Geplaatst door: cimeroni
Datum: 04.04.2008 18:42
Biej ons is advocaat nen vretborrel. En bie ons is bowl een schaal met diverse vruchten, liefst uit eigen moestuin, die met een scheut witte wijn wordt opgediend.Het lekkerst als de vruchten 's morgens met de wijn in de schaal worden gedaan. Op het laatst doe ik er dan nog banaan bij.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 04.04.2008 21:39
Zunde da'k gin buurvrouwe van oe binne Cimeroni...
Datum: 04.04.2008 23:00
Het was gezellig. En woarempel, ze hept genne druppel oaverloaten. Alles is kats op. Ik had 4 ltr bowl en 2 fleske advocaat. En natuurlijk de gebroekelijke slagroooooom. Vrouw, vrouw, vrouw wat nen vrouwleu. :)
Geplaatst door: lili@n
Datum: 05.04.2008 00:58
Wödt toch tied Cimeroni dat wie ok bie oe 'n vretborrel gaot ophaal'n,
het lik mie wa 'n merakels gezellug spul doar bie oe!
En oawer vretborrels esprökk'n, bie mie'n veurmaligen buur'n an de oawerkante doar heb ze lekkere vretborrels te koop, um oew vingers bie
of te likk'n.
Um oawer dee aandere lekkere ding'n nog meer nig te sprekk'n,dee ze doar al verkoopt.!
Zeg Jan woar zit ie toch de laatste tied? Ik heb al lang niks meer van oe heurt.
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 05.04.2008 11:00
Morgen hoogdag in de Vlaamse Ardennen.
Onze Ronde van Vlaanderen ,die ik maar dit jaar gezellig voor Tv zal volgen.
Ze geven triestig weer in het vooruitzicht en uren vooraf een helling zoeken om de renners te bewonderen, zie ik niet meer zitten.
Apropos Ik heb gestemd op Leif Hoste ,misschien is die koersfiets straks van mij!!!!;-) ... (°_°) zie je me al rijden op een fiets van 2500 euro hihihihih.
http://www.rvv.be/nl/
Datum: 05.04.2008 13:36
Tja Bonasera, aan de ene kant hoop ik dat je de fiets wint. Maar aan de andere kant, fietsen met je kleinkind is natuurlijk top. En die kan daar niet achter-voorop. Of je moet daar je eigen fiets voor aanhouden, kan ook natuurlijk.
Geplaatst door: javi
Datum: 05.04.2008 19:28
Bonnasera:Net gelezen:
De Ronde van Vlaanderen is als een waterstofbom die explodeert. Althans dat vindt wielerexpert, sportjournalist en directeur van het Centrum Ronde van Vlaanderen, Rik van Walleghem. ‘Die dag staat het halve land in rep en roer en geldt er maar één ding: wielrennen.’
Vlaanderens Mooiste is niet zomaar een wielerronde, het hele land leeft er naar toe. ‘Zoals Nederlanders feesten op Koninginnedag, zo vieren wij de Ronde van Vlaanderen. Het is echt een volksfeest.’ Van Walleghem die sinds 1980 elk jaar de wielerklassieker heeft bezocht, vertelt dat er die dag niets anders bestaat als wielrennen. ‘Het voelt alsof je van je eigen planeet afstapt en te recht komt in een doldwaze wereld waar alleen maar mensen op fietsen zitten.’
Datum: 06.04.2008 10:08
Het is hier prachtig, zonnig weer. Dat was het gisteren ook. Terwijl er sneeuw voorspeld is.En ik ben toch echt in Almelo.Ik ga straks maar buiten koffie drinken.Lekker in de zon genieten vd tuin en de vrolijke vogeltjes.
Datum: 06.04.2008 12:07
Cimeroni,
Net 40 km gefietst op de mountenbike.In de bosser bij Hattem en Heerde
Geen spat regen maar wel een paar vlokken sneeuw en de rest alleen maar zon.
Kreeg net een telefoontje dat het aan de anderere kant van Zwolle sneeuwde.
Veel plezier met de RVV.
Geplaatst door: Bonasera
Datum: 06.04.2008 12:23
Datum: 06.04.2008 12:47
Jammer, het hagelt daar.
Datum: 06.04.2008 20:47
Jammer Bonasera geen nieuwe fiets:(
Datum: 08.04.2008 15:45
Annechie en Lilli@n, inderdaad jammer dat wie gin noabers bint.
Moar aw mekaa nig kent kan ok wa good ween.
En het is inderdaad altied heel gezllig bie mie. Ik ben dan ok nen geboren Boeskeulke en hoal onmeunig van feest4en. En zonder starke draank kan ik ok heel gezellig ween.
Datum: 09.04.2008 00:12
Ie hebt helemoal geliek!
Datum: 09.04.2008 16:42
Ach, wel weet woar of wie mekaa nog nen keer teggen koomt :)
Lilli@n koomp nog wa eens in A. En ik kom geregeld in H.
Datum: 10.04.2008 00:05
Ik kom elke zundag in A. Elke 2e moandag van de moand in A.
A.s. zoaterdag mu'k d'r nog wèn en as ik al dee keer'n har op e telt
da'k ik in A. was wes dan ha'k nun heel'n hoop kun'n bespaor'n en ha'k d'r eigeluk better kön'n goan woo'n.
Is er nog nieuws van het wielergebeuren?
Datum: 10.04.2008 00:16
Lilian,wat woi wetten dan?
Datum: 10.04.2008 00:19
kan niet eens plat proaten laat stoan skrieven
Geplaatst door: ® cimeroni
Datum: 10.04.2008 10:05
Rivi, oj noe nig plat kunt proaten of skrieven, maakt nig oet.
Als we elkaar maar begijpen. En dat doot wie wa ;)
Geplaatst door: ® theo
Datum: 10.04.2008 10:28
Maokt ok allemaal niks oet ik schrief ok met een vriendin plat en kan ok nie plat schrieven en zie is een echte Hengeler weeeeeeeeent zoals mien vrouw maor ai mekaar maor begriept
Heb ok bie Vlaanderen Vakantieland keken en ik ben ok geen echte tukker(mien va en moe komen uut het westen ...arme leu!)