Geplaatst door: ® Theo
Datum: 23.04.2008 10:05
Cimeroni blijf jij aan het feesten?
Ja die Camper we kunnen hem op 03 mei ophalen en moeten de camper weer op 10 mei inleveren.De bedoeling is richting Normandie en zo verder door rijden maar dat is afhankelijk van het weer m.a.w. we hebben geen vaststaand plan en het wordt gewoon een keer proberen.
Geplaatst door: cimeroni
Datum: 24.04.2008 07:26
Ja, ik blijf deze week nog zowiezo feest vieren. Dan begint het 6 mei weer. En zo geet t ait vedan. Atte ma leut hebt.En dat hew wa :0
Geplaatst door: lili@n
Datum: 25.04.2008 00:19
Dat gaat heel goed worden Theo met de camper, pas maar op straks wil je niets anders meer! Ik vond het altijd geweldig!
Cimeroni doo'j wa hènig an met al die feest'n? Meer ie hebt wa geliek
geniet d'r meer van, veur a'j t'weet is 't weer veurbie.
Aan al diegenen die dit weekend afreizen naar zuidelijke streken of dichter bij huis vakantie vieren,een fijne en gezellige tijd toegewenst!
En voor de Oranjefans alsvast een zonnige en feestelijke Koninginne-
dag!
Datum: 25.04.2008 11:23
Het gaat ook helemaal goedkomen alleen houden we het weer een beetje in de gaten dus of we gaan rechtsom(Elzas) of linksom (Normandie)maar het plan is linksom...en ach ja we gaan het zien.
In de zomervakantie gaan we met de tent alleen we weten nog niet of een van de dochters nog meegaat(met vriend) en anders gezellig met z`n tweeen.(Begin jaren 80 met z`n 2en eind jaren 80 met z`n 4en toen begin 2001 met z´n 6en(vriendjes) en langzamerhand terug met z`n 2en)
Lekker weekend staat weer voor de deur en volgende week 2 dagen werken !
Datum: 25.04.2008 21:43
Dan heb je het goed zitten Theo! Wij hebben de leeftijd er inmiddels wel voor om met zijn 2tjes te gaan, maar de "hele" "kinderschaar" woont nog thuis en de jongste is een nakomertje en is nu 13, dus nog niks met zijn 2-en :-)(. De pubertijd is aangebroken en dat is te merken ook!
Dit weekend is ze met een groep tieners op kamp op Ameland, dus hebben
wij het rustig, ook wel eens lekker.
Cimeroni ben je al weer aan het spartametten met dit weer?
Datum: 25.04.2008 22:03
Joa, ik heb de hele week dat ding a gebroekt. Zondagmiddag veurt wie er nog met noar Hengel.Familiebezoek.Het wordt dan toch mooi weer, dus dat kan dan wa. Misschien zien we de schapen van M. Boode dan nog wa. Of bint die a weer vot?
Datum: 27.04.2008 01:34
Elke zondagmorgen geeft zij een demonstratie schapendrijven in het parkje bij de slangenbrug.Sinds kort grazen daar nl. ook wat schapen,zo hoeven de mensen van de plantsoenendienst geen halsbrekende toeren uit te halen om daar het gras te maaien.
Als je om een uur of tien, half 11 daar bent kun je er van genieten.
Datum: 27.04.2008 09:45
Dat is mie nog wat te vrog. De leu verwacht ons 's middags pas.Ach ja, ik heb ok a heurd dat ze noar t hulsbek wilt met de schapen.
Datum: 27.04.2008 22:39
En het mooie weer is voorbij. Er wordt regen voorspeld.Ik hoop dat iedereen van het mooie weer heeft genoten.Ik wel. Lekker toeren geweest met de spartamet. En bij thuiskomst lekker buiten koken. Is vakantie dan wel nodig??
Tuurlijk alleen al om het mooie Frankrijk weer eens te bewonderen. Ik krieg warempel al heimwee. t Mot nig vul gekker worden :) Goodgoan.
Datum: 28.04.2008 10:35
Onze dochters zijn resp 23 en 19 jaar en alleen die van 19 woont nog thuis.Weet niet hoe dat komt maar beide hebben vriendjes die misschien wel leuk vinden om te kamperen(1-2 nachten) maar dat rondtrekken wat wij doen vinden ze maar niks....weer gekeken dus toch richting Normandie ...en ja jammer het regent
Datum: 28.04.2008 11:14
Wij hebben een zoon van 31 en een dochter van 24. Ze zijn allebei getrouwd.Wij gingen vroeger op vakantie, trokken van plaats naar plaats.Camping naar camping. Nu vinden ze dat niet meer leuk. Dus die 4en heel anders vakantie dan wij.
