentje voor lili@n die twijfelt of het wel de mijne zijn :)
Er was eens een lili@n
Zou ze zijn een commedian
Al zou ik het niet zweren
Ik denk toch dat ze kan acteren
Ze verjaarde en al ben ik dat vergeten
Hier komen ze mijn luide kreten
Hip hip hoera
En nu maar vlug naar de C&A
kies daar de mooiste kleren
Om terug hier te flaneren
En ons te verblijden
Met je verhalen uit oude tijden
Nogmaals gefeliciteerd
En je bent geweldigd gewaardeerd
bonasera
Datum: 02.12.2007 20:41
Aangezien wij in het verleden een paar keer bij Vacansoleil hebben geboekt krijgen we ieder jaar rond deze tijd weer een gids. Ding is bijna net zo dik als de gouden gids maar kennelijk kost het niks en verstrekken ze die gratis in de hoop dat…
Na enig uitpluizen kan ik toch wel een paar interessante feiten melden:
- Het aantal campings in Frankrijk is iets afgenomen.
- Er vindt een verschuiving plaats naar meer campings in midden- en oost-Europa.
- Prijspeil in Frankrijk ligt nagenoeg gelijk met vorig jaar.
- Zit een hele leuke nieuwe tussen in Frankrijk: Eclaron.
- Twee fijne campings in Fankrijk zijn afgevoerd: Quinson en Pontorson.
Maar ja, wat nu te concluderen?
- Zou ik de conclusie mogen trekken dat Frankrijk toch wat minder populair wordt? Dat we mogen verwachten dat het iets rustiger wordt?
- Of mag ik de conclusie trekken dat Vacansoleil er niets van snapt? De overheerlijke camping (zie mijn mening) in Quinson die ze vorig jaar nog in hun programma hadden is geschrapt. Ook Pontorson in Normandie wat ook een fijne was toen wij er ooit waren is geschrapt.
- Of is Vacansoleil niet meer op zoek naar “franse campings” en campings waarvan de eigenaren zich volgens mij ook niet al te druk maken om Vacansoleil. In Quinson werd ons dat vrij snel duidelijk, er was respect voor de gasten, maar niet voor Vacansoleil. Of misschien is het nog wel gekker en hebben beide campings Vacansoleil de deur gewezen? Zou me eigenlijk niet verbazen.
PS: volgens mijn vrouw trek ik allemaal verkeerde conclusies, haar reactie: “Wij behoren niet tot de doelgroep van Vacansoleil, maak je niet zo druk”. Ze zal wel weer gelijk hebben:-(
Geplaatst door: bonasera
Datum: 02.12.2007 22:35
Kamperen in Frankrijk is voor mij nog altijd,naar Frankrijk reizen en nieuwe zaken,streken,verhalen,geschiedenis,sfeer,natuur enz ontdekken.
Vakantie om het mooie weer (zeer belangrijk) is meegenomen maar is het hoofddoel niet.Al die groeperingen die Frank ten tafel brengt zijn alleen belust op campings met hoog rendemend.
We komen in een tijd dat 2 verdieners of een drukke alleenverdiener zijn vakantie alleen ziet als onthaasting waarin begrepen is.
1 Geen last van de kinderen(animatie)
2 mooi weer
3 Alles kortbij(winkels,restaurant,dorpje, etc.)
4 Dus m.a.w luilekkerland
5 Sport doen ze thuis met de collega's fitness cantrum ieder apart want er moet gezorg worden voor de kinderen.
6 Thuis komen en komen aandraven weerom tegen de collega's wat een prachtige vakantie ze hehad hebben.
Als iemand dan per toeval vraagt heb je dit gaan bezoeken,dan zeggen ze "jawel mooi hè" ,nemen vlug de benen met een excuus,gaan vlug op internet de gegevens gaan opzoeken om in de volgende vergadering hun kennis ten toon te spreiden.
Dit is de toekomst,want ik heb de laatste 2 jaar campings aangedaan met beroemde geschiedkundige stadjes,waarvan de campings
in het hoogseizoen practisch verlaten waren.
En waar je als toerist in een restaurantje in zulke stadjes of dorpjes nog als koning behandeld wordt.
Sommigen weten niet wat ze missen in Frankrijk.
pffffffffff ben weer ouderwets hoor . sorry
Bonasera
Geplaatst door: ® yeoman
Datum: 02.12.2007 22:51
Nee hoor Bona...je bent gewoon jezelf....en dá's goed....gewoon jezelf blijven. 't is goed dat je er bent.....
Geplaatst door: Rivi
Datum: 03.12.2007 00:01
Zou Sint dit jaar alle wensen vervullen ??
www.ofjeworstlust.com/kelvin_verlanglijst.html
Geplaatst door: rivi
Datum: 03.12.2007 00:05
Datum: 03.12.2007 00:37
Frank, Duitsland staat nu op nummer 1 als favoriete vakantieland.
Bonasera, ben het volkomen met je eens. En blijf vooral jezelf.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 04.12.2007 00:40
Bona, ik was aangenaam verrast een gedicht ter ere van mij hier te vinden en te lezen! Het spijt me dat ik onlangs aan je dichtkunst getwijfeld heb. :-)Het is een speciale dichtvorm die je hebt!!
Alleen jij kunt dat, blijkt nu!
Rivi,ik denk dat de schrijver van het verlanglijstje,een heeeeeel
groooooooot verrassingspakket krijgt van Sinterklaas!!
Frank, ik heb een prachtige fotopresentatie over katten ontvangen.
Die wil ik jou eigenlijk niet onthouden.Weet alleen niet hoe ik dat
hier moet vermelden.
Datum: 04.12.2007 19:37
@Lili@n,
Presentaties van katten doen wij af en toe nog wel eens in levende lijve op de kattenbeurs in de veemarkthallen hier. Levensgevaarlijk, als je niet oppast zou je er zo een paar mee naar huis nemen:-)
Weet niet of foto's daar tegenop kunnen, wel hartverwarmend dat je aan me denkt.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 04.12.2007 21:23
Prettige Sinterklaasavond allemaal!
Datum: 04.12.2007 22:59
Iedereen een fijne sinterklaasviering morgen.