Geplaatst door: Rivi
Datum: 18.04.2008 15:02
Zóóóó "noglaatop" toch nog wel aardig wakker hoor !!!!
Bedankt :-)
Geplaatst door: bonasera
Datum: 18.04.2008 17:17
Leuk idee deze rommeltopic,geen tijd om elkaar in het haar te vliegen!!
ihhihihihihii ,echt om eens alles in het kort door te malen,velen hebben geen idee wat er dikwijls ingestoken wordt ,ahahahahahahah
In 3 woorden zeggen wat je in geen 100 woorden kunt uitleggen.
Geplaatst door: gerrit
Datum: 18.04.2008 17:20
Wat bedoel je?
Datum: 18.04.2008 17:22
Rivi en Javi, prettige vakantie en tot (bedankt)bij het feestgedruis.
Groeten L&G
Geplaatst door: bona
Datum: 18.04.2008 17:25
zie topic 4006 :-) (°-°)
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 18.04.2008 17:51
bona, wat bedoel je toch??
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 19.04.2008 00:43
Bona bedoelt waarschijnlijk het '3 woorden-topic'...
Geplaatst door: Javi
Datum: 19.04.2008 02:34
Straks jeugd selectie wedstrijden in Zwolle(wielrennen)
Op de Wijthemerplas in Zwolle. Hier rijden de jeugd van 8 tot 13 jaar om een ticket te bemachtigen om deel te mogen nemen aan de Nederlandse Kampioenschappen in Oldenzaal.De start is om 10.00 uur en duurt tot +/- 17.30 uur.
Echt een spektakel voor de liefhebbers.
Geplaatst door: ® Annechie
Datum: 19.04.2008 11:31
Javi... ko'j niet sloapen of zo... al zenuwachtig voor de vakantie soms..? Nachtbraker.. vanoavond maar vrog noar bedde..'-)))
Goede reis en völ plezier met oe beiden, good weerkomm'n!
Datum: 20.04.2008 21:34
Gisteren naar de keukenhof geweest. Meer mensen waren op het idee gekomen om daar naar toe te gaan. Wat een drukte. Waren er nog nooit geweest, maar beslist de moeite waard.
Geplaatst door: frank
Datum: 20.04.2008 21:57
Vandaag naar de kampeerdagen geweest, matig genoegen. Weinig info, het enige leuke vonden we al die tenten van tegenwoordig. Jaja ik heb de brixen 4,5 en 6 eindelijk in levende lijve gezien en kan eindelijk meepraten:-)
Dat is toch niet meer te vergelijken met onze tijd, waarbij de bungalowtent als groot bekend stond. Ik begrijp nou waarom veel tentkampeerders om een extra grote plaats vragen, wat een bakbeesten tegenwoordig.
Maar goed, we waren gauw uitgekeken dus nog maar even naar het strand bij Zandvoort gereden, fantastisch weer, verbrande kop en onderweg zelfs gratis de nodige bloembollenvelden gezien en het was nog rustig ook:-)
Datum: 21.04.2008 07:17
Gisteren is mijn (v)echtgenot 60 jaar geworden.Mooi feest.
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 21.04.2008 09:56
Haaaaaa Cimeroni alsnog gefeliciteerd en dat ut een mooi feest west is dat kan ik geloven.(bie ons in Twente)
Gisteren naar de Esrein markt geweest in Hengelo.
Helemaal vergeten afgelopen weekend de ANWB tentenshow ....dacht altijd leuk en zal ook wel druk zijn geweest en inderdaad die Brixens zijn best wel enorme tenten (Maar wel mooi vind ik ) en wij hebben nog wel een kleintje type 4HW en mijn vrouw zegt nog regelmatig dat deze tent wel erg groot is maar we hebben de tent vorig jaar gekocht.
Voor de 1 overnachting hebben we ook een Quechua dus dat compenseert lekker!!
Datum: 21.04.2008 16:26
Hey Theo, nog een ritje op de Segway gemaakt?? Lijkt me n gaaf ding, maar wel prijzig.
Geplaatst door: lili@n
Datum: 21.04.2008 22:10
Theo, helemaal vergeten, het Esrein! Inderdaad, die mensen treffen het elk jaar met het weer, altijd mooi weer daar!
Was het gezellig? Waren er nog speciale dingen dit jaar te zien?
En de kamelen stonden er zeker ook? Die staan hier namelijk vlak in de buurt in het weiland een heel raar gezicht, kamelen in een weiland.
Cimeroni, van harte gefeliciteerd met je (v)echtgenoot!
Er gaat niets boven kamperen in een tent, maar dan wel met droog weer
in het zuiden van Europa!
Geplaatst door: ® Theo
Datum: 22.04.2008 08:59
Nou ..die Segway hebben wij helemaal niet gezien maar wij zijn gegaan voor de rommelmarkt(puzzels en LP`s) dus om niet door de grote drukte te lopen zijn we vanaf de vijver gegaan en om even naar de praktijk van onze nieuwe dierenarts te gaan kijken om dan weer om te fietsen en vanaf het Heim te gaan lopen...vonden het druk maar niet heel erg druk(Ondanks wat er in de krant stond) ..meer dan een sate en iets van de Toko eten hebben we niet gedaan dus zijn alleen maar met een spekkoek thuis gekomen.
Gaat volgens ons ook niets boven tentkamperen maar gaan binnenkort ons geluk beproeven met een Camper(Voor een week in week 19)zo met z`n 2en en de hond gaat ook mee.Denk niet dat ik van mening verander maar weet natuurlijk nooit.Net zoals op dit forum en onze vrienden de een vindt het geweldig en de ander vindt het niets ....zelf ervaren dus maar is altijd een droom van mij geweest en kreeg op m`n 50e verjaardag 1 week huur van familie en vrienden
Geplaatst door: InekeH
Datum: 22.04.2008 16:43
Last van lentekriebels, maar dan in mijn ogen en neus, hatsjoe :-(
Datum: 22.04.2008 18:08
He InekeH, wat vervelend nu, dat kon je ook net gebruiken :(
Beterschap.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 22.04.2008 20:43
Ben het wel gewend hoor cimeroni. Maar door de stevige wind is het nu wat erger. Heb al medicijnen bij de apotheek gehaald.
Overigens nog gefelicteerd met de verjaardag van je echtgenoot.
Theo, ik ben benieuwd hoe het verblijf in de camper zal bevallen. Leuk om het als cadeau te krijgen en het zo een weekje te kunnen proberen. Weet je al waar jullie heen gaan?
Datum: 23.04.2008 07:17
Bedankt voor de felicitaties. Maar we 4en door. Vandaag zijn mijn ouders 55 jaar getrouwd. Daar hebben we zaterdag een klein feestje van.