Geplaatst door: lili@n
Datum: 14.04.2008 02:11
Waar blijft Frank, als het over asperges gaat? Ik mis hem al een tijdje, waar zit je? Toch niet ziek?
Denk aan al die lekkere recepten van Connie met asperges! Mmmmmlekkerrr.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 14.04.2008 21:42
Nou dit topic zakt ook naar beneden. Waar is iedereen?? InekeH, Annechie hoe geet t met jullie?? Geet alles nog noar wens?
Geplaatst door: javi
Datum: 14.04.2008 22:39
Hoi Lilian,
Ja die Frank is spoorloos vanaf 11-04-2008 22.11 uur.
Toen washij nog bezig met dat fotospelletje.
Meestal reageert hij wel na een belangrijke wielerkoers zoals gisteren Paris-Roubaix. Maar hij hult zich nu in stilzwijgen.
Nieuw topic:Spoorloos
Datum: 15.04.2008 01:14
Cimeroni,de dames bint völ te drok met aandere ding'n.Hebt 'n heel'n dag völ an de kop. :-)Ik zal ze is roop'n misschien helpt dat.
Ze loat oons hier mooi in de stek.ANNECHIEEEEE en INEKEEEEE waor zit
jullie?
We dienen inderdaad wel een nieuw topic te beginnen om al de mensen
die hier ooit kwamen op te sporen :-))
Gisteren waren er veel monumenten te bekijken.Is er nog iemand ergens wezen kijken?
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 15.04.2008 09:15
Nee hoor.. ik ben er nog wel, lees ook elke dag stiekem even wat jullie te vertellen hebben. Ik heb alleen niet elke dag iets te melden en bovendien heeft mijn dochter me blij gemaakt met een fors project. Ze heeft me ruim tweehonderd foto's aangeleverd die eerst allemaal uitgezocht en bewerkt moeten worden en vervolgens moet er een videoclip met muziek van gemaakt worden. Veel werk, urenvretend, maar moooooi...
Datum: 15.04.2008 09:56
Goh,Annechie, dat is inderdaad een bult wark. En as t kloar is, komp t dan op you-tube??
Geplaatst door: InekeH
Datum: 15.04.2008 10:25
Natuurlijk ben ik er ook nog, maar ben inmiddels weer best veel op mijn werk. Dat gaat gelukkig allemaal goed.
Minder gaat het met mijn ouders (96 en bijna 93 jaar). Ben bezig om ze via een spoedprocedure in een verzorgingstehuis te krijgen en dan kom je de bureaucratie tegen... Gelukkig helpt de huisarts daar bij en lijkt er schot in de zaak te komen.
Is Frank echt "zomaar" weggebleven of is hij met vakantie?
Verder wilde ik gisteren mijn kater Karel voor het eerst naar buiten laten. En raad eens.... hij durft niet :-( Eén pootje over de drempel en hij rende weer naar binnen. Denk ik een stoere (inmiddels jeweetwel) kater te hebben die de buurt onveilig gaat maken, zit ie als een softie bij de deur naar buiten te gluren.
Geplaatst door: frank
Datum: 15.04.2008 19:58
Hallo hallo, hier ben ik!
Geen paniek, vooral Derk Bolt niet inschakelen. Stiekem op vakantie? Was het maar waar. Veel te druk, door de week door de voortdenderende economie en in het weekend door allerlei verplichtingen en wensen van moeders de vrouw.
Al 2 weken achter elkaar geen klassieker kunnen zien en nou schijn ik komende zondag ook nog naar de kampeerdagen te moeten:-(
Ah ja, met die asperges gaat het ook al niet goed, ben zelfs nog niet aan dat recept van de koolraapjes toegekomen.
Druk, druk, druk, dus weinig hier.
Datum: 15.04.2008 22:33
3 mei: Ronde van Overijssel.
Geplaatst door: javi
Datum: 15.04.2008 22:39
19 april Jeugd selectie wedstrijd Zwolle
20 april Amstel Gold Race Valkenburg
23 april Waalse Pijl
Als je geen kues kan maken(tijd) ben je wel erg druk Frank
Alleen 19 april zie ik en ben daar de materiaal contoleur.
Zondag vertrekken we naar Metz en dan door naar Le Lavendou
Datum: 15.04.2008 22:40
Javi en Rivi, alvast een fijne vakantie.
Geplaatst door: frank
Datum: 15.04.2008 23:07
Ach Javi,
Dat zijn zo van die periodes, komt allemaal wel weer goed.
Jij en Rivi een buitengewoon fijne vakanie toegewenst.
Datum: 16.04.2008 01:25
Jan en Ria wat zijn jullie toch bofk......enz.Maar ik gun het jullie van harte hoor!Jullie zijn toch wel op tijd terug voor jullie eigen party hè? Anders "moeten" we nog zonder jullie een rondedansje maken :-)Doe'j voorzichtig an? En goed oetkiek'n, dat bint allemaol van die kreet'n die mien oma vroager zei en ik begin d'r ok al met.
En hele fijne tijd gewenst en bespreek alvast een plaatsje voor mij
daarginds in Fr.:-)
Frank blij dat je even gereageerd hebt.We waren al bang dat er wat aan de hand was. Sterkte met al je werkzaamheden en geniet maar van dat weekend op de kampeerbeurs,dan kom je alvast in de stemming.
Datum: 16.04.2008 16:24
Volgende week heb ik een druk weekje:( Ik mag, samen met 4 anderen, proberen 600 kinderen een beetje de verkeersregels bij te brengen. Het zijn kinderen vd basisschool, groep 8.Die fietsen dan ong. 4 km. Kijken of ze zich aan de verkeersregels houden.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 16.04.2008 21:17
Jan en Ria, wat een heerlijk vooruitzicht. Hoelang gaan jullie?
Geniet ervan en heel en gezond weer terugkomen.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 16.04.2008 22:48
We gaan nu "maar" twee weken in een mobilhome in Le Lavandou om even wat bij te tanken. Dan hebben we in mei een "big-party" en zakken daarna weer voor een maandje af naar 't zuiden, maar dan wel met de caravan.
We hebben trouwens vanavond de caravan uit de stalling gehaald en brengen hem morgen naar de dealer voor een "technische" beurt. Er moeten zowaar al nieuwe banden op (3 jaar) ! Hij mag daar gelukkig blijven staan totdat we terug zijn.
Och ja, het leven van een vutter kán héééél mooi zijn, als je het allemaal maar weet te waarderen .-). Gezond en samen zijn betekent voor ons al rijkdom ! Dat heb ik geloof ik al wel . . . tig keer geroepen . . . . 't is gewoon önze "slogan"
Datum: 17.04.2008 22:38
Rivi, over caravanbanden gesproken. Wij kregen in 1 vakantie 2x een klapband.Met een tussenpoos van 3 dagen. Wel ff schrikken. Geen ongelukken gebeurt, gelukkig. Maar we hebben er nu Pirelli banden onder zitten.We hebben dan ook een Predom. En daar schijnen die banden onder te kunnen. Door aardige Peugeot dealer in Frankrijk er onder gezet.
Geplaatst door: Rivi
Datum: 17.04.2008 22:41
Onder onze Chateau komen nu ook wat brédere banden, hebben schijnbaar beter "draagvermogen" Vraag me niet naar details . . . .
Datum: 17.04.2008 22:57
Ik vraag niet naar details ;)
Geplaatst door: noglaatop
Datum: 18.04.2008 01:19