Terwijl wij nog steeds trekken.
Datum: 28.04.2008 13:06
Jawel, het is weer het ouderwetse weer,geen twijfel mogelijk.
Zo zie je maar dat je hier moet genieten als het mooi weer is en al het werk moet laten liggen :-)
Wat lijkt de wereld toch prachtig als het mooi weer is en al het jonge groen dat is uitgesproten! Ik word er lyrisch van.
Theo je gaat dus naar Normandië? Valt het daar tegen met het weer, kun je altijd verder trekken toch, met je "campertje".
Cimeroni, inderdaad "zit" de schaapherderin nu ook met de schapen in
het Hulsbeek.Eerst moet het gras hier weer genoeg gegroeid zijn, om ze hier te laten grazen en dat zijn er nogal wat.
Er liggen er nog een stuk of wat hier aan de overkant in een weitje,
maar die hebben onlangs allemaal jongen gekregen dus daar zullen ze wel niet zo mee heen en weer "reizen".
Ben benieuwd hoe of Annechie het heeft op Texel.
En Ineke is ook op stap?
Datum: 28.04.2008 16:02
De bedoeling is ook dat we gaan rondtrekken want dat is toch de bedoeling met een camper toch? en wat we niet in de hand hebben is het weer dus wellicht komen we in Italie of Spanje terecht...liever niet
Ergens moeten we alleen een begin maken en vinden beiden Elzas of Normandie erg mooi maar we gaan het zien
Datum: 28.04.2008 16:23
Theo, het duurt nog een paar dagen voor het 3 mei is. Je kunt daags van te voren nog beslissen. Dat is wel zo gemakkelijk. Inderdaad beide gebieden zijn mooi. Maar wij vertoeven toch het vaakst in de Elzas.
Alvast een fijne vakantie. En we lezen wel wat het geworden is.
Geplaatst door: InekeH
Datum: 28.04.2008 21:25
Nee hoor Lilian, ik zit gewoon lekker thuis. Vandaag weer volledig aan het werk en uit de ziektewet!!! Het heeft ook lang genoeg geduurd, ruim 3 maanden.
De rest van de week heb ik overigens weer vrij :-)
Volgens mij heeft Annechie vandaag op Texel beter weer gehad dan wij hier, foei foei wat een regen. Ik was heel optimitisch vanmorgen zonder jas de deur uitgegaan, ik ging met de auto, maar zelfs in die paar meter nog flink nat geregend :-(
Groetjes aan iedereen.
Geplaatst door: frank
Datum: 28.04.2008 21:27
De nieuwste mode en vakantievorm voor chihuahua's?
http://nl.youtube.com/watch?v=Wn_BmDtVepo
Jaja, de kat wordt hier al jaloers:-) Blijven rare jongens die amerikanen.
Datum: 29.04.2008 00:10
"Zielig" voor de hond.Veel mensen in de VS hebben niet eens een fatsoenlijk dak boven hun hoofd.Land van uitertsten.
Op Ameland was het ook slecht weer vandaag.
Geplaatst door: tineke
Datum: 29.04.2008 09:58
Datum: 29.04.2008 10:18
Gisteren was het bij ons in Twente bar en boos.Gisterenmorgen nog de hond uitgelaten en toen was het droog mar later kwam het met bakken uit de hemel(rare uitdrukking eigenlijk!)
Gaan de Camper vrijdagmorgen ophalen en gaan zaterdagmorgen een beetje vroeg weg..en waarschijnlijk richting Elzas en we zien wel verder..ideeen genoeg Troyes(nooit geweest) richting Loire (heel vaak geweest) en via Normandie terug maar alles staat nog open.
Cimeroni...naast de Vaucluse is de Elzas mijn gebied
Datum: 29.04.2008 22:08
De Vaucluse ken ik nog niet. Het was bij ons zo, dat we 11 jaar geleden naar Frankrijk wilden. Om het land te ontdekken. We komen dus uit Nederland, en zijn gewoon in het noorden en oosten begonnen. Langzaam zakken we naar het Zuidoosten. Het westen hebben we ook al 2x gehad. Nog niet tot aan de kust, maar wie weet.
Dus er ligt nog een groot gedeelte van Frankrijk "open" voor ons :)